abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 februari 2011 @ 15:18:28 #77
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_93349550
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
Dit zijn trouwens wel redelijke cijfers
Neuh, het zijn belabberde cijfers. In de context van de extreem belabberde eerdere cijfers zijn dit wellicht betere cijfers, maar objectief gezien is 253.000 voor zo'n duur programma natuurlijk zwaar slecht.

En het is nog altijd de helft van wat Alphons dacht wel te moeten kunnen halen.
  Moderator zaterdag 26 februari 2011 @ 15:25:55 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93349885
Net5 is van tevoren uitgegaan van minimaal 300.000 kijkers per uitzending. Dat is ook terug te vinden, bijvoorbeeld in de mediacourant.

Dus het is nog lang niet de kraker waar ze uiteraard op hadden gehoopt, en dat gaat het ook niet meer worden. Maar "belabberd slecht" is wishfull thinking.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_93349887
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef itsme het volgende:
Vergeet Fonsje hoe het verging met DGK? was eerst ook erg matig toch?
Van Wikipedia:
quote:
De kick off uitzending van 'De Gouden Kooi' trok op zondag 1 oktober 2006, na het populaire voetbal programma 'De Wedstrijden' 914.000 kijkers. De 1e uitzend week schommelde de kijkcijfers tussen de 350.000 en de 500.000 kijkers. De 1e maanden die daar op volgde schommelde de kijkcijfers elke dag rond de 350.000, om half acht bij Talpa. Vanaf het 1 januari 2007 zat het programma in een winning streak. Week na week groeide de populariteit van het programma. Tussen januari en augustus liepen de kijkcijfers op tot gemiddeld 500.000 kijkers. Het programma scoorde vooral goed onder jongeren. 'De Gouden kooi' was elke dag goed voor marktaandelen van 25/30% in de doelgroep 20-34 jaar. Onder 16 tot 24 jarigen liep dit aandeel zelfs op richting de 40%.
Minder belabberd gestart en na 3 maanden werden de kijkcijfers beter. Over 3 maanden is Secret Story al afgelopen.
  Moderator zaterdag 26 februari 2011 @ 15:30:20 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93350066
Ik zie toch wat mensen zich zorgen maken dat de vrije val is gestopt.
Misschien valt het maandag weer zwaar tegen jongens, kop op. :P
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 15:32:24 #82
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_93350166
De PR-praat van Net 5 kan me niet zoveel schelen. 253.000 is belabberd slecht en geloof mij maar dat ze dat daar weten.

__

Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen goed nieuws te melden valt. De vrije val lijkt gestopt en 253.000 is een stuk beter dan 186.000.
pi_93350188
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef Gert het volgende:
Ik zie toch wat mensen zich zorgen maken dat de vrije val is gestopt.
Misschien valt het maandag weer zwaar tegen jongens, kop op. :P
Op een gegeven moment bodemt het wel uit hoor... dat zeg ik al vele dagen. Je moet niet denken dat dit programma opeens onder de 100k raakt.
pi_93352645
Men begint zich aan elkaar te ergeren, zie: Servio->Alex, er wordt geflirt en gezoend. Het roddelen komt ook prima op gang.

Heb goede hoop dat het vanaf nu alleen maar beter wordt, en ja, de wens is natuurlijk de vader van de gedachte.

De cijfers stijgen een beetje, dus...ik geef de moed nog niet op *O*
  zaterdag 26 februari 2011 @ 16:51:54 #85
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93353572
Nog 11 weken te gaan toch? Als het aantrekt tot een stabiele 4k zou dat mooi zijn.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator zaterdag 26 februari 2011 @ 17:42:01 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93355949
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef Stefan het volgende:
Nog 11 weken te gaan toch? Als het aantrekt tot een stabiele 4k zou dat mooi zijn.
400K bedoel je. Daar mogen ze hun handen mee dichtknijpen. Eerst eens kijken of een stabiele 300K gehaald kan worden. En dat gaat niet vanzelf lukken. Daar heb je de Telegraaf, RTL boulevard e.d. voor nodig.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_93357118
Big Brother: De Kijkcijfers #2

Vergelijkende cijfers van bb6 en bb5
pi_93357270
Een goed begin is het halve werk, ze hadden spetterend en heftig moeten beginnen. De kijkers die nu zijn afgehaakt, komen grotendeels niet meer terug.

Maar mocht het naar SBS of Veronica verplaatst worden, zappen er hopelijk een hoop nieuwe kijkers langs die blijven plakken.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_93357772
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Een goed begin is het halve werk, ze hadden spetterend en heftig moeten beginnen. De kijkers die nu zijn afgehaakt, komen grotendeels niet meer terug.

Maar mocht het naar SBS of Veronica verplaatst worden, zappen er hopelijk een hoop nieuwe kijkers langs die blijven plakken.
Zou kunnen maar het doel was om het 'ingeslapen' Net 5 weer meer smoel te geven.
Ivm de gerichte advertenties aan de doelgroep 20 t/m 34 jaar.
Wat misschien ook te maken heeft met het overnameklaar maken van de SBS-groep.
Daar zijn budgetten voor uitgetrokken.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:07:32 #90
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93359290
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:08 schreef Stranger het volgende:
Big Brother: De Kijkcijfers #2

Vergelijkende cijfers van bb6 en bb5
Is niet te vergelijken, ten eerste leven we in andere tijden en ten tweede werd BB op A zenders uitgezonden en niet op B zenders.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93359313
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:07 schreef Stefan het volgende:
ten eerste leven we in andere tijden en ten tweede werd BB op A zenders uitgezonden en niet op B zenders.
Dan doet SST 't dus prima!
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:11:42 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93359454
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

Is niet te vergelijken, ten eerste leven we in andere tijden en ten tweede werd BB op A zenders uitgezonden en niet op B zenders.
Als we in andere tijden leven had ik eerder een TBO huis en uitzending verwacht ipv een luxe DGK huis en uitzending ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93360773
Las ik niet laatst ergens dat de kijkcijfers belachelijk laag waren en er 2 series waren geschrapt om dit te kunnen betalen! Zonde

Toen ik laatst secret story keek moest ik echt huilen, zo slecht vond ik het. Er zit niet genoeg actie in, en de bewoners staan me totaal niet aan. Oh, en de reclame die ervoor werd gemaakt voor het begon vond ik echt buitengewoon vreemd.
pi_93360889
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef lisa1109 het volgende:
Las ik niet laatst ergens dat de kijkcijfers belachelijk laag waren en er 2 series waren geschrapt om dit te kunnen betalen! Zonde

Toen ik laatst secret story keek moest ik echt huilen, zo slecht vond ik het. Er zit niet genoeg actie in, en de bewoners staan me totaal niet aan. Oh, en de reclame die ervoor werd gemaakt voor het begon vond ik echt buitengewoon vreemd.
Gut meid toch, wat vreselijk. Gaat het nu weer wel?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:45:17 #95
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93360891
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als we in andere tijden leven had ik eerder een TBO huis en uitzending verwacht ipv een luxe DGK huis en uitzending ;).
Je ziet, zelfs Endemol en de SBSgroup kunnen het mis hebben.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator zaterdag 26 februari 2011 @ 19:46:02 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93360928
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef lisa1109 het volgende:
Las ik niet laatst ergens dat de kijkcijfers belachelijk laag waren en er 2 series waren geschrapt om dit te kunnen betalen! Zonde

Toen ik laatst secret story keek moest ik echt huilen, zo slecht vond ik het. Er zit niet genoeg actie in, en de bewoners staan me totaal niet aan. Oh, en de reclame die ervoor werd gemaakt voor het begon vond ik echt buitengewoon vreemd.
Het is echt een stuk opgeknapt inmiddels. Maar dat is het probleem dus: kijkers zoals jij zijn al afgehaakt en zie die nog maar eens terug te winnen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_93360977
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:25 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Zou kunnen maar het doel was om het 'ingeslapen' Net 5 weer meer smoel te geven.
Ivm de gerichte advertenties aan de doelgroep 20 t/m 34 jaar.
Wat misschien ook te maken heeft met het overnameklaar maken van de SBS-groep.
Daar zijn budgetten voor uitgetrokken.
Kunnen ze beter doen met reeds succesvolle series imo. Ik keek vroeger dagelijks naar Charmed en vaak liet ik hem dan ook op Net 5 staan.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:47:20 #98
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93360979
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dan doet SST 't dus prima!
Ik weet niet precies wat de target is voor Net5. Maar de series die voorheen op hetzelfde tijdstip werden uitgezonden waren aangekocht en scoorden net zo goed of zelfs beter.

SST heeft een verkeerde casting vind ik.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:50:04 #99
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93361095
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is echt een stuk opgeknapt inmiddels. Maar dat is het probleem dus: kijkers zoals jij zijn al afgehaakt en zie die nog maar eens terug te winnen.
Ik ben afgehaakt toen ze in de live uitzending niks deden met Guido's ontdekte leven. Je moet wel inspelen op de buzz op Fora en in kranten. Ipv probeert Net5 zelf steeds een buzz te hypen die niet boeiend is.

Een RLS is wmb interactie tussen kijkers en het programma en dat zie ik niet terug.

Ik volg het wel een beetje op FOK! maar kijkcijfergewijs hebben ze daar niks aan :)
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:03:01 #100
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_93361596
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:47 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Kunnen ze beter doen met reeds succesvolle series imo. Ik keek vroeger dagelijks naar Charmed en vaak liet ik hem dan ook op Net 5 staan.
Dat soort series zijn de kracht van Net 5 inderdaad.

Charmed! *O*

Nou niet bepaald de meest innovatieve en briljante tv-serie allertijden maar wel leuk genoeg voor de doelgroep. Een echte Net 5-serie.
pi_93362498
Net5 wilde 'Wie is de Mol' elementen kruisen met 'Big Brother'.

Ik denk dat veel fans van 'Wie is de Mol' afgehaakt zijn omdat er heel vreemd omgegaan wordt met de geheimen. De meeste geheimen zijn met geen mogelijkheid te raden terwijl het geheim van Alex practisch wordt weggeven aan Philip, ook al vatte hij de hint niet. Het is niet consequent en bovendien gebeurt er veel te weinig in veel te veel tijd om het interessant te maken voor fans van 'Wie is de Mol'.

Blijft over het 'Big Brother' element. Het probleem daarbij is wat velen al aangekaart hebben: de kandidaten zijn niet interessant genoeg en bijna onderling uitwisselbaar. Mensen die nu aanhaken moeten het er voor over hebben om de mensen echt uit elkaar te leren houden en bij meer variatie aan types zou dat makkelijker geweest zijn. Vraag is of nieuwe kijkers hun tijd er aan willen spenderen om deze mensen te leren kennen.

Dus volgens mij is het vooral een combinatie van een niet goed uitgewerkt/inconsequent spelelement + slechte casting die het programma slechte kijkcijfers bezorgt.
  Moderator zaterdag 26 februari 2011 @ 20:21:26 #102
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93362502
quote:
19s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef Stefan het volgende:

Een RLS is wmb interactie tussen kijkers en het programma

En zéker als je zo hoog inzet op social media als onderdeel van.
Op zich is er ook wel interactie op twitter hoor. Maar zoiets als met Guido wordt gewoon niet opgepikt.
Ik denk dat ze het bewust niet hebben gebruikt. Want aan de ranzigheid lag het niet. Tijdens de live donderdag werden de meest genante posities van Aafke nog even achter elkaar geplakt vertoond, dus daar schrikken ze niet voor terug.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 20:25:04 #103
137949 Disana
pi_93362688
Nou eerlijk gezegd ga ik niet eens meer naar hun Facebook pagina als ze weer iets te melden hebben. Ze trekken daar helemaal hun eigen spoor ongeacht wat de commentaren zijn.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:26:43 #104
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93362779
Een RLS zou moeten groeien doordat je er te allen tijde in kan vallen. Heb je gehoord van die Ruud, die Jaap of die Huub, zet aan en kijk een keer. Maar nu heb je naast bewoners ook hun geheimen, hints, missies, etc. Zoals ik eerder al een keer zei, de kijker zou alle geheimen die hoort bij welke bewoner moeten kennen. Dan is het spannend als de rode knop in de dagboekkamer gaat. Nu probeert Net5 een buzz te creeeren die gaat over een geheim dat geraden moet worden.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:27:38 #105
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93362817
Ik heb ben ook gestopt met secretstoryNL te volgen op Twitter nadat ik 20 tweets over het programma in de een kwartier kreeg.
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Disana het volgende:
Nou eerlijk gezegd ga ik niet eens meer naar hun Facebook pagina als ze weer iets te melden hebben. Ze trekken daar helemaal hun eigen spoor ongeacht wat de commentaren zijn.
Ook dat. Alphons twittert over SS maar reageert alleen op positieve tweets of helemaal niet. SocialMedia is wmb interactie.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93367478
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:26 schreef Stefan het volgende:
Een RLS zou moeten groeien doordat je er te allen tijde in kan vallen. Heb je gehoord van die Ruud, die Jaap of die Huub, zet aan en kijk een keer.
Een soap is in aanvang niet heel geschikt om zo maar even binnen te vallen, je moet de karakters leren kennen.
Die mond tot mond reclame waar jij het over hebt heeft meer te maken met de spraakmakendheid van het een en ander, waardoor eventueel mensen alsnog aanhaken.
quote:
Maar nu heb je naast bewoners ook hun geheimen, hints, missies, etc. Zoals ik eerder al een keer zei, de kijker zou alle geheimen die hoort bij welke bewoner moeten kennen. Dan is het spannend als de rode knop in de dagboekkamer gaat. Nu probeert Net5 een buzz te creeeren die gaat over een geheim dat geraden moet worden.
Ze kiezen ervoor om de geheimen geleidelijk vrij te geven, ik vind dat wel wat hebben. Ik zie nu al dat mensen roepen dat hints te duidelijk zijn en dat het niet eerlijk is (waarbij ze vaak vergeten dat het een stuk lastiger is als je, zoals de bewoners, de geheimen niet kent).
En er blijft wat te raden en te speculeren.

En die buzz die ze proberen te creeren op internet lukt ook wel aardig toch?
Trending topic op twitter oid en op de fora word druk gespeculeerd en geprobeerd de geheimen te koppelen aan personen waarbij ze ook niet altijd goed zitten.
Ik vind dat aspect wel aardig gelukt, nu nog kijkers ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:23:17 #107
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93367700
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 22:17 schreef PC eend het volgende:


En die buzz die ze proberen te creeren op internet lukt ook wel aardig toch?
Trending topic op twitter oid en op de fora word druk gespeculeerd en geprobeerd de geheimen te koppelen aan personen waarbij ze ook niet altijd goed zitten.
Ik vind dat aspect wel aardig gelukt, nu nog kijkers ;)
Dat ze er geen publiek mee bereiken lijkt me niet iets dat je dan kunt kwalificeren als aardig gelukt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93372899
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 22:23 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat ze er geen publiek mee bereiken lijkt me niet iets dat je dan kunt kwalificeren als aardig gelukt.
Het lijkt me dat die buzz (nog) geen doorslaggevende factor is in het behalen van een kijkcijfer target.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 27 februari 2011 @ 00:29:13 #109
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93373443
Net5 heeft gegokt op een Oh Oh Cherso cast. Misschien gaat t nog lopen als Oh Oh Tirol begint.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 27 februari 2011 @ 00:30:53 #110
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93373519
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 00:29 schreef Stefan het volgende:
Net5 heeft gegokt op een Oh Oh Cherso cast. Misschien gaat t nog lopen als Oh Oh Tirol begint.
Zoals het vanavond was, was het vele malen leuker dan Oh oh. Zulke feesten zijn tof.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_93379741
Ja en als ze het eens wat later uitzenden dan half 8 of er iig voor zorgen dat ook de echte pikante zaken uitgezonden worden dan trekt t vanzelf meer kijkers.. Laat Maik en Monique eens bezig zien, laat de striptease zien inc. de sexuele rituelen.. Alles wordt maandag geknipt waardoor de helft bestaat uit reclame en de rest een wat suffe recap van wat er gebeurd is, praat wat minder (bart) maar show ons wat er echt gebeurd.. Hier op t forum kom je meer te weten als in de dagelijkse update.. Ik kijk elke dag trouw en hoop dat de kijkcijfers aantrekken, maar maak zo'n aflevering spannender.. Geef een reden om te kijken.. Heb zodoende ook t idee dat er donderdag maar 100 sms'jes binnenkomen bij t stemmen of zo.. Maak t spannender, laat er dingen gebeuren en show het ons.. Hoeft heus niet alleen sex maar laat ze meer te doen hebben..

Bijv. laat ze dingen kunnen doen van t geld dat ze hebben.. Nu wisselt t wat onderling en heb je t alleen nodig om die rode knop te gebruiken.. Laat ze zelf wat dingen kunnen regelen.. De kandidaten vervelen zich daar vaak half dood..soooo sad..


Ben super fan maar desondanks genoeg te mopperen.. Slaap lekker..
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 11:15:48 #112
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93382641
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 00:29 schreef Stefan het volgende:
Net5 heeft gegokt op een Oh Oh Cherso cast.
Echt niet :D
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 27 februari 2011 @ 13:28:08 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93387092
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Echt niet :D
Dat is wel de praktijk als je er ff langs zapt ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 27 februari 2011 @ 13:34:53 #114
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93387407
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Echt niet :D
Echt wel. Van de 15 zijn er 10 bimbo of patser. En nu gooien ze ook drank en seks in de show waar deze mensen op zijn gecast.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93387507
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:34 schreef Stefan het volgende:

[..]

Echt wel. Van de 15 zijn er 10 bimbo of patser. En nu gooien ze ook drank en seks in de show waar deze mensen op zijn gecast.
Verbaasd me dat Sofie zo rustig kan blijven
  zondag 27 februari 2011 @ 13:39:18 #116
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93387604
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:36 schreef scooby-doo het volgende:

[..]

Verbaasd me dat Sofie zo rustig kan blijven
Daaraan zie je dat ze een beroeps is. Ze ziet casual seks als inkomen, ze is getrouwd en zal 'echte' seks met dr man hebben.

Sofia is het slimst van allemaal.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93388411
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 00:29 schreef Stefan het volgende:
Net5 heeft gegokt op een Oh Oh Cherso cast. Misschien gaat t nog lopen als Oh Oh Tirol begint.
Mwah, de enige Oh Oh Cherso in het huis is Aafke.
  zondag 27 februari 2011 @ 14:00:09 #118
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_93388446
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 00:29 schreef Stefan het volgende:
Net5 heeft gegokt op een Oh Oh Cherso cast.
  zondag 27 februari 2011 @ 14:00:34 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93388466
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mwah, de enige Oh Oh Cherso in het huis is Aafke.
je geeft die bimbo's teveel eer!!!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93389289
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je geeft die bimbo's teveel eer!!!
Of ze heeft zich er echt in verdiept.
pi_93389699
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je geeft die bimbo's teveel eer!!!
Vooralsnog is het enkel Aafke die met meer dan één persoon heeft gezoend in het huis hoor. :D
pi_93389722
quote:
3s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:22 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Of ze heeft zich er echt in verdiept.
Dat klinkt wel ernstig...je echt verdiepen in de bimbo's van RLS. :P
  zondag 27 februari 2011 @ 14:34:36 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93389811
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vooralsnog is het enkel Aafke die met meer dan één persoon heeft gezoend in het huis hoor. :D
Da's al meer dan er in Oh Oh Cherso is gebeurd.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93389854
Ik dacht dat met oh oh cherso een bepaalt type persoon werd bedoeld een soort van jersey shore achtig iets.
pi_93390131
quote:
5s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:35 schreef outcast_within het volgende:
Ik dacht dat met oh oh cherso een bepaalt type persoon werd bedoeld een soort van jersey shore achtig iets.
:Y
pi_93390159
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's al meer dan er in Oh Oh Cherso is gebeurd.
Lijkt me sterk, maar ik zou het niet weten want ik heb dat programma niet gevolgd.
pi_93390199
Iets zegt mij dat SST de 3 maanden? niet haalt >:) }) *O*
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 14:43:22 #128
249559 crew  Lavenderr
pi_93390225
quote:
15s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef rubje het volgende:
Iets zegt mij dat SST de 3 maanden? niet haalt >:) }) *O*
Iets zegt mij dat jij daar op hoopt :P
  zondag 27 februari 2011 @ 16:10:52 #129
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_93394880
Doordat ze het spel zo belangrijk hebben gemaakt hebben ze de kijkers overschat. Ook al deden ze erg hun best het uit te leggen was dat juist de reden om weg te zappen.
Achteraf denk ik dat ze anders hadden moeten beginnen. Bijvoorbeeld als een BB met spraakmakende opdrachten en dan langzaam het echte spel introduceren. De verwende kijker krijgt zo meer de tijd krijgt om aan te haken.
Na twee weken kan ik zeggen dat het spel best leuk is. De dagelijkse uitzending heeft een goed tempo. Net als de liveshow een beetje rommelig maar niet echt storend en heeft ook wel z'n charme.

Veel kijkers erbij zal wel niet lukken. Consequent wordt minachtend gesproken over dit soort programma's. Nederland kijkt liever naar de zoveelste talentenjacht... :r
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  zondag 27 februari 2011 @ 16:14:42 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93395100
niet zo minachtend spreken over talentenjachten, akveor.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93395213
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef akveor het volgende:
Doordat ze het spel zo belangrijk hebben gemaakt hebben ze de kijkers overschat. Ook al deden ze erg hun best het uit te leggen was dat juist de reden om weg te zappen.
Achteraf denk ik dat ze anders hadden moeten beginnen. Bijvoorbeeld als een BB met spraakmakende opdrachten en dan langzaam het echte spel introduceren. De verwende kijker krijgt zo meer de tijd krijgt om aan te haken.
Na twee weken kan ik zeggen dat het spel best leuk is. De dagelijkse uitzending heeft een goed tempo. Net als de liveshow een beetje rommelig maar niet echt storend en heeft ook wel z'n charme.

Veel kijkers erbij zal wel niet lukken. Consequent wordt minachtend gesproken over dit soort programma's. Nederland kijkt liever naar de zoveelste talentenjacht... :r
*;

Ik gok trouwens vanavond op 123.000 kijkers :P
  zondag 27 februari 2011 @ 17:03:24 #132
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_93397756
Ja maar de uitzending op zondag is echt zo'n onzin. Slaat nergens op.
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 17:10:23 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_93398093
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef Tinos85 het volgende:
Ja maar de uitzending op zondag is echt zo'n onzin. Slaat nergens op.
Juist leuk toch voor de mensen die door de week niet hebben kunnen kijken?
pi_93428688
1832 EXTREME MAKEOVER HOME EDITION 1,2 3,0 181.000
1930 SECRET STORY SO FAR 0,7 1,5 114.000
2029 MEDIUM 1,6 2,8 244.000
  maandag 28 februari 2011 @ 08:02:28 #135
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93428761
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Juist leuk toch voor de mensen die door de week niet hebben kunnen kijken?
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 07:55 schreef Brici het volgende:
1832 EXTREME MAKEOVER HOME EDITION 1,2 3,0 181.000
1930 SECRET STORY SO FAR 0,7 1,5 114.000
2029 MEDIUM 1,6 2,8 244.000
niet de moeite dus.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 februari 2011 @ 08:35:27 #136
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_93429078
Boer zoekt Vrouw heeft 49x zoveel kijkcijfers als Secret Story van gisteren........
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_93430195
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 07:55 schreef Brici het volgende:
1832 EXTREME MAKEOVER HOME EDITION 1,2 3,0 181.000
1930 SECRET STORY SO FAR 0,7 1,5 114.000
2029 MEDIUM 1,6 2,8 244.000
mjah... wie kijkt er dna ook naar een weekoverzicht :')

Ze kunnen het beste deze uitzending niet meer uitzenden :')
  maandag 28 februari 2011 @ 09:50:04 #138
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93430271
Het is zonde hoor want het is best een lollig concept. Het vervelende met dit soort programma's is dat je in het beging de tijd en moeite moet nemen om je in de deelnmers moet verdiepen doe je dat niet dan is het een stuk lastiger om erin te komen en te blijven kijken.
  maandag 28 februari 2011 @ 09:50:27 #139
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93430281
Snap niet waarom ze niet zeven dagen een uitzending hebben met de ontwikkelingen die zijn geweest.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 februari 2011 @ 09:54:07 #140
862 Arcee
Look closer
pi_93430360
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:50 schreef marky het volgende:
Het vervelende met dit soort programma's is dat je in het beging de tijd en moeite moet nemen om je in de deelnmers moet verdiepen doe je dat niet dan is het een stuk lastiger om erin te komen en te blijven kijken.
Dat vind in heel erg meevallen. Ik heb altijd het idee dat ik ze in een mum van tijd ken.
  maandag 28 februari 2011 @ 10:03:06 #141
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93430536
quote:
15s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef rubje het volgende:
Iets zegt mij dat SST de 3 maanden? niet haalt >:) }) *O*
Dat zegt mijn man ook elke dag schatje ik heb slecht nieuws ze stoppen per direct en dan graaaapjeeeeee erachteraan.
Ben er nu al 4x ingetrapt...
Het is de gekte van de verslaving.
  maandag 28 februari 2011 @ 11:26:40 #142
337012 Chiara_StaR
:: Meet The FOK!kers ::
pi_93432753
Hoor weinig succesverhalen van kijkers thuis. Net iets teveel aan soortgelijks-reality-programma's gezien. Eerste paar dagen 'lijkt het leuk' te zijn. Maar er zit geen spanning of nadenkwerk in. Zijn maar een klein aantal die de Clou's ook echt daadwerkelijk gebruiken, en dan AAFKE.
Wat een verschrikkelijk goedkoop mens. Als die eruit gaat neem ik misschien nog de moeite om te gaan kijken. Erger me dood aan haar praatjes. Kijk zelf erg graag naar mooie vrouwen, maar niet naar vrouwen die met alcohol op opeens kledingstukken uit doen voor heel Nederland om maar gezien te worden. Gewoon een vies meisje.
Aafke || Blame it on the alcohol stupid || Secret Story
  maandag 28 februari 2011 @ 13:28:10 #143
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_93437172
Goede test vandaag. Zet de stijgende lijn van voor het weekend door? (de forse daling van de So Far uitzending ten opzichte van die van vorige week even negerend)
pi_93437449
Op zich is er natuurlijk genoeg gebeurd ;) om een goede uitzending te maken vanavond.

Probleem is ook dat dit vooral bekend is bij de mensen die het op internet volgen. En voor die mensen is de uitzending weer niet zo interessant (ik kijk natuurlijk wel!).
De media blijft angstvallig stil rondom de gebeurtenissen in het huis. Enige berichten die je leest is hoe slecht het gaat en iedereen die daar een bijpassende mening over heeft.
Beetje jammer. Programma verdient meer dan dit.
net niet te oud
pi_93438262
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:34 schreef dasaliz het volgende:
Op zich is er natuurlijk genoeg gebeurd ;) om een goede uitzending te maken vanavond.

Probleem is ook dat dit vooral bekend is bij de mensen die het op internet volgen. En voor die mensen is de uitzending weer niet zo interessant (ik kijk natuurlijk wel!).
De media blijft angstvallig stil rondom de gebeurtenissen in het huis. Enige berichten die je leest is hoe slecht het gaat en iedereen die daar een bijpassende mening over heeft.
Beetje jammer. Programma verdient meer dan dit.
De KVDW speelt een belangrijke rol en die gesprekken zie je geloof ik niet op de streams, waardoor streamers vaak toch ook wel naar de uitzendingen kijken denk ik.
Anders waren de cijfers misschien nog wel lager.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 28 februari 2011 @ 14:51:47 #146
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93440717
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef PC eend het volgende:

[..]

De KVDW speelt een belangrijke rol en die gesprekken zie je geloof ik niet op de streams, waardoor streamers vaak toch ook wel naar de uitzendingen kijken denk ik.
Anders waren de cijfers misschien nog wel lager.
Ik heb zelf zoiets van FUCK YOU met dat hele kut SST dankzij het feit dat we de KVDW niet onstream te zien krijgen. Het ultieme disrespect naar je kijkers is als je ze verplicht om naar de dagelijkse uitzendingen te kijken om plotelementen mee te krijgen, helemaal als die plotelementen ook nog eens een dag achterlopen op wat je onstream ziet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 februari 2011 @ 14:54:53 #147
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93440844
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb zelf zoiets van FUCK YOU met dat hele kut SST dankzij het feit dat we de KVDW niet onstream te zien krijgen. Het ultieme disrespect naar je kijkers is als je ze verplicht om naar de dagelijkse uitzendingen te kijken om plotelementen mee te krijgen, helemaal als die plotelementen ook nog eens een dag achterlopen op wat je onstream ziet.
Inderdaad! Hoewel de filmpjes na korte tijd al op de site staan van SST, ga ik daar niet elke keer heen om te luisteren wat er gezegd is.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_93440862
quote:
Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb zelf zoiets van FUCK YOU met dat hele kut SST dankzij het feit dat we de KVDW niet onstream te zien krijgen. Het ultieme disrespect naar je kijkers is als je ze verplicht om naar de dagelijkse uitzendingen te kijken om plotelementen mee te krijgen, helemaal als die plotelementen ook nog eens een dag achterlopen op wat je onstream ziet.
pi_93440941
Ben het op zich eens met bovenstaande posts maar ikzelf kijk de filmpjes uit de KvdW gewoon terug op de SST site.
Beetje omslachtig maarja, niet 100 miljoen % zeker verplicht om de dagelijkse uitzendingen te kijken, hoewel ik dan meestal toch ook nog doe om te kijken wat ik gemist heb. ;(

[ Bericht 42% gewijzigd door Urb op 28-02-2011 15:25:51 ]
pi_93444714
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb zelf zoiets van FUCK YOU met dat hele kut SST dankzij het feit dat we de KVDW niet onstream te zien krijgen. Het ultieme disrespect naar je kijkers is als je ze verplicht om naar de dagelijkse uitzendingen te kijken om plotelementen mee te krijgen, helemaal als die plotelementen ook nog eens een dag achterlopen op wat je onstream ziet.
Nou ja het kan altijd erger natuurlijk.
In Frankrijk zijn ze gewoon gestopt met de streams en kon je je voor 4.99 per maand abonneren op een kanaal met bij elkaar geknipte beelden _O-
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93446313
Ik snap ook niet waarom ze het op deze tijden uitzenden :S life show tijdens wie is de mol, week update tijdens boer zoekt vrouw. Dat is gewoon vragen om lage kijkcijfers
pi_93446905
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:25 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nou ja het kan altijd erger natuurlijk.
In Frankrijk zijn ze gewoon gestopt met de streams en kon je je voor 4.99 per maand abonneren op een kanaal met bij elkaar geknipte beelden _O-
Da's idd wel een stuk erger. :{

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze het op deze tijden uitzenden :S life show tijdens wie is de mol, week update tijdens boer zoekt vrouw. Dat is gewoon vragen om lage kijkcijfers
Dat helpt ook niet bepaald nee, maar ze zullen wel denken dat prime-time per definitie het beste zal zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')