Ik ookquote:
Kan geblokkeerd zijn... Kan ook zijn dat gmail het als spam ziet...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
overigens werkt dat fwd van mail naar gmail niet
misschien heeft het bedrijf dat "uit" gezet??
quote:
quote:
quote:
quote:
Het waren er maar 3quote:
vroegah.. toen ik nog lotus nortes had.. kon het welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan geblokkeerd zijn... Kan ook zijn dat gmail het als spam ziet...
JIj moet uberhaupt nog beginnen met werken vandaagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
ik moet nog tot zondag morgen
nie zeuren.. ik moet zondag ook nog werkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan nog één dag....
Maar wel relaxt werk, zag ik al op de planning.
Er staat me wel iets bij dat die regels geblokkeerd kunnen worden op de server, maar het fijne weet ik daar niet vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
overigens werkt dat fwd van mail naar gmail niet
misschien heeft het bedrijf dat "uit" gezet??
wat voor training is dat dan??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al weekend gelukkig.
Maar het gaat wel wat zwaarder worden voor mij. Heb vanaf 7 maart op maandagmiddag dan die training, maar wil wel in de ochtend nog gewoon blijven werken. Even kijken wat de leiding er van zegt/mij adviseert, want optioneel kan ik eventueel de donderdag gaan werken ipv maandag..
ik heb een speciaal werk gmail accountquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat me wel iets bij dat die regels geblokkeerd kunnen worden op de server, maar het fijne weet ik daar niet van.
Hier gaat het nog steeds goed gelukkig. Heb ook in Gmail een aparte map aangemaakt voor de werkmail, dus alle mail die afkomstig is van *@werkmail komt in die map en niet in mijn gewone inbox.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vroegah.. toen ik nog lotus nortes had.. kon het wel
nu met outlook kan het niet
Het heet Persoonlijke Effectiviteits training, Samen met een groep en trainers gaan we dan wat problemen bespreken en behandelen enzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat voor training is dat dan??
heb je de wizard afwezigheid al geprobeert?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een speciaal werk gmail account![]()
mja.. als dat niet kan, dan kan ik ook niet 's avonds en/of in het weekend werken![]()
totdat ik een laptop krijg
de watte?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je de wizard afwezigheid al geprobeert?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het waren er maar 3![]()
Nu door bepaalde personen weer meer![]()
Nee hoorik ga niet het blauw uit de lucht staren
![]()
Ik denk dat ik er al mee klaar ben![]()
ohh spannend! en intensief lijkt me.. maar ik zou eerder denken dat je erNA niet wilt werken.. ervoor kan toch wel??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het heet Persoonlijke Effectiviteits training, Samen met een groep en trainers gaan we dan wat problemen bespreken en behandelen enzo.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JIj moet uberhaupt nog beginnen met werken vandaag
Ik ben alergisch voor wizardsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je de wizard afwezigheid al geprobeert?
Wat ben je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben alergisch voor wizards...
Doe mij maar gewoon een configfile...
tools - out off office ?quote:
een watte???quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben alergisch voor wizards...
Doe mij maar gewoon een configfile...
maar waarom?? ik wil gewoon ALLE emails doorgestuurd hebben.. ook degenen die binnenkomen als ik aanwezig benquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tools - out off office ?
of extra afwezigheids assistent?
dat kan daar ook meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar waarom?? ik wil gewoon ALLE emails doorgestuurd hebben.. ook degenen die binnenkomen als ik aanwezig ben
Als dat keelpijn, nog meer snot en hoofdpijn veroorzaakt, dan jaquote:
liefde doet rare dingen met jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als dat keelpijn, nog meer snot en hoofdpijn veroorzaakt, dan ja
Is niet verkeerd hoor, wie weet op wat voor ideeën de bezoekers straks komen.quote:
quote:
quote:
Ik ben dan wel even benieuwd waar MPG op doelt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is niet verkeerd hoor, wie weet op wat voor ideeën de bezoekers straks komen.![]()
Maar ik denk dat ik het effectief heb ondervangen nu
Je bent een slimme meid, dus dat moet je wel lukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]het ziet er veel te ingewikkeld uit
Hij heeft je toch geen bananen gegeven he.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:05 schreef Panda72 het volgende:
Ik wil graag foto's bewerken maar ik ben nogal onhandig met dit soort dingen. Photoshoppen lukt mij niet zo goed![]()
Is er misschien een ander makkelijk programma om foto's te bewerken en dan vooral gezichten er beter laten uitzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Zie chatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ben dan wel even benieuwd waar MPG op doelt?
naast PM, DM is er dus ook nog een chat ??quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naast PM, DM is er dus ook nog een chat ??
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ja hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Nee en ik ben er niet allergisch voorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft je toch geen bananen gegeven he.
Ahaquote:
meisje ik wilde je smsen maar ik dacht als je nou slaapt maak ik je wakker, hoe is het?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ben dan wel even benieuwd waar MPG op doelt?
uhhm nee dat veroorzaak ik meestal niet. Hooguit stress en lege koelkastenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen ik sliep had ik em op stil gezetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meisje ik wilde je smsen maar ik dacht als je nou slaapt maak ik je wakker, hoe is het?
Ik zal straks de koelkast wel even checkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhhm nee dat veroorzaak ik meestal niet. Hooguit stress en lege koelkasten
gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen ik sliep had ik em op stil gezetMaar voel me ietsjes beter na het slapen
![]()
de kiprollade smaakte prima!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal straks de koelkast wel even checken
ja: http://irc.fok.nl/quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naast PM, DM is er dus ook nog een chat ??
* geeft Marijke een asperientje aan en een kop thee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Reken maar niet op koffie vanavondBen ziek naar huis gegaan en lig nu op bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |