dat kan daar ook meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar waarom?? ik wil gewoon ALLE emails doorgestuurd hebben.. ook degenen die binnenkomen als ik aanwezig ben
Als dat keelpijn, nog meer snot en hoofdpijn veroorzaakt, dan jaquote:
liefde doet rare dingen met jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als dat keelpijn, nog meer snot en hoofdpijn veroorzaakt, dan ja
Is niet verkeerd hoor, wie weet op wat voor ideeën de bezoekers straks komen.quote:
quote:
quote:
Ik ben dan wel even benieuwd waar MPG op doelt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is niet verkeerd hoor, wie weet op wat voor ideeën de bezoekers straks komen.![]()
Maar ik denk dat ik het effectief heb ondervangen nu
Je bent een slimme meid, dus dat moet je wel lukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]het ziet er veel te ingewikkeld uit
Hij heeft je toch geen bananen gegeven he.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:05 schreef Panda72 het volgende:
Ik wil graag foto's bewerken maar ik ben nogal onhandig met dit soort dingen. Photoshoppen lukt mij niet zo goed![]()
Is er misschien een ander makkelijk programma om foto's te bewerken en dan vooral gezichten er beter laten uitzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Zie chatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ben dan wel even benieuwd waar MPG op doelt?
naast PM, DM is er dus ook nog een chat ??quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naast PM, DM is er dus ook nog een chat ??
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ja hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Nee en ik ben er niet allergisch voorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft je toch geen bananen gegeven he.
Ahaquote:
meisje ik wilde je smsen maar ik dacht als je nou slaapt maak ik je wakker, hoe is het?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ben dan wel even benieuwd waar MPG op doelt?
uhhm nee dat veroorzaak ik meestal niet. Hooguit stress en lege koelkastenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen ik sliep had ik em op stil gezetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meisje ik wilde je smsen maar ik dacht als je nou slaapt maak ik je wakker, hoe is het?
Ik zal straks de koelkast wel even checkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhhm nee dat veroorzaak ik meestal niet. Hooguit stress en lege koelkasten
gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen ik sliep had ik em op stil gezetMaar voel me ietsjes beter na het slapen
![]()
de kiprollade smaakte prima!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal straks de koelkast wel even checken
ja: http://irc.fok.nl/quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naast PM, DM is er dus ook nog een chat ??
* geeft Marijke een asperientje aan en een kop thee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Reken maar niet op koffie vanavondBen ziek naar huis gegaan en lig nu op bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |