quote:Op maandag 20 juni 2011 11:19 schreef donroyco het volgende:
Hoeveel betaal jij voor je cursus Nederlands?
Dat is mijn grap.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:19 schreef donroyco het volgende:
Hoeveel betaal jij voor je cursus Nederlands?
Is het vreemd dat ik hem niet eens ken ?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:25 schreef Catch22- het volgende:
Ze hebben daar idd dringend middenvelders nodig.
wel weer zo'n dwerg, beetje zonde.
Ja, hij was ook goed op het WK.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik hem niet eens ken ?
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Speelde goed op het WK, zonde dat hij naar Barca gaat.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zonde ?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Speelde goed op het WK, zonde dat hij naar Barca gaat.
Dat zal betekenen dat hij of gaat rouleren (En zo'n speler is te goed om te rouleren), of dat Pedro of Villa uit de basis gaat vallen, en het kan zelfs zo zijn dat dit er voor zorgt dat Afellay niet meer de eerste aanvallende wissel gaat worden. Want Villa, Pedro (in het Barca systeem) en Sanchez zijn imo beter dan Afellay.quote:
Afellay ookquote:Op maandag 20 juni 2011 11:21 schreef tong80 het volgende:
Cruijff ging ooit voor 3 miljoen gulden naar Barcelona
daar kon je toendertijd ook driemaal de spaanse staatschuld mee betalenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:21 schreef tong80 het volgende:
Cruijff ging ooit voor 3 miljoen gulden naar Barcelona
In Franco's ?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
daar kon je toendertijd ook driemaal de spaanse staatschuld mee betalen
ja, en in Hiegoe de Poetta's had men Cruijffie gezegd, die dat ook direkt de eerste wedstrijd de scheidsrechter aanboodquote:
Un momento dado ?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:08 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ja, en in Hiegoe de Poetta's had men Cruijffie gezegd, die dat ook direkt de eerste wedstrijd de scheidsrechter aanbood
Die zal verkocht worden en met dat geld willen ze waarschijnlijk Fabregas halen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:04 schreef jordiii het volgende:
Zo, weer een dikke aankoop van ~40 mil. Straks komt Ibrahimovic ook nog terug, AC Milan heeft hem toch nog steeds niet gekocht?
Fabregas is de eerste keuze nu voor Barcelona, maar ze gaan er geen 40 miljoen voor willen dokken. Bojan zou naar Roma kunnen, samen met nog wat spelers van Barça B, aangezien Enrique daar nu trainer is. Sanchez kan het best uit de voeten op de rechtsbuiten (waar Pedro nu eerste keuze is) waardoor het voor Affelay moeilijk gaat worden om nog speelminuten te krijgen.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:03 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Die zal verkocht worden en met dat geld willen ze waarschijnlijk Fabregas halen.
Bojan wordt waarschijnlijk verkocht aan AS Roma.
Sanchez kan op verschillende posities spelen zoals als aanvallende middenvelder en als spits
Want? Iniesta xavi enzo zijn te slecht?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:25 schreef Catch22- het volgende:
Ze hebben daar idd dringend middenvelders nodig.
wel weer zo'n dwerg, beetje zonde.
Sanchez wel voor 38 miljoen,maar geen 40 voor fabregas?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:57 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Fabregas is de eerste keuze nu voor Barcelona, maar ze gaan er geen 40 miljoen voor willen dokken. Bojan zou naar Roma kunnen, samen met nog wat spelers van Barça B, aangezien Enrique daar nu trainer is. Sanchez kan het best uit de voeten op de rechtsbuiten (waar Pedro nu eerste keuze is) waardoor het voor Affelay moeilijk gaat worden om nog speelminuten te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |