Als je iets weet graag, met afhaal natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook daar moet wel wat te vibnden zijn denk ik. FF zoeken in omstreken evt.
Ik hou mijn antennes paraat. Zodra ik iets weet, dan PM ik je welquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:46 schreef Mores het volgende:
[..]
Als je iets weet graag, met afhaal natuurlijk
Vroeger stikte het van de Indiërs, ik heb zelf nog les gekregen van oude KNIL militairenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal blauwe jongens, of pinda's, waarmee ik heb samengewerkt op 2 handen te tellen zijn...
Thanxquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hou mijn antennes paraat. Zodra ik iets weet, dan PM ik je wel
Trustequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed heren, ik ga m'n rukbunker opzoeken.
trusten allemaal!!
Welterustenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
trusten allemaal!!
Rukbunker?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
trusten allemaal!!
Hij doet dat altijd bij mijquote:
Je gaat ons verlaten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef EllaN het volgende:
Is het ER & Lotusss overshare-tijd? Want dan ga ik snel slapen.
, slaap lekker beste DEF'ers
haha moeders kan goed koken. Ik niet echtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Mores het volgende:
Daar hebben ze in de keuken van defensie weinig aan...
Een rol weggelegd voor Thaboel?
Een uitdaging dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
haha moeders kan goed koken. Ik niet echt
haha zoietsquote:
Aha duidelijk! Ik zeg welterusten en tot over een paar uurtjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:55 schreef Mores het volgende:
Ik ben degene die die mooie plaatjes voor mijn pa, en van, schiet idd
Lekker. Fijn in de openlucht geslapen in het mooie zuid-limburg.quote:
Buiten spelenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker. Fijn in de openlucht geslapen in het mooie zuid-limburg.
Gemeen héquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef Cobra4 het volgende:
Wat zijn jullie onaardig tegen Maitje geweest zeg!
Limburgquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker. Fijn in de openlucht geslapen in het mooie zuid-limburg.
Ja.quote:
Goeiemorgen lieve Maitje.quote:Limburg
Owja...
Goedemorgen!!
Was wel weer lekker inderdaad. Lekker zitten koken boven een kampvuurtje.quote:
Ik heb me goed geweerd hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Goeiemorgen lieve Maitje.![]()
Er was eens....
Jullie waren degene die zeurden dat vrouwen te gevoelig waren en niet na dachten over "klussen".quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb me goed geweerd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
ff kijken of ik dat haalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:04 schreef Thaboel het volgende:
Om het bericht van cobra niet te vergeten: 22.10 Goodmorning vietnam @ comedy central
10 stuks kerstpakket?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef jankaas020 het volgende:
mogge!
Ze hadden nog kerstpakketten over aan boord, 3 maal raden wat hier nu thuis staat!
De Walrus? Want die gaat toch de deur uit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef jankaas020 het volgende:
mogge!
Ze hadden nog kerstpakketten over aan boord, 3 maal raden wat hier nu thuis staat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Zo asociaal ben ik nou ook weer niet.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Walrus? Want die gaat toch de deur uit.Pff, volgens de laatste geruchten zouden ze 2 m-fregatten, 2 opv's, de onderzeedienst wegdoen en de mijnendienst halveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de JSF niet aankopen.
Maar er stond niets over pleunen in, dus dan weet ik wel wie er met dat plannetje gekomen is!
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
De onderzeedienst schrappen is wel het domste wat ze kunnen doen. Dus zal het wel gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:42 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Pff, volgens de laatste geruchten zouden ze 2 m-fregatten, 2 opv's, de onderzeedienst wegdoen en de mijnendienst halveren.
En de JSF niet aankopen.
Maar er stond niets over pleunen in, dus dan weet ik wel wie er met dat plannetje gekomen is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |