Als je iets weet graag, met afhaal natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook daar moet wel wat te vibnden zijn denk ik. FF zoeken in omstreken evt.
Ik hou mijn antennes paraat. Zodra ik iets weet, dan PM ik je welquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:46 schreef Mores het volgende:
[..]
Als je iets weet graag, met afhaal natuurlijk
Vroeger stikte het van de Indiërs, ik heb zelf nog les gekregen van oude KNIL militairenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal blauwe jongens, of pinda's, waarmee ik heb samengewerkt op 2 handen te tellen zijn...
Thanxquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hou mijn antennes paraat. Zodra ik iets weet, dan PM ik je wel
Trustequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed heren, ik ga m'n rukbunker opzoeken.
trusten allemaal!!
Welterustenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
trusten allemaal!!
Rukbunker?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
trusten allemaal!!
Hij doet dat altijd bij mijquote:
Je gaat ons verlaten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef EllaN het volgende:
Is het ER & Lotusss overshare-tijd? Want dan ga ik snel slapen.
, slaap lekker beste DEF'ers
haha moeders kan goed koken. Ik niet echtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Mores het volgende:
Daar hebben ze in de keuken van defensie weinig aan...
Een rol weggelegd voor Thaboel?
Een uitdaging dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
haha moeders kan goed koken. Ik niet echt
haha zoietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |