leidinggevende van de winkel had auwie dus had zichzelf ziekgemeld en ik mocht dat overnemen. Alleen mensen luisteren gewoon niet kutvolkquote:
Maar wel naar autoritaire pinda'squote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
leidinggevende van de winkel had auwie dus had zichzelf ziekgemeld en ik mocht dat overnemen. Alleen mensen luisteren gewoon niet kutvolk
Yep, nog net, ik heb nog heel even het nieuwe baretembleem gedragen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
@Mores, jij zat bij de oude AAT?
ik mag niet naar ze schreeuwen, slaan of in de voorligsteun leggen. Dussssssquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar wel naar autoritaire pinda's
Lijfstraffen invoeren!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
leidinggevende van de winkel had auwie dus had zichzelf ziekgemeld en ik mocht dat overnemen. Alleen mensen luisteren gewoon niet kutvolk
Helikopters kun je altijd pesten met een spiegeltje, iig dat was 20 jaar geleden zo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik mag niet naar ze schreeuwen, slaan of in de voorligsteun leggen. Dussssss
En gefeliciteerd! Mag je nu lighning vaker pesten met je auto?
Eerst maar eens de POST halen, maar ik heb zal inderdaad blij zijn als ik klaar ben met mijn studie. Ik ben nu toch ergens anders met mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef Mores het volgende:
[..]
Zal je nu zeker wel al naar uitkijken om te beginnen bij het korps?
Dat geloof ik best, is toch best spannend, en al helemaal als je eerste chevron krijgt, ik heb mijn tenue nog steeds in de kast hangen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eerst maar eens de POST halen, maar ik heb zal inderdaad blij zijn als ik klaar ben met mijn studie. Ik ben nu toch ergens anders met mijn hoofd.
Yup, en zodra je bij def zit wordt het heel snel heel kut..quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat is altijd top geweest bij def.. netjes te eten en te drinken.. tenminste bij mijn voorlichtingen en keuring.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Yup, en zodra je bij def zit wordt het heel snel heel kut..
Volgens mij ligt hij al in bed van zijn promotie te dromenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Promotie? Mag je dan nu in een Ferrari pakketjes bezorgen?
Jij wou zeggen dat het eten goed is?quote:
De blauwe hap was vroeger goed te pruimenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat het eten goed is?
qouted for truth? Ben het met je eens hequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat het eten goed is?
Nu zeker niet meer! Maar misschien ook omdat mijn molukse mama de beste blauwe hap maakt natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef Mores het volgende:
[..]
De blauwe hap was vroeger goed te pruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |