neuh.. geboren en getogen haagsequote:
wrijf het er ook nog even in zeg!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja sorry ik kan er ook niets aan doen dat het 23 graden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Alergisch voor wizardsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Zou ik ook doen denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wrijf het er ook nog even in zeg!
He meisjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef Muck het volgende:
Zo eens de laatste boodschapjes voor het feestje doen
ik heb al wat opgestuurd maar de PTT is hier niet zo snelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan die zon niet eens met ons delen he?![]()
Aaaaaaah, ik dacht alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. geboren en getogen haagse
zij zijn er heen verhuist ..
Hai mevrouwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou ik ook doen denk ik![]()
[..]
He meisjeSucces
praat niet zo gek mafketel !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaaaaah, ik dacht al...
Kon me nie herinneren da gij een braobatse waart...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:
Stomme postbodesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb al wat opgestuurd maar de PTT is hier niet zo snel
de PTT is zoooo 1998quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
PTT is ook onbestaand.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Symphquote:
Nostalgiequote:
hoi mevrouwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Symph![]()
Blijkbaar ben ik onzichtbaar, je bent de eerste die me gedag zegt
Vroegahquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Symph![]()
Blijkbaar ben ik onzichtbaar, je bent de eerste die me gedag zegt
Hoi Neuken??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |