Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik op dit moment wel behoefte aan seks met mijn lage energiepeilquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat ook![]()
en, omdat ik na seks altijd heeeeeeeeeeeeeeeel lekker en diep slaap, krijg ik er indirect ook weer energie van
Nergens last vanquote:
Nou, dan weet je wat je te doen staatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef DaMart het volgende:
Dit dus:
[..]
Dan heb ik op dit moment wel behoefte aan seks met mijn lage energiepeil.
Nog even wachten tot vanavond, want in diepe slaap vallen onder werktijd is ook niet handigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan weet je wat je te doen staat
Haiquote:
Oh, dat is waarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:18 schreef DaMart het volgende:
Nog even wachten tot vanavond, want in diepe slaap vallen onder werktijd is ook niet handig.
Ohneequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Reken maar niet op koffie vanavondBen ziek naar huis gegaan en lig nu op bed
Griep denk ik... Had de hele week al snot, vanochtend keelpijn en op m'n werk werd dat duf duffer dufst met hoofdpijn enzo....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohnee![]()
Wat is er mis?
Kan ik iets voor je doen? Of halen?
Ik heb nog wel een lekkere diepvriesmaaltijd
Oh blechquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Griep denk ik... Had de hele week al snot, vanochtend keelpijn en op m'n werk werd dat duf duffer dufst met hoofdpijn enzo....
Nee, heb nog wel dingen in huis en eten hoeft ook niet joh, komt goedMaar dankje
Beterschapquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Griep denk ik... Had de hele week al snot, vanochtend keelpijn en op m'n werk werd dat duf duffer dufst met hoofdpijn enzo....
Nee, heb nog wel dingen in huis en eten hoeft ook niet joh, komt goedMaar dankje
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Marijkequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
blof is nog niet begonnentword wel knap druk hier...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh blech![]()
Gaat morgen dan nog door denk je?
Of moet ik je even komen vertroetelen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beterschap.
En daar hoort een beterschapsknuffel bij, natuurlijk.
[ afbeelding ].
quote:
Beetje filmpje kijken op laptop en half weg doezelenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
meissie
ziek, lekker veel slapen dan maar
Das wel even wat anders dan een klein zaakjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:29 schreef Panda72 het volgende:
Werkloos door constante erectie HAARLEM - De 37-jarige Bas Dorst uit Haarlem zit al maanden werkloos thuis. De voormalige dakdekker heeft een ziekte waardoor hij twaalf tot veertien uur per dag met een erectie rondloopt.
Bas heeft flink te lijden onder de zeldzame erectiestoornis, genaamd priapisme. "Mensen doen er heel lacherig over, maar het is een rotprobleem", aldus Bas in het Haarlems Dagblad. Hij vertelt zijn verhaal onder een schuilnaam, omdat zijn vriendin niet wil 'dat heel Haarlem weet dat ik hiermee rondloop'.
Bas lijdt aan de ziekte sinds twee jaar, toen hij plotseling wakker werd met een erectie die niet meer overging. "Na twaalf uur liep ik krom van de pijn. Uiteindelijk ben ik huilend naar het ziekenhuis gegaan." Elke behandeling tegen de zeldzame ziekte heeft tot nu toe niet tot gewenst resultaat geleid. Daardoor heeft de man nog steeds elke dag een erectie, die pas rond het middaguur vanzelf weer over gaat.
Bas wil geen medicijnen nemen. "Die blokkeren de productie van testosteron. Dat betekent dat ik geen kinderen kan krijgen en ik heb wel een kinderwens", legt Bas uit.
Werkloos
De dakdekker wil graag meer begrip voor zijn aandoening, die ervoor zorgt dat hij momenteel werkloos is. "Ik mag van het UWV niet op kantoor werken omdat zo'n erectie geen gezicht is. Mijn begeleider zegt dat kantoorpersoneel daar aanstoot aan kan nemen. Ze probeert nu passend werk voor me te vinden."
Ook thuis heeft Bas het erg moeilijk met zijn aandoening. Zo beleeft hij geen plezier aan seks. "De hele boel is afgeklemd, waardoor ik bijna niks voel..."
Liebchenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
MPGriepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Ik heb mijn griepje toch niet doorgegeven he?
Ja, nou, ik ben het weer zo goed als kwijtquote:
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Ik heb mijn griepje toch niet doorgegeven he?
we weten waar hij isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, ik ben het weer zo goed als kwijt![]()
...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das wel even wat anders dan een klein zaakje
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das wel even wat anders dan een klein zaakje
bosquote:
Gelukkig maarquote:
Wat voor een schnitzel?quote:
Bossquote:
warkze Trevquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:45 schreef Trevland het volgende:
Ik mot weer an 't wark
Bis Later Lui![]()
werk ze trevquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:45 schreef Trevland het volgende:
Ik mot weer an 't wark
Bis Later Lui![]()
Werk zequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:45 schreef Trevland het volgende:
Ik mot weer an 't wark
Bis Later Lui![]()
Ik nog maar 4quote:
Ik heb al weekend gelukkig.quote:
overigens werkt dat fwd van mail naar gmail nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik nog maar 4.
Lunch heeft ook wel weer wat energie gegeven trouwens, nu maar even een drinkbouillon en dan kijken of ik even wat werk kan verzetten, net zoals dat de afgelopen dagen lukte.
En dan nog één dag....quote:
Ik ookquote:
Kan geblokkeerd zijn... Kan ook zijn dat gmail het als spam ziet...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
overigens werkt dat fwd van mail naar gmail niet
misschien heeft het bedrijf dat "uit" gezet??
quote:
quote:
quote:
quote:
Het waren er maar 3quote:
vroegah.. toen ik nog lotus nortes had.. kon het welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan geblokkeerd zijn... Kan ook zijn dat gmail het als spam ziet...
JIj moet uberhaupt nog beginnen met werken vandaagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
ik moet nog tot zondag morgen
nie zeuren.. ik moet zondag ook nog werkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan nog één dag....
Maar wel relaxt werk, zag ik al op de planning.
Er staat me wel iets bij dat die regels geblokkeerd kunnen worden op de server, maar het fijne weet ik daar niet vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
overigens werkt dat fwd van mail naar gmail niet
misschien heeft het bedrijf dat "uit" gezet??
wat voor training is dat dan??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al weekend gelukkig.
Maar het gaat wel wat zwaarder worden voor mij. Heb vanaf 7 maart op maandagmiddag dan die training, maar wil wel in de ochtend nog gewoon blijven werken. Even kijken wat de leiding er van zegt/mij adviseert, want optioneel kan ik eventueel de donderdag gaan werken ipv maandag..
ik heb een speciaal werk gmail accountquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat me wel iets bij dat die regels geblokkeerd kunnen worden op de server, maar het fijne weet ik daar niet van.
Hier gaat het nog steeds goed gelukkig. Heb ook in Gmail een aparte map aangemaakt voor de werkmail, dus alle mail die afkomstig is van *@werkmail komt in die map en niet in mijn gewone inbox.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vroegah.. toen ik nog lotus nortes had.. kon het wel
nu met outlook kan het niet
Het heet Persoonlijke Effectiviteits training, Samen met een groep en trainers gaan we dan wat problemen bespreken en behandelen enzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat voor training is dat dan??
heb je de wizard afwezigheid al geprobeert?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een speciaal werk gmail account![]()
mja.. als dat niet kan, dan kan ik ook niet 's avonds en/of in het weekend werken![]()
totdat ik een laptop krijg
de watte?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je de wizard afwezigheid al geprobeert?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het waren er maar 3![]()
Nu door bepaalde personen weer meer![]()
Nee hoorik ga niet het blauw uit de lucht staren
![]()
Ik denk dat ik er al mee klaar ben![]()
ohh spannend! en intensief lijkt me.. maar ik zou eerder denken dat je erNA niet wilt werken.. ervoor kan toch wel??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het heet Persoonlijke Effectiviteits training, Samen met een groep en trainers gaan we dan wat problemen bespreken en behandelen enzo.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JIj moet uberhaupt nog beginnen met werken vandaag
Ik ben alergisch voor wizardsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je de wizard afwezigheid al geprobeert?
Wat ben je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben alergisch voor wizards...
Doe mij maar gewoon een configfile...
tools - out off office ?quote:
een watte???quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben alergisch voor wizards...
Doe mij maar gewoon een configfile...
maar waarom?? ik wil gewoon ALLE emails doorgestuurd hebben.. ook degenen die binnenkomen als ik aanwezig benquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tools - out off office ?
of extra afwezigheids assistent?
dat kan daar ook meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar waarom?? ik wil gewoon ALLE emails doorgestuurd hebben.. ook degenen die binnenkomen als ik aanwezig ben
Als dat keelpijn, nog meer snot en hoofdpijn veroorzaakt, dan jaquote:
liefde doet rare dingen met jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als dat keelpijn, nog meer snot en hoofdpijn veroorzaakt, dan ja
Is niet verkeerd hoor, wie weet op wat voor ideeën de bezoekers straks komen.quote:
quote:
quote:
Ik ben dan wel even benieuwd waar MPG op doelt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is niet verkeerd hoor, wie weet op wat voor ideeën de bezoekers straks komen.![]()
Maar ik denk dat ik het effectief heb ondervangen nu
Je bent een slimme meid, dus dat moet je wel lukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]het ziet er veel te ingewikkeld uit
Hij heeft je toch geen bananen gegeven he.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:05 schreef Panda72 het volgende:
Ik wil graag foto's bewerken maar ik ben nogal onhandig met dit soort dingen. Photoshoppen lukt mij niet zo goed![]()
Is er misschien een ander makkelijk programma om foto's te bewerken en dan vooral gezichten er beter laten uitzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Zie chatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ben dan wel even benieuwd waar MPG op doelt?
naast PM, DM is er dus ook nog een chat ??quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naast PM, DM is er dus ook nog een chat ??
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ja hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Nee en ik ben er niet allergisch voorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft je toch geen bananen gegeven he.
Ahaquote:
meisje ik wilde je smsen maar ik dacht als je nou slaapt maak ik je wakker, hoe is het?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
uhhm nee dat veroorzaak ik meestal niet. Hooguit stress en lege koelkastenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen ik sliep had ik em op stil gezetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meisje ik wilde je smsen maar ik dacht als je nou slaapt maak ik je wakker, hoe is het?
Ik zal straks de koelkast wel even checkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhhm nee dat veroorzaak ik meestal niet. Hooguit stress en lege koelkasten
gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen ik sliep had ik em op stil gezetMaar voel me ietsjes beter na het slapen
![]()
de kiprollade smaakte prima!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal straks de koelkast wel even checken
ja: http://irc.fok.nl/quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naast PM, DM is er dus ook nog een chat ??
* geeft Marijke een asperientje aan en een kop thee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Nee, maar Toek en bananen is zo'n vreemde combinatie, je weet maar nooit wat er gebeurtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee en ik ben er niet allergisch voor
Kom maar hierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
kan iemand dat stukje gedroogde aardbei even uit mijn decolleté vissen?![]()
het is weer eens gelukt hoor
Pfieuw, dat stond niet in mijn koelkastquote:
* wel.o.k duiktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
Dankjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* geeft Marijke een asperientje aan en een kop thee.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar Toek en bananen is zo'n vreemde combinatie, je weet maar nooit wat er gebeurt.
* DaMart haalt met zijn mond de aardbei uit het decolletéquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
Voor mij toch wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef Toekito het volgende:
Succes met KPN Marijkeff voor goeie orde dat ondersteun ik niet!
He hoiquote:
Nee hoor, ik zie niets seks gerelateerdsquote:
is het ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mij toch wel?Volgens de doos is het gemakkelijk te installeren, dus als ik me nog iets beter voel ga ik daar wel even voor zitten
voor jou wel schatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor mij toch wel?Volgens de doos is het gemakkelijk te installeren, dus als ik me nog iets beter voel ga ik daar wel even voor zitten
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is het ook![]()
maar even het nummer van je kaartje overschrijven voordat je hem in de ontvanger drukt
je krijgt hem er bijna niet uit....
quote:
Lief dankjequote:
Mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is hier wel weer prachtig weer
Straks even lekker buiten zitten...
ircquote:
Da's best wel zinloos als je al een SC hebtquote:
SC is slow chat hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's best wel zinloos als je al een SC hebt
quote:
Deze SC is zo snel, die verdient de naam FCquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
SC is slow chat he
irc is meer FC
is er ook een KSC room/kanaal ( hoe heet dat ook al weer??)
wat de zonneschermen nou hier doenquote:Zonnepanelen Vergelijken Snel en eenvoudig offertes van installateurs vergelijken. www.zonnepanelen-leveranciers.nl
Chat Met Vrouwen Bij Friendscout24 online chatten met veel aantrekkelijke singles. www.friendscout24.nl
Aromettes Douwe Egberts Aromettes van Douwe Egberts. Original, Mocca en Décafé. DE.nl/Aromettes
Of gewoon SC, maar dan staat het voor Supersonic Chatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze SC is zo snel, die verdient de naam FC
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef Barretje80 het volgende:
De reclames weer
[..]
wat de zonneschermen nou hier doen
He Missy!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of gewoon SC, maar dan staat het voor Supersonic Chat
denk door symph die had het over lekker in de zon zittenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef Barretje80 het volgende:
De reclames weer
[..]
wat de zonneschermen nou hier doen
quote:
en hoe gaat het nu met je??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Nou, dat tempo wat er hier af en toe in zit wil ik geen slow chat noemen.
ik denk het ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
denk door symph die had het over lekker in de zon zitten
aso!quote:
al iets gehoord dan??quote:
En dan die zon niet eens met ons delen he?quote:
Barbabequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nie zeuren.. ik moet zondag ook nog werkenvolgende week een 55-urige werkweek
Je UI loopt achter ..quote:
bij m'n tantes langsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Barbabe
Wat ga jij nou in Summere doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hoi. Neuken?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij m'n tantes langsKomde gij van SummereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
neuh.. geboren en getogen haagsequote:
wrijf het er ook nog even in zeg!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja sorry ik kan er ook niets aan doen dat het 23 graden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Alergisch voor wizardsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Zou ik ook doen denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wrijf het er ook nog even in zeg!
He meisjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef Muck het volgende:
Zo eens de laatste boodschapjes voor het feestje doen
ik heb al wat opgestuurd maar de PTT is hier niet zo snelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan die zon niet eens met ons delen he?![]()
Aaaaaaah, ik dacht alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. geboren en getogen haagse
zij zijn er heen verhuist ..
Hai mevrouwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou ik ook doen denk ik![]()
[..]
He meisjeSucces
praat niet zo gek mafketel !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaaaaah, ik dacht al...
Kon me nie herinneren da gij een braobatse waart...
quote:
Stomme postbodesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb al wat opgestuurd maar de PTT is hier niet zo snel
de PTT is zoooo 1998quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
PTT is ook onbestaand.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Symphquote:
Nostalgiequote:
hoi mevrouwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Symph![]()
Blijkbaar ben ik onzichtbaar, je bent de eerste die me gedag zegt
Vroegahquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Symph![]()
Hoi Neuken??quote:
Ja precies, daarom. Er hoeft maar een gek rond te lopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is niet verkeerd hoor, wie weet op wat voor ideeën de bezoekers straks komen.![]()
Maar ik denk dat ik het effectief heb ondervangen nu
Projectjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
ZUSTER ENFERMERELquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Symph![]()
ga je weer op jezelf wonen??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn huisvestings-issue is (naar alle waarschijnlijkheid toch) opgelost
![]()
En nu een weekendje naar Hannover
Tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Welk issue?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Toen wij nog groene blaadjes warenquote:
cebit?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Attention whorequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Symph![]()
en ik nog niet bestondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen wij nog groene blaadjes waren
de jaren 80quote:
symquote:
Ik welquote:
muckquote:
quote:
Nou, nee, want ik doe niet aan kippensoepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik welKom je me kippensoep brengen?
Toekjequote:
quote:
MPGGGGquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Attention whoreThat's meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Wat een liefdequote:
Dat is ook primaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Nou, nee, want ik doe niet aan kippensoep
Maar fruitjes enzo wel
Al sinds ik een kleine Muck ben, ga ik over mijn nek van alleen al de geur van kippensoepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een liefde![]()
[..]
Dat is ook prima![]()
Jij bent nog steeds een kleine Muckquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Al sinds ik een kleine Muck ben, ga ik over mijn nek van alleen al de geur van kippensoep
En mmmm fruit
Nu Toek voederen en dan boodschapperen![]()
Ik ga verhuizen, dus morgen ga ik naar mijn nieuwe huisje om maten op te nemen enzovoortsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Enfermera het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen van 't weekend?
verjaardag vierenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga zodalek naar Hannover en dan 72 nieuwe stationnetjes aandoen en dan ben ik zondagavond weer thuisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Enfermera het volgende:
Misschienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Enfermera het volgende:
Werken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Enfermera het volgende:
Naar een huis met een groter aanrecht zodat je er meer koffiemachines op kwijt kan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen, dus morgen ga ik naar mijn nieuwe huisje om maten op te nemen enzovoorts
Wijfquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef DaMart het volgende:
Melkchocolade bij de thee.
Daar was ik wel even aan toe.
ehh ?quote:
Huishouden, keukenkastjes van binnen schoonmaken, boodschappen doen, beetje FOK!ken, beetje lummelen, en vooral uitslapen (hopelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Enfermera het volgende:
Leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen, dus morgen ga ik naar mijn nieuwe huisje om maten op te nemen enzovoorts
werkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Enfermera het volgende:
Helemaal niet! Maar bij gebrek aan seks en koffie, probeer ik andere energiebronnen aan te boren.quote:
En wanneer kunnen we thee komen drinken op je housewarming?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LeukVan wat voor huis naar wat voor huis ga je verhuizen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we theekoffie komen drinken op je housewarming?
Wat leeeukkkk!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jeujquote:
Niiicequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik ga zodalek naar Hannover en dan 72 nieuwe stationnetjes aandoen en dan ben ik zondagavond weer thuis
XDquote:
quote:
Leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Huishouden, keukenkastjes van binnen schoonmaken, boodschappen doen, beetje FOK!ken, beetje lummelen, en vooral uitslapen (hopelijk).
XDquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Naar een huis met een groter aanrecht zodat je er meer koffiemachines op kwijt kan?
PS3 kopen, naar bioscoop en zuipen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Enfermera het volgende:
O ja, en ik moet even wat geld gaan verdienen met races in TDU2quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:59 schreef Solique het volgende:
[..]
PS3 kopen, naar bioscoop en zuipen.
Tof !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb nu echt zo'n keuken waarbij mijn koffiezetapparaten 50% in beslag nemen, 25% is door de wasbak niet meer te gebruiken dus houd ik 25% over om te kokenquote:
Welke hele foute filmquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof !Ga je naar die hele foute film?
Geen idee nog naar welke film. Tron en Drive Angry sowieso, denk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
New Kids Turrrbooo!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja Drive Angry bedoelde ik..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee nog naar welke film. Tron en Drive Angry sowieso, denk.
okquote:
Zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Jahoor. XDquote:
badkamerkastje slopen en een nieuwe ophangen, met wasbak, spiegels en kraanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Enfermera het volgende:
Je kunt ook gewoon je koffieapparaten weg doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb nu echt zo'n keuken waarbij mijn koffiezetapparaten 50% in beslag nemen, 25% is door de wasbak niet meer te gebruiken dus houd ik 25% over om te kokenIn het nieuwe huis heb ik veel meer ruimte
Een keuken waar 50% koffieapparaat isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb nu echt zo'n keuken waarbij mijn koffiezetapparaten 50% in beslag nemen, 25% is door de wasbak niet meer te gebruiken dus houd ik 25% over om te kokenIn het nieuwe huis heb ik veel meer ruimte
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je koffieapparaten weg doen.
Coolquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
badkamerkastje slopen en een nieuwe ophangen, met wasbak, spiegels en kraan
Die is zo fout dus moet ik kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja Drive Angry bedoelde ik..Met Amber Heard
Tuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo.Ook no zuipen terwijl je op je PS3 aant spelen bent?
Nee, een veel te kleine keukenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Een keuken waar 50% koffieapparaat is![]()
IS dat de hemel op aarde?
Vette shitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Die is zo fout dus moet ik kijken.
[..]
Tuurlijk
Groot huis, grote keuken en dan een heel assortiment aan koffieapparaten en bijbehorende bonenmelangesquote:
Nee, dat is een kleine keuken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Een keuken waar 50% koffieapparaat is![]()
IS dat de hemel op aarde?
Is dat die griet van die foto die hier ooit gepost werdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja Drive Angry bedoelde ik..Met Amber Heard
Ik heb vanaf september een nieuwe baan en de koffie schijnt daar heel slecht te zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Groot huis, grote keuken en dan een heel assortiment aan koffieapparaten en bijbehorende bonenmelanges![]()
En een hele wand met theedozen en waterkoker(s)!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Groot huis, grote keuken en dan een heel assortiment aan koffieapparaten en bijbehorende bonenmelanges![]()
En pads en capsules en zo natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
flip fluitketelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een hele wand met theedozen en waterkoker(s)!
die afgelopen zondag bij topgear wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat die griet van die foto die hier ooit gepost werd![]()
?
* Barretje80 heeft een hele plank vol met theezakjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
ehm door een brok in mijn keel kan ik geen stop zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Barretje80 het volgende:
*let me lick you up and down, 'till you say stop * pompidom* radio
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft een hele plank vol met theezakjes
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb vanaf september een nieuwe baan en de koffie schijnt daar heel slecht te zijnDus moet het thuis even goedmaken
Voor elke thee soort een andere waterkokertquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een theedoos met theezakjes met smaakjesthee, een bus voor de Engelse melange en 2 potten met losse thee voor in het thee-eiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft een hele plank vol met theezakjes
ik glij zo van 'n paarse bal afquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm door een brok in mijn keel kan ik geen stop zeggen
OMGquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die afgelopen zondag bij topgear was
Op de andere afdeling hebben ze wel hele goede koffie, maar daar jagen ze "koffietoeristen" wegquote:
Het is net zo handig als tig koffiezetapparaten in je keuken jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Voor elke thee soort een andere waterkokertnatuuuurlijk
Pads voor het snelle caffeïneshot in de morgen, en gemalen koffie voor de grote hoeveelhedenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En pads en capsules en zo natuurlijk
is ie paarsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik glij zo van 'n paarse bal af
Filterkoffie + speciale koffiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is net zo handig als tig koffiezetapparaten in je keuken ja.
de the doos is te kleinquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een theedoos met theezakjes met smaakjesthee, een bus voor de Engelse melange en 2 potten met losse thee voor in het thee-ei.
Wat een aso's! Snappen ze niet dat goede koffie van levensbelang isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op de andere afdeling hebben ze wel hele goede koffie, maar daar jagen ze "koffietoeristen" weg
Dan kijk je ze zwoel met die mooie bruine ogen aan, dan kan ik me dat niet meer voorstellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op de andere afdeling hebben ze wel hele goede koffie, maar daar jagen ze "koffietoeristen" weg
Geen GeorgeClooneytron?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Pads voor het snelle caffeïneshot in de morgen, en gemalen koffie voor de grote hoeveelheden...
freak me, babyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Barretje80 het volgende:
*let me lick you up and down, 'till you say stop * pompidom* radio
Das geen goed tekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is ie paars![]()
* wel.o.k gaat naat wc om te controleren
Die staat hie rnog op het wensenlijstje. Of een vrouw trouwen die er een bezitquote:
quote:
Ah, je zit hier ook in de zaal?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
anders doen we gewoon een conference call hier op de afdeling
* Barretje80 heeft er geenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Die staat hie rnog op het wensenlijstje. Of een vrouw trouwen die er een bezit...
Heb je er nu nog geen, zelfs niet na die proefsessie bij mij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Die staat hie rnog op het wensenlijstje. Of een vrouw trouwen die er een bezit...
Ergste is nog dat een vriend van mij op die afdeling werkt. En hij gaat mij ook wegjagenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een aso's! Snappen ze niet dat goede koffie van levensbelang is?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan kijk je ze zwoel met die mooie bruine ogen aan, dan kan ik me dat niet meer voorstellen
Ik heb in totaal zo'n 9 theesmaken om uit te kiezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de the doos is te klein
hebben denk ik wel 20 smaakjesvan pickwick tot lipton naar celestial en het ah huismerk.. en idd .. 4 zakjes met dillen en kamille theeblaadjes
ja, geen wanden op de hele etagequote:
Geen echte vriend dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ergste is nog dat een vriend van mij op die afdeling werkt. En hij gaat mij ook wegjagen
Ik ben benieuwd wat wij aan koffiespul krijgen als wij zouden trouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Dan hebben jullie toch al genoeg?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat wij aan koffiespul krijgen als wij zouden trouwen
Die drinkt te veel koffie en slaapt dus te weinigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |