Dan helemaal, mijn tante was indisch en die maakte de lekkerste Javaanse bami die ik heb geproefd, maar die die Indiërs in het leger klaarmaakte was gelijk. Ik weet niet of er nog steeds Indiërs in de keuken staan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nu zeker niet meer! Maar misschien ook omdat mijn molukse mama de beste blauwe hap maakt natuurlijk
Nee, maar had een aangetrouwde tante die Indonesisch was, en die maakt altijd verukkelijke nasi en bami klaar, pas toen ik in dienst ging smaakte de bami weer als toen.quote:
ah, zo. Ik dacht dat men qft gebruikte om te zorgen dat als de gequote zijn post zou veranderen, de tekst nog steeds in een quote zou staan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
qouted for truth? Ben het met je eens heLiever AH magnetronmaaltijden dat dat tievus paresto!
oa, kan ook bami of eiermie zijn...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is nasi blauwe hap? Zo ja, dan is de blauwe hap ook nu nog goed te doen.
Nope, de blauwe jongens zijn schaars tegenwoordig..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Mores het volgende:
[..]
Dan helemaal, mijn tante was indisch en die maakte de lekkerste Javaanse bami die ik heb geproefd, maar die die Indiërs in het leger klaarmaakte was gelijk. Ik weet niet of er nog steeds Indiërs in de keuken staan.
Alles goed hier,quote:
Ha, duidelijk. Ben btw al in geen 3 weken meer in mijn stadsappartement te Breda geweest whehehequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:31 schreef Clan het volgende:
[..]
Alles goed hier,
Ik was gisteren nog in Breda met Mores, hebben we de oude Kloosterkazerne en Chassé etc bezocht, wat wel opviel is dat ze de boel flink aan het volbouwen zijn, ik kon vanuit de Kloosterkazerne rcht op de koepelgevangenis kijken.
Bij het topic Nederlandse kazernes staan de foto's
Mijn moeke en oma (nog in leven) beiden Indisch. Oma Indisch van de oude stempel, de KNIL stempelquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:29 schreef Mores het volgende:
[..]
Nee, maar had een aangetrouwde tante die Indonesisch was, en die maakt altijd verukkelijke nasi en bami klaar, pas toen ik in dienst ging smaakte de bami weer als toen.
Vroeger bestond een kwart van het Nederlandse leger uit pinda's, dat is in mijn ogen gewoon een vertrouwd beeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
ah, zo. Ik dacht dat men qft gebruikte om te zorgen dat als de gequote zijn post zou veranderen, de tekst nog steeds in een quote zou staan.
[..]
oa, kan ook bami of eiermie zijn...
[..]
Nope, de blauwe jongens zijn schaars tegenwoordig..
Waarom heb je niet echte Indonesische restaurants, hje hebt wel de Chinees waar meestal de halve keueken de Maleisische is, maar een goede Javaan, dat wil ik hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn moeke en oma (nog in leven) beiden Indisch. Oma Indisch van de oude stempel, de KNIL stempel
Ik denk dat het aantal blauwe jongens, of pinda's, waarmee ik heb samengewerkt op 2 handen te tellen zijn...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef Mores het volgende:
[..]
Vroeger bestond een kwart van het Nederlandse leger uit pinda's, dat is in mijn ogen gewoon een vertrouwd beeld.
Krijg je geen huursubsidie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha, duidelijk. Ben btw al in geen 3 weken meer in mijn stadsappartement te Breda geweest whehehe
Zaterdag na werk daar maar eens aan nachtje rondbrengen en het snel maar opzeggen. Kost me een godsvermogen elke maand.
Zou je evt bij de Surinaamse Javaan kunnen bikken. Is een optie. In 040 zat een goede, Sang_Lee, op de kruisstraat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:35 schreef Mores het volgende:
[..]
Waarom heb je niet echte Indonesische restaurants, hje hebt wel de Chinees waar meestal de halve keueken de Maleisische is, maar een goede Javaan, dat wil ik hebben
Ik heb nergens recht op Clan. Ben 8 jaar woonachtig geweest in Brazilië.quote:
Hij heeft geen eigen voordeur, dus nee.quote:
Dat is balen. Vervallen bepaalde rechten als je in het buitenland woonachtig was?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb nergens recht op Clan. Ben 8 jaar woonachtig geweest in Brazilië.
Ik hoop dat je er dan financieel op vooruitgaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh, en het betreft particuliere huur. Woningbouw kan ik tig jaar op wachten. Maar woon nu samen met Lotusss.
Dus ga ook snel die huur opzeggen.
Yep, recht op ww en ziektewet vervallen bv.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is balen. Vervallen bepaalde rechten als je in het buitenland woonachtig was?
Dat zeker nu ik weer werk heb ja. Ok, verdien niet veel, maar heb wel inkomen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:41 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er dan financieel op vooruitgaat
Ik kom niet meer zo vaak in Eindhoven, helaas en hier in Nijmegen ken ik nietsquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou je evt bij de Surinaamse Javaan kunnen bikken. Is een optie. In 040 zat een goede, Sang_Lee, op de kruisstraat.
Ook daar moet wel wat te vibnden zijn denk ik. FF zoeken in omstreken evt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:43 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik kom niet meer zo vaak in Eindhoven, helaas en hier in Nijmegen ken ik niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |