Prima, dit is ook geen probleem, maar het 'ons feestje was tof en dat van jullie was stom' gaat na een aantal keren ook wel vervelen. Maar bedanktquote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Happel het volgende:
[..]
We zullen er op proberen te letten. En iedereen is vrij om te posten in welk topic dan ook, zolang het ook daadwerkelijk wat toevoegt aan het topic.
Goed zo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:26 schreef Paul-89 het volgende:
Zou iemand even het streepje (-) willen veranderen in #2 ?
Alvast bedankt.
Borussia Mönchengladbach #2 - Handhaving ?
Donequote:Op zondag 29 mei 2011 23:43 schreef Aalbers het volgende:
AFC Ajax #1570: Volgend jaar opvolger van Barcelona
Kan dit topic in nummering 1 verlaagd worden? Per ongeluk in de titel het nummer verhoogd, wat nu blijkbaar automatisch gebeurd
Dit topic is de beste mogelijkheid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:14 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Kan ik hier vragen of iemand weet wanneer voetbal (ek kwa.) op tv is.
Eurosport,sbs 6 nos enzo.
Alle landen mogen.
Wist niet waar ’k t moest vragen.
Topicreeks: Youssef?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[FRIENDLY] Nederland - Brazilie & Uruguay [4 en 8 Juni] #2 en [FRIENDLY] Nederland - Brazilie & Uruguay [4 en 8 Juni] graag, en dan mag Youssef? er wel uit, naam van de reeks naar 'Brazilie/Uruguay - Nederland'. Thnx.
Het valt mij op dat het woord "neus", een racial slur tegen joden, mag worden gebruikt. Waarom? Het is toch een vorm van Racisme? Maar iets zeggen over Turken of Marokkanen bij een interland tegen hun ofzo dan krijg je meteen een ban, klopt niet heh?quote:080303_74597_accept-32x32%20copy.png We gaan normaal met elkaar om.
VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het valt mij op dat het woord "neus", een racial slur tegen joden, mag worden gebruikt. Waarom? Het is toch een vorm van Racisme? Maar iets zeggen over Turken of Marokkanen bij een interland tegen hun ofzo dan krijg je meteen een ban, klopt niet heh?
Ga nou niet elders grappig lopen doen en hier lopen huilen over dat woord.quote:
Ik loop niet te janken over het woord, maar om het principe, echt happel, wtf ben jij voor een mod. Het gaat erom dat als ik over Negers of Moslims of w e iets zeg van Bosaap, Porchmonkey , Theedoek whatever je een waarschuwing of ban krijgt. Maar voor neus niet. Daar gaat het mij om.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Ga nou niet elders grappig lopen doen en hier lopen huilen over dat woord.
Ik wist niet dat je gewoon neus mocht zeggenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
Je creëert nu zelf een probleem die er nooit is geweest.
Nee, dat mag je niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je gewoon neus mocht zeggenWant ik kreeg waarschuwingen toen ik negerts apen enz noemde of moslims theedoekjes. Kijk ik vind het niet erg, maar dan mag ik ook andere racial slurs gebruiken lijkt mij.
Nog maar es.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[FRIENDLY] Nederland - Brazilie & Uruguay [4 en 8 Juni] #2 en [FRIENDLY] Nederland - Brazilie & Uruguay [4 en 8 Juni] graag, en dan mag Youssef? er wel uit, naam van de reeks naar 'Brazilie/Uruguay - Nederland'. Thnx.
De reeks over Nederland - Brazilie/Uruguay heet Youssef door dit topic: Youssef?. Die dus uit de reeks, en dan [FRIENDLY] Nederland - Brazilie & Uruguay [4 en 8 Juni] en [FRIENDLY] Nederland - Brazilie & Uruguay [4 en 8 Juni] #2 toevoegen aan de reeks.quote:
Je post er wel gewoon in?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet elke keer bij een nieuw Feyenoord topic in de reeks op de 'volg topic' knop drukken omdat het topic niet in MyAt verschijnt. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen er last van?
2 topics geleden voor het laatst dacht ik. Maar toen kwam het volgende topic ook niet in MyAt.quote:
Ik had deze nog niet in de reeks gezet:quote:
Ik zie niks geks. Anders moet je het ff bij de developers aankaarten. Er is er nu toevallig éénquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2 topics geleden voor het laatst dacht ik. Maar toen kwam het volgende topic ook niet in MyAt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |