Ja dat weet ik, maar opzich is het niet heel vreemd dat je elk jaar andere sportschoenen nodig hebt? dus met andere woorden, kun je die dingen ruilen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:35 schreef gerco94 het volgende:
Die worden tegenwoordig speciaal aangemeten.
quote:
Dus zelfs na een discussie van meer dan een halve SC is het je nog steeds niet duidelijk?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:24 schreef Maitje het volgende:
Goedemorgen!
Kon de TT niet gewoon zijn: Waar Maitje altijd gelijk heeft?
Dat is namelijk de waarheid!
Goh, dat had ik nou echt niet verwachtquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:15 schreef Maitje het volgende:
@Royyy
Ik hou gewoon van dwarsligggen
Dan had je treinrails moeten wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:15 schreef Maitje het volgende:
@Royyy
Ik hou gewoon van dwarsligggen
Nee... das niet leuk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan had je treinrails moeten worden
ohquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:12 schreef hoogvlieger het volgende:
Middag. Net een brief gehad van het KPU: ik ben niet aanwezig geweest op mn kleeddatum. Best logisch want ik heb 1.5 maand al geregeld dat die datum verzet zou worden en zelfs een nieuwe uitnodiging gehad. Lang leve het KPU.
Die heb ik gelukkig hier nog een 4 tal liggen. Maar we hebber en ook bijna 2 maanden op moeten wachten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]Hoorde ookal van me vriendin dat ze geen naamlinten meer leveren
Zijn losse flodders, maar tochquote:
Zo langs je kop is dat alsnog niet fijn, me dunktquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zijn losse flodders, maar toch.
Ow dat is wel leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef Sloggi het volgende:
Sporten kun je het niet echt noemen, lekker relaxt de hindernisbaan nemen. We kregen het warm maar moe werden de meesten niet mag ik hopen.
Ik schijn wel aanleg te hebben voor het schieten op digitale stieren.
Dat is altijd top geweest bij def.. netjes te eten en te drinken.. tenminste bij mijn voorlichtingen en keuring.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef Sloggi het volgende:
En zoals altijd was het uitstekend geregeld en kregen we goed (en gratis) te eten.
Maar losse flodders schiet je niet af, die schieten eruit waar de hulzen eruit schieten, dan zie je die plastic punt ook ingedeukt/kapot.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zijn losse flodders, maar toch.
Wacht maar tot je echt de hindernisbaan neemt, tegen de tijd dat je op het einde zit zit je er al helemaal doorheen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef Sloggi het volgende:
Sporten kun je het niet echt noemen, lekker relaxt de hindernisbaan nemen. We kregen het warm maar moe werden de meesten niet mag ik hopen.
Ik schijn wel aanleg te hebben voor het schieten op digitale stieren.
Correct en tevens juist, in beide gevallen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Wacht maar tot je echt de hindernisbaan neemt, tegen de tijd dat je op het einde zit zit je er al helemaal doorheen.
Maar jij gaat voor het korps?
hiba is vooral leuk met 60litertas, opsvest en wapenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Wacht maar tot je echt de hindernisbaan neemt, tegen de tijd dat je op het einde zit zit je er al helemaal doorheen.
Maar jij gaat voor het korps?
leidinggevende van de winkel had auwie dus had zichzelf ziekgemeld en ik mocht dat overnemen. Alleen mensen luisteren gewoon niet kutvolkquote:
Maar wel naar autoritaire pinda'squote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
leidinggevende van de winkel had auwie dus had zichzelf ziekgemeld en ik mocht dat overnemen. Alleen mensen luisteren gewoon niet kutvolk
Yep, nog net, ik heb nog heel even het nieuwe baretembleem gedragen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
@Mores, jij zat bij de oude AAT?
ik mag niet naar ze schreeuwen, slaan of in de voorligsteun leggen. Dussssssquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar wel naar autoritaire pinda's
Lijfstraffen invoeren!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
leidinggevende van de winkel had auwie dus had zichzelf ziekgemeld en ik mocht dat overnemen. Alleen mensen luisteren gewoon niet kutvolk
Helikopters kun je altijd pesten met een spiegeltje, iig dat was 20 jaar geleden zo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik mag niet naar ze schreeuwen, slaan of in de voorligsteun leggen. Dussssss
En gefeliciteerd! Mag je nu lighning vaker pesten met je auto?
Eerst maar eens de POST halen, maar ik heb zal inderdaad blij zijn als ik klaar ben met mijn studie. Ik ben nu toch ergens anders met mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef Mores het volgende:
[..]
Zal je nu zeker wel al naar uitkijken om te beginnen bij het korps?
Dat geloof ik best, is toch best spannend, en al helemaal als je eerste chevron krijgt, ik heb mijn tenue nog steeds in de kast hangen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eerst maar eens de POST halen, maar ik heb zal inderdaad blij zijn als ik klaar ben met mijn studie. Ik ben nu toch ergens anders met mijn hoofd.
Yup, en zodra je bij def zit wordt het heel snel heel kut..quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat is altijd top geweest bij def.. netjes te eten en te drinken.. tenminste bij mijn voorlichtingen en keuring.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Yup, en zodra je bij def zit wordt het heel snel heel kut..
Volgens mij ligt hij al in bed van zijn promotie te dromenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Promotie? Mag je dan nu in een Ferrari pakketjes bezorgen?
Jij wou zeggen dat het eten goed is?quote:
De blauwe hap was vroeger goed te pruimenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat het eten goed is?
qouted for truth? Ben het met je eens hequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat het eten goed is?
Nu zeker niet meer! Maar misschien ook omdat mijn molukse mama de beste blauwe hap maakt natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef Mores het volgende:
[..]
De blauwe hap was vroeger goed te pruimen
Dan helemaal, mijn tante was indisch en die maakte de lekkerste Javaanse bami die ik heb geproefd, maar die die Indiërs in het leger klaarmaakte was gelijk. Ik weet niet of er nog steeds Indiërs in de keuken staan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nu zeker niet meer! Maar misschien ook omdat mijn molukse mama de beste blauwe hap maakt natuurlijk
Nee, maar had een aangetrouwde tante die Indonesisch was, en die maakt altijd verukkelijke nasi en bami klaar, pas toen ik in dienst ging smaakte de bami weer als toen.quote:
ah, zo. Ik dacht dat men qft gebruikte om te zorgen dat als de gequote zijn post zou veranderen, de tekst nog steeds in een quote zou staan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
qouted for truth? Ben het met je eens heLiever AH magnetronmaaltijden dat dat tievus paresto!
oa, kan ook bami of eiermie zijn...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is nasi blauwe hap? Zo ja, dan is de blauwe hap ook nu nog goed te doen.
Nope, de blauwe jongens zijn schaars tegenwoordig..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Mores het volgende:
[..]
Dan helemaal, mijn tante was indisch en die maakte de lekkerste Javaanse bami die ik heb geproefd, maar die die Indiërs in het leger klaarmaakte was gelijk. Ik weet niet of er nog steeds Indiërs in de keuken staan.
Alles goed hier,quote:
Ha, duidelijk. Ben btw al in geen 3 weken meer in mijn stadsappartement te Breda geweest whehehequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:31 schreef Clan het volgende:
[..]
Alles goed hier,
Ik was gisteren nog in Breda met Mores, hebben we de oude Kloosterkazerne en Chassé etc bezocht, wat wel opviel is dat ze de boel flink aan het volbouwen zijn, ik kon vanuit de Kloosterkazerne rcht op de koepelgevangenis kijken.
Bij het topic Nederlandse kazernes staan de foto's
Mijn moeke en oma (nog in leven) beiden Indisch. Oma Indisch van de oude stempel, de KNIL stempelquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:29 schreef Mores het volgende:
[..]
Nee, maar had een aangetrouwde tante die Indonesisch was, en die maakt altijd verukkelijke nasi en bami klaar, pas toen ik in dienst ging smaakte de bami weer als toen.
Vroeger bestond een kwart van het Nederlandse leger uit pinda's, dat is in mijn ogen gewoon een vertrouwd beeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
ah, zo. Ik dacht dat men qft gebruikte om te zorgen dat als de gequote zijn post zou veranderen, de tekst nog steeds in een quote zou staan.
[..]
oa, kan ook bami of eiermie zijn...
[..]
Nope, de blauwe jongens zijn schaars tegenwoordig..
Waarom heb je niet echte Indonesische restaurants, hje hebt wel de Chinees waar meestal de halve keueken de Maleisische is, maar een goede Javaan, dat wil ik hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn moeke en oma (nog in leven) beiden Indisch. Oma Indisch van de oude stempel, de KNIL stempel
Ik denk dat het aantal blauwe jongens, of pinda's, waarmee ik heb samengewerkt op 2 handen te tellen zijn...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef Mores het volgende:
[..]
Vroeger bestond een kwart van het Nederlandse leger uit pinda's, dat is in mijn ogen gewoon een vertrouwd beeld.
Krijg je geen huursubsidie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha, duidelijk. Ben btw al in geen 3 weken meer in mijn stadsappartement te Breda geweest whehehe
Zaterdag na werk daar maar eens aan nachtje rondbrengen en het snel maar opzeggen. Kost me een godsvermogen elke maand.
Zou je evt bij de Surinaamse Javaan kunnen bikken. Is een optie. In 040 zat een goede, Sang_Lee, op de kruisstraat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:35 schreef Mores het volgende:
[..]
Waarom heb je niet echte Indonesische restaurants, hje hebt wel de Chinees waar meestal de halve keueken de Maleisische is, maar een goede Javaan, dat wil ik hebben
Ik heb nergens recht op Clan. Ben 8 jaar woonachtig geweest in Brazilië.quote:
Hij heeft geen eigen voordeur, dus nee.quote:
Dat is balen. Vervallen bepaalde rechten als je in het buitenland woonachtig was?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb nergens recht op Clan. Ben 8 jaar woonachtig geweest in Brazilië.
Ik hoop dat je er dan financieel op vooruitgaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh, en het betreft particuliere huur. Woningbouw kan ik tig jaar op wachten. Maar woon nu samen met Lotusss.
Dus ga ook snel die huur opzeggen.
Yep, recht op ww en ziektewet vervallen bv.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is balen. Vervallen bepaalde rechten als je in het buitenland woonachtig was?
Dat zeker nu ik weer werk heb ja. Ok, verdien niet veel, maar heb wel inkomen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:41 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er dan financieel op vooruitgaat
Ik kom niet meer zo vaak in Eindhoven, helaas en hier in Nijmegen ken ik nietsquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou je evt bij de Surinaamse Javaan kunnen bikken. Is een optie. In 040 zat een goede, Sang_Lee, op de kruisstraat.
Ook daar moet wel wat te vibnden zijn denk ik. FF zoeken in omstreken evt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:43 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik kom niet meer zo vaak in Eindhoven, helaas en hier in Nijmegen ken ik niets
Als je iets weet graag, met afhaal natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook daar moet wel wat te vibnden zijn denk ik. FF zoeken in omstreken evt.
Ik hou mijn antennes paraat. Zodra ik iets weet, dan PM ik je welquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:46 schreef Mores het volgende:
[..]
Als je iets weet graag, met afhaal natuurlijk
Vroeger stikte het van de Indiërs, ik heb zelf nog les gekregen van oude KNIL militairenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal blauwe jongens, of pinda's, waarmee ik heb samengewerkt op 2 handen te tellen zijn...
Thanxquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hou mijn antennes paraat. Zodra ik iets weet, dan PM ik je wel
Trustequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed heren, ik ga m'n rukbunker opzoeken.
trusten allemaal!!
Welterustenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
trusten allemaal!!
Rukbunker?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
trusten allemaal!!
Hij doet dat altijd bij mijquote:
Je gaat ons verlaten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef EllaN het volgende:
Is het ER & Lotusss overshare-tijd? Want dan ga ik snel slapen.
, slaap lekker beste DEF'ers
haha moeders kan goed koken. Ik niet echtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Mores het volgende:
Daar hebben ze in de keuken van defensie weinig aan...
Een rol weggelegd voor Thaboel?
Een uitdaging dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
haha moeders kan goed koken. Ik niet echt
haha zoietsquote:
Aha duidelijk! Ik zeg welterusten en tot over een paar uurtjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:55 schreef Mores het volgende:
Ik ben degene die die mooie plaatjes voor mijn pa, en van, schiet idd
Lekker. Fijn in de openlucht geslapen in het mooie zuid-limburg.quote:
Buiten spelenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker. Fijn in de openlucht geslapen in het mooie zuid-limburg.
Gemeen héquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef Cobra4 het volgende:
Wat zijn jullie onaardig tegen Maitje geweest zeg!
Limburgquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker. Fijn in de openlucht geslapen in het mooie zuid-limburg.
Ja.quote:
Goeiemorgen lieve Maitje.quote:Limburg
Owja...
Goedemorgen!!
Was wel weer lekker inderdaad. Lekker zitten koken boven een kampvuurtje.quote:
Ik heb me goed geweerd hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Goeiemorgen lieve Maitje.![]()
Er was eens....
Jullie waren degene die zeurden dat vrouwen te gevoelig waren en niet na dachten over "klussen".quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb me goed geweerd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
ff kijken of ik dat haalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:04 schreef Thaboel het volgende:
Om het bericht van cobra niet te vergeten: 22.10 Goodmorning vietnam @ comedy central
10 stuks kerstpakket?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef jankaas020 het volgende:
mogge!
Ze hadden nog kerstpakketten over aan boord, 3 maal raden wat hier nu thuis staat!
De Walrus? Want die gaat toch de deur uit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef jankaas020 het volgende:
mogge!
Ze hadden nog kerstpakketten over aan boord, 3 maal raden wat hier nu thuis staat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Zo asociaal ben ik nou ook weer niet.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Walrus? Want die gaat toch de deur uit.Pff, volgens de laatste geruchten zouden ze 2 m-fregatten, 2 opv's, de onderzeedienst wegdoen en de mijnendienst halveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de JSF niet aankopen.
Maar er stond niets over pleunen in, dus dan weet ik wel wie er met dat plannetje gekomen is!
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
De onderzeedienst schrappen is wel het domste wat ze kunnen doen. Dus zal het wel gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:42 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Pff, volgens de laatste geruchten zouden ze 2 m-fregatten, 2 opv's, de onderzeedienst wegdoen en de mijnendienst halveren.
En de JSF niet aankopen.
Maar er stond niets over pleunen in, dus dan weet ik wel wie er met dat plannetje gekomen is!
Nee dat zal nog wel even moeten wachten. Eerst die Orions maar weer terug.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:51 schreef jankaas020 het volgende:
Om er vervolgens achter te komen dat het toch wel heel erg handig was, en vervolgens richten ze een nieuwe onderzeedienst op met spiksplinterbaroe onderzeeboten...
Voor veel geld.![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
Check 00:38.
Mazzel dat het blancs zijn.
Oh.quote:
Werkse!quote:
middagquote:
Overloper.quote:
Ik heb je laatst een pm nog gestuurd met wat vragen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, ik zoek nog een auto, gebruikt, prijs rond de 1700 euro en motorisch en mechanisch in goede staat. PM me als jullie iets weten
Hij is vanavond pas later thuis, maar ik zal het even aan hem doorgevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:15 schreef Bouke-p het volgende:
@Erwin
BMW 316 E36 uit '97 iets voor je? Altijd goed onderhouden, abs, climate control(2 zones), trekhaak.
Zo ja, doe ff n PM dan. Ik volg de SC's niet altijd helemaal
heb de foto al gezienquote:
Citrofiel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:43 schreef Mores het volgende:
[..]
Ah een Citroën, ik neem aan tweede hands
Picsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hem in harnas mogen bewonderen
Haha neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:56 schreef Mores het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan, gebruikt als toiletpapier?
Goed beveiligd dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haha nee. Ik kreeg de foto via link en via direct message, dus die heb ik niet meer...
Och god...quote:
Je was verkleed als Iron Man?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:00 schreef Royyy het volgende:
[..]
Och god...![]()
Maitje heeft hier een aantal keer lopen te verkondigen dat ze begint te soppen van mannen in glimmend metaalIk maakte vervolgens de fout om te vertellen dat ik lang geleden met carnaval eens zo'n ding aan heb gehad
Oh dat, niks bijzonders... Ik loop op zondag ook altijd in harnas.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:00 schreef Royyy het volgende:
[..]
Och god...![]()
Maitje heeft hier een aantal keer lopen te verkondigen dat ze begint te soppen van mannen in glimmend metaalIk maakte vervolgens de fout om te vertellen dat ik lang geleden met carnaval eens zo'n ding aan heb gehad
Hé, maak 't Maitje nu niet zo lastig, ze moet nu al kiezen tussen Cobra en mij, als jij daar ook nog eens bijkomtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh dat, niks bijzonders... Ik loop op zondag ook altijd in harnas.
Alleen op zondag?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh dat, niks bijzonders... Ik loop op zondag ook altijd in harnas.
Als ik mijn pedopasje verleng, mag ik dan ook meedoen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:05 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hé, maak 't Maitje nu niet zo lastig, ze moet nu al kiezen tussen Cobra en mij, als jij daar ook nog eens bijkomt![]()
Je weet toch, vrouwen met tegenstrijdige gevoelens, uiteindelijk is heel DEF daar het slachtoffer van
Je werkt met elektriek?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zal wel moeten, harnas is niet ESD veilig
was echt verukkelijk. Indischcollegatje had ze gemarineerdquote:
Sorry dat ik niet reageerde, maar ik heb nu werk, en dus een levenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik heb je laatst een pm nog gestuurd met wat vragen.Krijg ik daar nog antwoord op?
Of moet ik bij je vriendin Lotuss zijn...
Wellichtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:21 schreef Mores het volgende:
Mensen nog spannende plannen voor het weekend?
Na sopte stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef Maitje het volgende:
Alle jezus!
Ik sopte op channing tatum in harnas en Royy verkondigde dat die er ook zo uitzag in harnas... Dus pics or it didn't happend. Naaa... Toen deed die dat!
Dus!!
Dus je kan vanavond niet helemaal los gaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:31 schreef Thaboel het volgende:
Werken en gezellug doen met het gleufdier
Spannend!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef Royyy het volgende:
[..]
De hele avond gezellig in DEF posten?
Ik had em vanmiddag al gedownload, had geen zin om te wachten en de hele tijd naar reclames te moeten kijken.quote:
Morgen weer werken, dan naar Breda voor 1 nachtje, zondag zusje helpen met verhuizen te 020. Maandag weer werken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:21 schreef Mores het volgende:
Mensen nog spannende plannen voor het weekend?
Druk weekend dus, ik heb alles openstaan dus er kan nog vanalles gebeuren, maar ik ga misschien nog even op kraamvisite bij mensenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Morgen weer werken, dan naar Breda voor 1 nachtje, zondag zusje helpen met verhuizen te 020. Maandag weer werken.
nah ook geen zin in. Lekker filmpje kijken!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:32 schreef Mores het volgende:
[..]
Dus je kan vanavond niet helemaal los gaan
Transformers 2 al gezien?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nah ook geen zin in. Lekker filmpje kijken!
nope nog niet. Goed idee! Maar ga na gmv lekker slapen word morgen een lange dagquote:
Druk idd, maar maakt niet uit, ben ik `van de straat`quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:44 schreef Mores het volgende:
[..]
Druk weekend dus, ik heb alles openstaan dus er kan nog vanalles gebeuren, maar ik ga misschien nog even op kraamvisite bij mensen
Ik ben ook niet zo van kraamvisite, maar ik zit in de leeftijd dat vrienden om me heen nestjes aan het bouwen zijn, ik verlies steeds meer stapmaatjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Druk idd, maar maakt niet uit, ben ik `van de straat`
Veel plezier met de kraamvisite, niet echt mijn ding btw
Een keertje stappen met ErwinRommel (en ik)?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van kraamvisite, maar ik zit in de leeftijd dat vrienden om me heen nestjes aan het bouwen zijn, ik verlies steeds meer stapmaatjes
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van kraamvisite, maar ik zit in de leeftijd dat vrienden om me heen nestjes aan het bouwen zijn, ik verlies steeds meer stapmaatjes
Jullie hebben nog geen plannen voor kinderen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een keertje stappen met ErwinRommel (en ik)?
Neeeeeeeeeeeee! *brrrrr*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef Mores het volgende:
[..]
Jullie hebben nog geen plannen voor kinderen?
dacht het dus niet!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef Mores het volgende:
[..]
Jullie hebben nog geen plannen voor kinderen?
37 hierzo. En Lotusss, je weet het, ik krijg het op m'n heupen als ik ga stappen in drukke menigten. Dat moet jij inmiddels toch wel weten?quote:
Stappen is de algemene term voor "even de stad in gaan". Kan dus ook een café zijn. Ouwe lul.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
37 hierzo. En Lotusss, je weet het, ik krijg het op m'n heupen als ik ga stappen in drukke menigten. Dat moet jij inmiddels toch wel weten?
Moet wel toch als we beiden in Bosnië hebben gezetenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
37 hierzo. En Lotusss, je weet het, ik krijg het op m'n heupen als ik ga stappen in drukke menigten. Dat moet jij inmiddels toch wel weten?
ohhhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stappen is de algemene term voor "even de stad in gaan". Kan dus ook een café zijn. Ouwe lul.
LOL, valium niet nodig hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef Mores het volgende:
[..]
Moet wel toch als we beiden in Bosnië hebben gezetenik ben vervroegd in dienst gegaan en wilde nog voor verlenging 4 maal 3 maanden tekenen, kon ik meteen korporaal worden, maar toch maar niet gedaan
Ik las er een paar weken geleden in dit topic over ja. Ik heb nog wel een hoop valium voor je hoor
Hier in de stad heb je ook rustige kroegen hoor, en ik ken in Utreg ook een paar rustige kroegen, tis maar waar je gaatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ohhh![]()
Stappen voor mij is in weekeinde een drukke kroeg ingaan, je een weg banen door de meute met je ellebogen, in een plek welke mut vol is en dan een of andere heikneuter een ros voor z'n kop te verkopen. Dat versta ik onder stappen. Niet mijn ding om problemen voor te zijn
Kijk, rustige kroegen, waar je kunt zitten en de boel kunt overzien, daar ben ik meer vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef Mores het volgende:
[..]
Hier in de stad heb je ook rustige kroegen hoor, en ik ken in Utreg ook een paar rustige kroegen, tis maar waar je gaat
Transport zat allemaal in Busovaca, ik zat bij de TCie als chauffeur van de viertonner, je had daar ook de staf en Tbat zitten, maar die zaten op Hotel Nunspeetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LOL, valium niet nodig hoor
Waar in Bosnië zat je?
Ha, ik zat bij Dutchbat1, te Srebrenica. Bravo Stier-cie 11 Infbat GGJ. 1994 First-Inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:28 schreef Mores het volgende:
[..]
Transport zat allemaal in Busovaca, ik zat bij de TCie als chauffeur van de viertonner, je had daar ook de staf en Tbat zitten, maar die zaten op Hotel Nunspeet
Van de snert moet ik ltijd scheten laten, nu vind ik dat niet zo erg, maar mensen om me heen gaan dan altijd klagenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Zit nu ff aan de snert btw. dadelijk weer bed in. Morgen op tijd op!!
Ik heb ook zat oxazepam hier liggen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef Mores het volgende:
[..]
Moet wel toch als we beiden in Bosnië hebben gezetenik ben vervroegd in dienst gegaan en wilde nog voor verlenging 4 maal 3 maanden tekenen, kon ik meteen korporaal worden, maar toch maar niet gedaan
Ik las er een paar weken geleden in dit topic over ja. Ik heb nog wel een hoop valium voor je hoor
Toen zat ik nog in Nederland, misschien pas net in dienst, wij kregen echt een stoomcursus want ze zaten verlegen om chauffeursquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha, ik zat bij Dutchbat1, te Srebrenica. Bravo Stier-cie 11 Infbat GGJ. 1994 First-In
Precies, gewoon met een paar pilsjes wegslaan die hapquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb ook zat oxazepam hier liggen hoor
Ja maar die zijn eigenlijk voor mijzelfquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef Mores het volgende:
[..]
Precies, gewoon met een paar pilsjes wegslaan die hap
Ok dan, diende jij dan nog onder UNPROFOR?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef Mores het volgende:
[..]
Toen zat ik nog in Nederland, misschien pas net in dienst, wij kregen echt een stoomcursus want ze zaten verlegen om chauffeurs
UNPROFOR en UNHCR, dat ging na het Dayton akkord overquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok dan, diende jij dan nog onder UNPROFOR?
Good Mooooooorning America!!!!quote:
Als je wilt, we zouden eens een keertje ergens kunnen afspreken, oude koeien uit de sloot halenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef Mores het volgende:
[..]
UNPROFOR en UNHCR, dat ging na het Dayton akkord over
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Psst, het is maar 6 uur vroeger daar
Ik refereer naar de film met Robin Williams.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is hier alweer 17:36 inmiddels
Lijkt me leuk, spreek tegenwoordig weinig mensen van Bosnië, is natuurlijk ook weer een tijdje terug en na de uitzending verlies je mekaar toch sneller uit het oog dan verwacht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je wilt, we zouden eens een keertje ergens kunnen afspreken, oude koeien uit de sloot halen
Dan kom je gewoon hier pitten, kunnen jullie lekker bijbabbelen met bier en welicht een zonnetje op het balkon of ergens in het centrumquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, spreek tegenwoordig weinig mensen van Bosnië, is natuurlijk ook weer een tijdje terug en na de uitzending verlies je mekaar toch sneller uit het oog dan verwacht.
En waar woon jij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon hier pitten, kunnen jullie lekker bijbabbelen met bier en welicht een zonnetje op het balkon of ergens in het centrum
Idd, stuur anders eens een PM naar mij of naar Lotusss (mijn vriendin)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, spreek tegenwoordig weinig mensen van Bosnië, is natuurlijk ook weer een tijdje terug en na de uitzending verlies je mekaar toch sneller uit het oog dan verwacht.
Gorinchem. ER woont officieus met mij samen, in april wordt het officieelquote:
gelijk ff ge-edit en ik ben een nieuwe sms tone rijkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Ik refereer naar de film met Robin Williams.
Volgens mij is dat dichter bij Rotjeknor dan Utreg?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gorinchem. ER woont officieus met mij samen, in april wordt het officieel
Ligt precies 33 km van Utrecht én Rotterdam vandaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef Mores het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dichter bij Rotjeknor dan Utreg?
Zo dat is ook makkelijk, waar stappen jullie normaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ligt precies 33 km van Utrecht én Rotterdam vandaan
We gaan meestal iets drinken in Gorinchem zelf... veel leuke cafés en restaurantjes. Verder zijn we niet zo erg van stappen (ik ben momenteel snel moe en ER wordt nerveus van druktes).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef Mores het volgende:
[..]
Zo dat is ook makkelijk, waar stappen jullie normaal
Ben blij dat ik nu zo goed als nooit meer met de NS hoef te reizen..quote:
In Breda ben ik al lang niet meer wezen stappen, kan me er iig niets meer van herinneren,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We gaan meestal iets drinken in Gorinchem zelf... veel leuke cafés en restaurantjes. Verder zijn we niet zo erg van stappen (ik ben momenteel snel moe en ER wordt nerveus van druktes).
Maar voorkeur heeft Breda, omdat hij daar nog zijn studio heeft net buiten het centrum
Inderdaad, E2,80 per uur is hier tegenwoordig heel normaal, zou me niks verbazen als het in de Randstad nog meer is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef Sine_Pari het volgende:
Zag vandaag op het journaal dat het parkeren ook lekker duur geworden is. Ben ik toch wel blij dat ik hier woon
Is goed. ER gaat nu zijn bedje in en slapen... ik Fok dan in bed nog wel even een halfuurtje door ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef Mores het volgende:
[..]
In Breda ben ik al lang niet meer wezen stappen, kan me er iig niets meer van herinneren,
Maar ik stuur wel een pm
Ja op het NOS journaal hadden ze het er over dat het in Amsterdam 5.60 wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef Royyy het volgende:
[..]
Inderdaad, E2,80 per uur is hier tegenwoordig heel normaal, zou me niks verbazen als het in de Randstad nog meer is.
Venlo heeft ook totaal geen busaansluitingen op de trein, heel irritantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nu zo goed als nooit meer met de NS hoef te reizen..
Een half jaar in Venlo naar school geweest. Met de auto was ik in 40 minuten daar, met het OV duurde het bijna 2 uur. Eerst van hier de stoptrein naar Heerlen, overstappen op de intercity, in Roermond overstappen op de stoptrein tot aan Venlo, en dan daar 20 minuten op de bus wachtenVooral die aansluiting met de intercity was altijd een drama.
Nu naar Maastricht, alleen nog maar Veolia-stoptrein zonder overstappen. Tot nu toe in een heel jaar maar 2 keer echt vertraging gehad, die hebben het echt wel goed geregeld.
hallo sinequote:
Hier bij het winkelcentrum is het 2,50 p/uquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja op het NOS journaal hadden ze het er over dat het in Amsterdam 5.60 was
Bohquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja op het NOS journaal hadden ze het er over dat het in Amsterdam 5.60 was
ohja en een parkeervergunning hier is 1200 eu p/jquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hier bij het winkelcentrum is het 2,50 p/u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |