Je post er wel gewoon in?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet elke keer bij een nieuw Feyenoord topic in de reeks op de 'volg topic' knop drukken omdat het topic niet in MyAt verschijnt. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen er last van?
2 topics geleden voor het laatst dacht ik. Maar toen kwam het volgende topic ook niet in MyAt.quote:
Ik had deze nog niet in de reeks gezet:quote:
Ik zie niks geks. Anders moet je het ff bij de developers aankaarten. Er is er nu toevallig éénquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2 topics geleden voor het laatst dacht ik. Maar toen kwam het volgende topic ook niet in MyAt.
Topics zijn toegevoegd. Verzoek is gedaan om Youssef eruit te halen. Excuses voor de late reactie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De reeks over Nederland - Brazilie/Uruguay heet Youssef door dit topic: Youssef?. Die dus uit de reeks, en dan [FRIENDLY] Nederland - Brazilie & Uruguay [4 en 8 Juni] en [FRIENDLY] Nederland - Brazilie & Uruguay [4 en 8 Juni] #2 toevoegen aan de reeks.
Tong, dat had ik niet verwacht van je.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje er betaalt van maken ? Ik was nog niet wakker.
Barcelona betaalt 38 miljoen voor Chileense aanvaller.
We missen je niet hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik kan niet posten in het Feyenoord topic omdat de Twitter quotes m'n lay-out verkloten en het scherm hierdoor continu op en neer springt.
Ligt dat aan mij, of hebben er meer mensen last van.
Vond het al lekker rustig zonder dat commentaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik kan niet posten in het Feyenoord topic omdat de Twitter quotes m'n lay-out verkloten en het scherm hierdoor continu op en neer springt.
Ligt dat aan mij, of hebben er meer mensen last van.
Tja, Internet Explorer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik gebruik gewoon de nieuwste Internet Explorer.
Yo!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Jan van Beveren overleden
Ik was net te laat. Topic is dubbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |