Adidasquote:Op maandag 19 juli 2010 21:19 schreef Stampie22 het volgende:
Deportiva Saprissa uit Costa Rica
[ afbeelding ]
Overigens kwam ik op een forum deze afschuwelijke shirts voor het Nederlands elftal tegen, weet niet wie dat ontworpen heeft maar lijkt me fake![]()
Thuis
[ afbeelding ]
Uit
[ afbeelding ]
Keeper
[ afbeelding ]
En ook deze is apart, Leones Negros uit Guadalajara
[ afbeelding ]
Aangezien er volgens mij bij stond dat ophalen niet mogelijk is denk ik dat hij ze laat bezorgen uit thailand/china.. Dus het zijn dan geen originele maar ze lijken over het algemeen wel goed..quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Burakius het volgende:
Niemand nog dat valencia t-shirt voor me gevonden? En trouwens gaf iemand me laatst een link naar marktplaats voor die Spanje shirt. Is dat wel te vertrouwen?
ken twee vrienden die bij een niet nader te noemen sportwinkel megastore werkten. Die konden daar soms wat restjes kopen. En je hetb natuurlijk een deel dat van de vrachtwagen afvaltquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:10 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe ze aan die shirts doorverkoop komen..
Hoezo Aston Villa kleuren na-aperij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:24 schreef Hamsik het volgende:
Het nieuwe shirt van West Ham
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Persoonlijk een van de mooiste voor komend seizoen!
Ik vind het niks:quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:32 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe ajax thuis tenue ik vind hem mooi
Ach.. gelukkig spelen ze al sinds 1899 in dezelfde kleuren als Aston. En om het nog mooier te maken.. ze hebben het 1e tenue in die kleuren van een Aston Villa speler gekregen nadat 4 Aston spelers een weddenschap van de West Ham-man verloren hadden.. En aangezien de Villa spelers de prijs van de weddenschap niet konden betalen hebben die het opgelost door een shirt te gevenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:25 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Hoezo Aston Villa kleuren na-aperij.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:24 schreef Hamsik het volgende:
Het nieuwe shirt van West Ham
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Persoonlijk een van de mooiste voor komend seizoen!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:25 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Hoezo Aston Villa kleuren na-aperij.
http://www.telstarshop.nl(...)7110132_7110142.htmlquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:15 schreef Hamsik het volgende:
Telstarshop heeft nu replicas van het WK in de aanbieding
http://www.telstarshop.nl/sports/heren/voetbal/kleding/499991_7000122_7110132_7110142.html?pnr=2&pnr=3&pnr=4
gezien zijn reactie "vind ik veel makkelijker dan via internet" denk ik dat hij nu in Praag zit en ze daar in de fan-shop of op de markt heeft gekochtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:06 schreef schoorl het volgende:
en vanaf welke site heb je die shirts gekocht?
waarom 3 sterren??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:55 schreef Monopoly_Man het volgende:
Niet de leukste club, maar alle Man City shirts zijn echt prachtig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die horen bij het logo.. en staan dus niet voor prestaties..quote:
quote:The badge is based on the arms of the city of Manchester, and consists of a shield in front of a golden eagle. The shield features a ship on its upper half representing the Manchester Ship Canal, and three diagonal stripes in the lower half, for the city's three rivers. The bottom of the badge bears the motto Superbia in Proelio, which translates as Pride in Battle in Latin. Above the eagle and shield are three stars, which are purely decorative.
Die zijn van afgelopen seizoen toch? Mooi hoor!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:55 schreef Monopoly_Man het volgende:
Niet de leukste club, maar alle Man City shirts zijn echt prachtig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het grappig dat het Aston Villa shirt verdacht veel op het oude hummel shirt van Aston lijkt!quote:
kloptquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:13 schreef MMUFC het volgende:
[..]
gezien zijn reactie "vind ik veel makkelijker dan via internet" denk ik dat hij nu in Praag zit en ze daar in de fan-shop of op de markt heeft gekocht
Ik ben erg benieuwd hoe jouw ervaring met die site is. Levertijd en kwaliteit?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:21 schreef dustinoo het volgende:
[..]
klopt![]()
ik heb 1 keer een shirt van http://henkfcvoetbal.host22.com/ gekocht
levertijd was best kort 10 dagenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:31 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe jouw ervaring met die site is. Levertijd en kwaliteit?
Schitterend dat van Ierland.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:06 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Die zijn van afgelopen seizoen toch? Mooi hoor!
Ik vind de Umbro Ierland kit ook helemaal geweldig!
[ afbeelding ]
Thuis is van vorig seizoen maar blijft dit seizoen gewoon hetzelfde. Uitshirts zijn allebei nieuw geloof ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:06 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Die zijn van afgelopen seizoen toch? Mooi hoor!
Ik vind de Umbro Ierland kit ook helemaal geweldig!
[ afbeelding ]
normaal gesproken wel...maar ze bestaan dit seizoen precies 40 jaar en hun allereerste shirt in 1970 was volledig rood. vandaar een soort van retro uitgavequote:Op maandag 2 augustus 2010 00:00 schreef Bedaarten het volgende:
Moet dat niet andersom? Dacht dat PSG thuis in het rood blauw speelde?
zojuist twee ajax uitshirts besteld bij henkie, ben benieuwdquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:04 schreef dustinoo het volgende:
[..]
levertijd was best kort 10 dagen
word wel via thailand verstuurd.
kwaliteit vind ik goed
ik kan hem niet van echt onderscheiden
prijs valt ook erg mee
en die vent in nederlands dat vind ik zelf belangrijk.
Heb je de shirts al thuis ontvangen? Ik heb net ff bij Henkie het nieuwe Arsenal uitshirt besteld. Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:05 schreef skittelman het volgende:
[..]
zojuist twee ajax uitshirts besteld bij henkie, ben benieuwd
Ik heb al meerdere keren shirts besteld uit Thailand of zo'n soort landen, alleen niet bij Henk... Die waren echt niet te onderscheiden van de echte, en je kan er ook vaak longsleeves krijgen voor een paar euro meer ofzo..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:23 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Heb je de shirts al thuis ontvangen? Ik heb net ff bij Henkie het nieuwe Arsenal uitshirt besteld. Ik ben benieuwd!
heb ze wel eens mooier gezien van napels....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:07 schreef Hamsik het volgende:
Hier is hij dan, het nieuwe SSC Napoli shirt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk exact hetzelfde als vorig zeisoen maar dit keer heel iets meer witte details..
Idd, de Diadora's waren altijd erg mooi.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
heb ze wel eens mooier gezien van napels....
ik heb die ook, maar dan het thuisshirt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:20 schreef Hamsik het volgende:
Gister deze op Ebay gewonnen, eindelijk!
[ afbeelding ]
Is die van Slavia wat? Heb op de site van Slavia gekeken omdat ik morgen naar Praag ga maar werd er niet echt warm of koud van. Bohemians is Groen-Wit gestreept toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:36 schreef dustinoo het volgende:
vandaag 1 echte van slavia gekocht en een neppe van bohemia 1905.
vind ik veel makkelijker dan via internet.
via internet is het eigenlijk alleen omdat ze er mooi uitzien
zekersssquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef Sinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Liverpool-uit heeft wel wat
Lol, dat is die toch van afgelopen seizoen....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef Sinnie het volgende:
[ afbeelding ]
grappig....duidelijk dat Nike slechts 1 ontwerp gebruikt voor zn shirts dit seizoen....PSG-thuis, Hertha-uit, Celtic-uit etc. zijn allemaal identieke shirts alleen met andere kleuren....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:04 schreef Hamsik het volgende:
Celtic uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dus?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:44 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Lol, dat is die toch van afgelopen seizoen....
Ik kocht mijn shirts overigens bij worldclassjersey.com . Geen verkeerde shirtjes qua kwaliteit (en voor die prijs weet je natuurlijk wat je krijgt)
Idd, erg jammer. Ik had wel meer verwacht van de Celtic shirts, want het thuisshirt van vorig jaar is echt supervet!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:35 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
grappig....duidelijk dat Nike slechts 1 ontwerp gebruikt voor zn shirts dit seizoen....PSG-thuis, Hertha-uit, Celtic-uit etc. zijn allemaal identieke shirts alleen met andere kleuren....
Supermooi tenue!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef Sinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Als het goed is ontvang ik mijn Arsenal uit volgende week zaterdag!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Lord_Horatio het volgende:
Komen die shirts van Henkie binnen? Ik ga er namelijk twee bestellen als het een goeie is. Bedankt.
http://henkfcvoetbal.host22.com/quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:06 schreef Chr1st1aan het volgende:
Die van Henkie is dat iemand van e-bay?
Hebben qua tekening wel wat weg van die '88 shirts...quote:Op maandag 19 juli 2010 21:19 schreef Stampie22 het volgende:
Overigens kwam ik op een forum deze afschuwelijke shirts voor het Nederlands elftal tegen, weet niet wie dat ontworpen heeft maar lijkt me fake![]()
Thuis
[ afbeelding ]
Uit
[ afbeelding ]
Keeper
[ afbeelding ]
Umbro heeft zeker mooie shirts ja, altijd lekker simpel. Eigenlijk best wel triest dat het B merk van Nike mooiere shirts maakt dan Nike zelfquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Umbro heeft de mooiste shirts dit jaar.net als Man City simpel maar wel mooi
Die willen teveel poes pas eropquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:07 schreef YazooW het volgende:
[..]
Umbro heeft zeker mooie shirts ja, altijd lekker simpel. Eigenlijk best wel triest dat het B merk van Nike mooiere shirts maakt dan Nike zelf
Vanwege de cijfers 88?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:46 schreef rennor het volgende:
[..]
Hebben qua tekening wel wat weg van die '88 shirts...
origineel?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:53 schreef Ipho het volgende:
Hallo,
Ik ben al een tijdje op zoek naar het Ajax uit shirt van vorig seizoen maat L iemand een idee waar ik deze nog kan vinden?
Ja verzamel ze namelijk! heb hem al onofficieel en dat was 3x niks.quote:
https://avantisport.nl/pr(...)_Uitshirt_2009/2010/quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja verzamel ze namelijk! heb hem al onofficieel en dat was 3x niks.
Haha dat is het probleem van die winkels hebben allemaal alleen nog kinder maten! Iemand nog een idee verder van een sport winkel ik ken ze ook niet allemaal natuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:39 schreef Majkool het volgende:
[..]
https://avantisport.nl/pr(...)_Uitshirt_2009/2010/
Weet alleen niet of ie orgineel is...
Edit: Is een junior shirt, excuses![]()
Erg prijzig en nog via buitenland des al niet te min! bedanktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:45 schreef joppie_saus het volgende:
Originele via internet:
http://www.uksoccershop.com/products/9940.html
En? Heb je ze al binnen? Ben ff benieuwd naar de kwaliteit.. Mijn shirt komt uiterlijk zaterdag binnen.. Ben benieuwd!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:05 schreef skittelman het volgende:
[..]
zojuist twee ajax uitshirts besteld bij henkie, ben benieuwd
Die wilde ik eerst ook maar was bang voor het zlatan effect, en ik heb al die van vorig jaar met suarez. Dus wist echt niet wie ik moest kiezen. Ben gecharmeerd van De Jong maar niet genoeg om er een shirt van te kopen. El Ham is nog te vroeg dus heb ik maar Bergkamp besteld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ben sinds deze week de trotse eigenaar van een 2010-2011 thuis-shirt van Ajax met op de achterkant nummer 16 Suarez.![]()
Heb ze gevonden me 4e ajax seizoen compleet volgende maand 2010/2011 ook maar aanschaffenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:49 schreef Ipho het volgende:
[..]
Erg prijzig en nog via buitenland des al niet te min! bedankt
Ah dat is heel mooi, heb er een Ajax uit shirt bestelt, Henkiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:50 schreef Hamsik het volgende:
Ik heb mijn Arsenal shirt van Henkie binnen. Niet van echt te onderscheiden en erg goede kwaliteit! Ik ben fan!
Nu maar wachten tot hij de nieuwe Celtic shirts kan bestellen..
http://henkfcvoetbal.host22.com/quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:15 schreef Elusive het volgende:
wie is henkie en waar kan ik bestellen?
Ik zoek een man city + PSV thuis shirt
rijden helden dat ook mensen dood?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:07 schreef Lord_Horatio het volgende:
Als ik die van Henkie binnenkrijg en ze zijn zo goed, dan ga ik denk ik nog voor een Kluivert Ajax-tshirt. Want Kluivert is een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |