Da's idd wel een stuk erger.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja het kan altijd erger natuurlijk.
In Frankrijk zijn ze gewoon gestopt met de streams en kon je je voor 4.99 per maand abonneren op een kanaal met bij elkaar geknipte beelden
Dat helpt ook niet bepaald nee, maar ze zullen wel denken dat prime-time per definitie het beste zal zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze het op deze tijden uitzenden :S life show tijdens wie is de mol, week update tijdens boer zoekt vrouw. Dat is gewoon vragen om lage kijkcijfers
De doelgroep is 20 tot 35 jaar, de gemiddelde Fokker dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze het op deze tijden uitzenden :S life show tijdens wie is de mol, week update tijdens boer zoekt vrouw. Dat is gewoon vragen om lage kijkcijfers
Gadverdamme, laat jij je vieze analogieën eens thuis!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:51 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, ik ben zegmaar afgehaakt. Net al weer gehuil op de streams, als ik dit soort drama wil zien dan kijk ik wel naar help mijn man heeft een hobby op RTL4.
Het is gewoon kut met peren, net5 en endemol hebben er met de pet naar gegooid, een hele smerige ongeschoren kut met danig bedorven peren, zo.
wowquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:48 schreef Deezertje het volgende:
180.000 kijkers gisteravond, nieuw dieptepunt dus.
1 2 | 1929 SECRET STORY 1,2 2,9 180.000 2316 SECRET STORY 0,8 4,1 122.000 |
+122.000 in de avond/nachtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:48 schreef Deezertje het volgende:
1 2 | 1929 SECRET STORY 1,2 2,9 180.000 2316 SECRET STORY 0,8 4,1 122.000 |
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[ code verwijderd ]
Even de cijfers van 23:16 uur erbij
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
+122.000 in de avond/nacht
[ code verwijderd ]
Gister stukje gekeken en zag dat ze er veel drank in hebben gegooid. Daar moeten ze kijkers mee trekken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:48 schreef Deezertje het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:48 schreef Deezertje het volgende:
Voor de volledigheid ook graag de 'omliggende' kijkcijfers. Dan kun je duidelijk zien of kijkers zijn afgehaakt na masterchef bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[ code verwijderd ]
Even de cijfers van 23:16 uur erbij
Ik zat gisteren naar het Ziggokanaal te kijken en Monique had het erover dat Maik mannen ook aantrekkelijk vond, maar dat hij niet verliefd op ze kan worden maar 'het' wel graag probeert met ze. Mo was daar niet blij mee. haha. Errrrruggg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:05 schreef Stefan het volgende:
Gisteren stukje streams gekeken ook, ging over dat een van die mannen biseksueel is en dat niet aan zn SST neukertje had verteld. Dra-maaa
Verder nog niks van gehoord en ook niet vernomen op streams. Iemand bevestigen of ontkennen? Zou jammer zijn...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef wingdings het volgende:
[..]
ik hoorde minstens twee kandidaten zeggen dat ze nog maar twee weken in het huis zouden zitten? Komt er een voortijdig einde aan deze misere?
ik ga gewoon uit protest naar iets anders kijken!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:40 schreef Mylene het volgende:
Streamlocks nu voor de uitslag of Philip het geheim van Alex heeft geraden. Ze mogen waarschijnlijk de rest van de dag ook niets zeggen. De uitslag komt namelijk vanavond exclusief in de reguliere uitzending. Dus iedereen moet kijken denken ze bij Net5.
Nee maar anders gónst het door heel Nederland en weet iedereen het vanavond al en gaan ze en masse DWDD kijken. O wacht..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:40 schreef Mylene het volgende:
Streamlocks nu voor de uitslag of Philip het geheim van Alex heeft geraden. Ze mogen waarschijnlijk de rest van de dag ook niets zeggen. De uitslag komt namelijk vanavond exclusief in de reguliere uitzending. Dus iedereen moet kijken denken ze bij Net5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |