Nee, een veel te kleine keukenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Een keuken waar 50% koffieapparaat is![]()
IS dat de hemel op aarde?
Vette shitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Die is zo fout dus moet ik kijken.
[..]
Tuurlijk
Groot huis, grote keuken en dan een heel assortiment aan koffieapparaten en bijbehorende bonenmelangesquote:
Nee, dat is een kleine keuken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Een keuken waar 50% koffieapparaat is![]()
IS dat de hemel op aarde?
Is dat die griet van die foto die hier ooit gepost werdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja Drive Angry bedoelde ik..Met Amber Heard
Ik heb vanaf september een nieuwe baan en de koffie schijnt daar heel slecht te zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Groot huis, grote keuken en dan een heel assortiment aan koffieapparaten en bijbehorende bonenmelanges![]()
En een hele wand met theedozen en waterkoker(s)!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Groot huis, grote keuken en dan een heel assortiment aan koffieapparaten en bijbehorende bonenmelanges![]()
En pads en capsules en zo natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
flip fluitketelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een hele wand met theedozen en waterkoker(s)!
die afgelopen zondag bij topgear wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat die griet van die foto die hier ooit gepost werd![]()
?
* Barretje80 heeft een hele plank vol met theezakjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
ehm door een brok in mijn keel kan ik geen stop zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Barretje80 het volgende:
*let me lick you up and down, 'till you say stop * pompidom* radio
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft een hele plank vol met theezakjes
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb vanaf september een nieuwe baan en de koffie schijnt daar heel slecht te zijnDus moet het thuis even goedmaken
Voor elke thee soort een andere waterkokertquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een theedoos met theezakjes met smaakjesthee, een bus voor de Engelse melange en 2 potten met losse thee voor in het thee-eiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft een hele plank vol met theezakjes
ik glij zo van 'n paarse bal afquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm door een brok in mijn keel kan ik geen stop zeggen
OMGquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die afgelopen zondag bij topgear was
Op de andere afdeling hebben ze wel hele goede koffie, maar daar jagen ze "koffietoeristen" wegquote:
Het is net zo handig als tig koffiezetapparaten in je keuken jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Voor elke thee soort een andere waterkokertnatuuuurlijk
Pads voor het snelle caffeīneshot in de morgen, en gemalen koffie voor de grote hoeveelhedenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En pads en capsules en zo natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |