Nee, een veel te kleine keukenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Een keuken waar 50% koffieapparaat is![]()
IS dat de hemel op aarde?
Vette shitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Die is zo fout dus moet ik kijken.
[..]
Tuurlijk
Groot huis, grote keuken en dan een heel assortiment aan koffieapparaten en bijbehorende bonenmelangesquote:
Nee, dat is een kleine keuken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Een keuken waar 50% koffieapparaat is![]()
IS dat de hemel op aarde?
Is dat die griet van die foto die hier ooit gepost werdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja Drive Angry bedoelde ik..Met Amber Heard
Ik heb vanaf september een nieuwe baan en de koffie schijnt daar heel slecht te zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Groot huis, grote keuken en dan een heel assortiment aan koffieapparaten en bijbehorende bonenmelanges![]()
En een hele wand met theedozen en waterkoker(s)!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Groot huis, grote keuken en dan een heel assortiment aan koffieapparaten en bijbehorende bonenmelanges![]()
En pads en capsules en zo natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
flip fluitketelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een hele wand met theedozen en waterkoker(s)!
die afgelopen zondag bij topgear wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat die griet van die foto die hier ooit gepost werd![]()
?
* Barretje80 heeft een hele plank vol met theezakjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
ehm door een brok in mijn keel kan ik geen stop zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Barretje80 het volgende:
*let me lick you up and down, 'till you say stop * pompidom* radio
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft een hele plank vol met theezakjes
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb vanaf september een nieuwe baan en de koffie schijnt daar heel slecht te zijnDus moet het thuis even goedmaken
Voor elke thee soort een andere waterkokertquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een theedoos met theezakjes met smaakjesthee, een bus voor de Engelse melange en 2 potten met losse thee voor in het thee-eiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft een hele plank vol met theezakjes
ik glij zo van 'n paarse bal afquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm door een brok in mijn keel kan ik geen stop zeggen
OMGquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die afgelopen zondag bij topgear was
Op de andere afdeling hebben ze wel hele goede koffie, maar daar jagen ze "koffietoeristen" wegquote:
Het is net zo handig als tig koffiezetapparaten in je keuken jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Voor elke thee soort een andere waterkokertnatuuuurlijk
Pads voor het snelle caffeïneshot in de morgen, en gemalen koffie voor de grote hoeveelhedenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En pads en capsules en zo natuurlijk
is ie paarsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik glij zo van 'n paarse bal af
Filterkoffie + speciale koffiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is net zo handig als tig koffiezetapparaten in je keuken ja.
de the doos is te kleinquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een theedoos met theezakjes met smaakjesthee, een bus voor de Engelse melange en 2 potten met losse thee voor in het thee-ei.
Wat een aso's! Snappen ze niet dat goede koffie van levensbelang isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op de andere afdeling hebben ze wel hele goede koffie, maar daar jagen ze "koffietoeristen" weg
Dan kijk je ze zwoel met die mooie bruine ogen aan, dan kan ik me dat niet meer voorstellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op de andere afdeling hebben ze wel hele goede koffie, maar daar jagen ze "koffietoeristen" weg
Geen GeorgeClooneytron?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Pads voor het snelle caffeïneshot in de morgen, en gemalen koffie voor de grote hoeveelheden...
freak me, babyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Barretje80 het volgende:
*let me lick you up and down, 'till you say stop * pompidom* radio
Das geen goed tekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is ie paars![]()
* wel.o.k gaat naat wc om te controleren
Die staat hie rnog op het wensenlijstje. Of een vrouw trouwen die er een bezitquote:
quote:
Ah, je zit hier ook in de zaal?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
anders doen we gewoon een conference call hier op de afdeling
* Barretje80 heeft er geenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Die staat hie rnog op het wensenlijstje. Of een vrouw trouwen die er een bezit...
Heb je er nu nog geen, zelfs niet na die proefsessie bij mij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Die staat hie rnog op het wensenlijstje. Of een vrouw trouwen die er een bezit...
Ergste is nog dat een vriend van mij op die afdeling werkt. En hij gaat mij ook wegjagenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een aso's! Snappen ze niet dat goede koffie van levensbelang is?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan kijk je ze zwoel met die mooie bruine ogen aan, dan kan ik me dat niet meer voorstellen
Ik heb in totaal zo'n 9 theesmaken om uit te kiezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de the doos is te klein
hebben denk ik wel 20 smaakjesvan pickwick tot lipton naar celestial en het ah huismerk.. en idd .. 4 zakjes met dillen en kamille theeblaadjes
ja, geen wanden op de hele etagequote:
Geen echte vriend dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ergste is nog dat een vriend van mij op die afdeling werkt. En hij gaat mij ook wegjagen
Ik ben benieuwd wat wij aan koffiespul krijgen als wij zouden trouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |