Nee, maar Toek en bananen is zo'n vreemde combinatie, je weet maar nooit wat er gebeurtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee en ik ben er niet allergisch voor
Kom maar hierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
kan iemand dat stukje gedroogde aardbei even uit mijn decolleté vissen?![]()
het is weer eens gelukt hoor
Pfieuw, dat stond niet in mijn koelkastquote:
* wel.o.k duiktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
Dankjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* geeft Marijke een asperientje aan en een kop thee.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar Toek en bananen is zo'n vreemde combinatie, je weet maar nooit wat er gebeurt.
* DaMart haalt met zijn mond de aardbei uit het decolletéquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
Voor mij toch wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef Toekito het volgende:
Succes met KPN Marijkeff voor goeie orde dat ondersteun ik niet!
He hoiquote:
Nee hoor, ik zie niets seks gerelateerdsquote:
is het ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mij toch wel?Volgens de doos is het gemakkelijk te installeren, dus als ik me nog iets beter voel ga ik daar wel even voor zitten
voor jou wel schatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor mij toch wel?Volgens de doos is het gemakkelijk te installeren, dus als ik me nog iets beter voel ga ik daar wel even voor zitten
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is het ook![]()
maar even het nummer van je kaartje overschrijven voordat je hem in de ontvanger drukt
je krijgt hem er bijna niet uit....
quote:
Lief dankjequote:
het is hier wel weer prachtig weerquote:
Mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is hier wel weer prachtig weer
Straks even lekker buiten zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |