Adidasquote:Op maandag 19 juli 2010 21:19 schreef Stampie22 het volgende:
Deportiva Saprissa uit Costa Rica
[ afbeelding ]
Overigens kwam ik op een forum deze afschuwelijke shirts voor het Nederlands elftal tegen, weet niet wie dat ontworpen heeft maar lijkt me fake![]()
Thuis
[ afbeelding ]
Uit
[ afbeelding ]
Keeper
[ afbeelding ]
En ook deze is apart, Leones Negros uit Guadalajara
[ afbeelding ]
Aangezien er volgens mij bij stond dat ophalen niet mogelijk is denk ik dat hij ze laat bezorgen uit thailand/china.. Dus het zijn dan geen originele maar ze lijken over het algemeen wel goed..quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Burakius het volgende:
Niemand nog dat valencia t-shirt voor me gevonden? En trouwens gaf iemand me laatst een link naar marktplaats voor die Spanje shirt. Is dat wel te vertrouwen?
ken twee vrienden die bij een niet nader te noemen sportwinkel megastore werkten. Die konden daar soms wat restjes kopen. En je hetb natuurlijk een deel dat van de vrachtwagen afvaltquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:10 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe ze aan die shirts doorverkoop komen..
Hoezo Aston Villa kleuren na-aperij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:24 schreef Hamsik het volgende:
Het nieuwe shirt van West Ham
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Persoonlijk een van de mooiste voor komend seizoen!
Ik vind het niks:quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:32 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe ajax thuis tenue ik vind hem mooi
Ach.. gelukkig spelen ze al sinds 1899 in dezelfde kleuren als Aston. En om het nog mooier te maken.. ze hebben het 1e tenue in die kleuren van een Aston Villa speler gekregen nadat 4 Aston spelers een weddenschap van de West Ham-man verloren hadden.. En aangezien de Villa spelers de prijs van de weddenschap niet konden betalen hebben die het opgelost door een shirt te gevenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:25 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Hoezo Aston Villa kleuren na-aperij.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:24 schreef Hamsik het volgende:
Het nieuwe shirt van West Ham
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Persoonlijk een van de mooiste voor komend seizoen!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:25 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Hoezo Aston Villa kleuren na-aperij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |