Ik heb wel het speelschema 2010-2011 weggehaald als jullie het niet erg vinden.quote:
Ja daar heb jij wel een neusje voorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb wel het speelschema 2010-2011 weggehaald als jullie het niet erg vinden.
Past niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:14 schreef Paul-89 het volgende:
@Happel
TT : Waar Vlaar zich verbindt en Jon Dahl vertrekt.
Nu Gini en Leroy nog?quote:
Misschien wordt het dan tijd om te kijken met welk materiaal we het volgend seizoen moeten doen? Verwacht sowieso geen inkomende transfers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:22 schreef Paul-89 het volgende:
We hoeven de komende weken dus niets meer te verwachten wat betreft transfers/contractverlengingen.
Met welk geld?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:25 schreef Hamilcar het volgende:
Fer/Wijnaldum eruit, Schone/Vormer erbij? Win-win.
Komt Dost niet meer dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef Gert het volgende:
Ik hoop eigenlijk ook nog wel op een spits.
Gefinancierd door Pimmie en consorten.
Binnen de VVF ligt men ook met elkaar overhoop, denk dat we dus kunnen fluiten naar dat geld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef Gert het volgende:
Ik hoop eigenlijk ook nog wel op een spits.
Gefinancierd door Pimmie en consorten.
Hoe kom je daar bij ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnen de VVF ligt men ook met elkaar overhoop, denk dat we dus kunnen fluiten naar dat geld.
Staat onder andere in de open brief. Voorzitter, Hennie Huigen, van Supporters steunen Feyenoord is opgestapt. Hij is, zoals je weet, een van de investeerders uit VvF. Meerdere anonieme investeerders hebben zich achter hem geschaard nadat hij is opgestapt.quote:
Zou ik niet vanuit gaan. Vind het ook een behoorlijk risicovolle investering.quote:
Ah ok, heb ik volgens mij even gemist of overheen gelezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Staat onder andere in de open brief. Voorzitter, Hennie Huigen, van Supporters steunen Feyenoord is opgestapt. Hij is, zoals je weet, een van de investeerders uit VvF. Meerdere anonieme investeerders hebben zich achter hem geschaard na dat voorval.
Gaat ook nog tot in details bekend gemaakt worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ah ok, heb ik volgens mij even gemist of overheen gelezen.
Ach, het positieve is dat die 17 (of 20) miljoen al zijn omgezet in aandelen. Het enige wat er nu eigenlijk moet gebeuren is nog een grondigere schoonmaak zodat je echt opnieuw kan beginnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:50 schreef Paul-89 het volgende:
Dachten we dat de VVF ons echt uit de zooi zou helpen krijgen we dit gezeik.
En dan wel personen die elkaar niet de hand boven het hoofd houden proberen binnen te halen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, het positieve is dat die 17 (of 20) miljoen al zijn omgezet in aandelen. Het enige wat er nu eigenlijk moet gebeuren is nog een grondigere schoonmaak zodat je echt opnieuw kan beginnen.
Dat zou eventueel inhouden dat je om de zoveel jaar iedereen moet vervangen omdat dat toch wel gaat gebeuren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En dan wel personen die elkaar niet de hand boven het hoofd houden proberen binnen te halen.
Daarom zal er wat moeten veranderen in de RvC. Vanuit daar dient er toezicht gehouden te worden op de werkzaamheden van de directie. Nu zitten er inderdaad alleen maar mensen die elkaar de hand boven het hoofd houden. Dat valt best wel te regelen allemaal. Moet er wel wat gebeuren nu.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zou eventueel inhouden dat je om de zoveel jaar iedereen moet vervangen omdat dat toch wel gaat gebeuren?
Nee, iedereen moet gewoon zijn taken goed uitvoeren, gebeurt dat niet dan moet er wel worden opgetreden. Nu kan iedereen maar doen en laten wat hij wil zonder gevolgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zou eventueel inhouden dat je om de zoveel jaar iedereen moet vervangen omdat dat toch wel gaat gebeuren?
Begin je weer? Moet ik weer over de FSV beginnen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom zal er wat moeten veranderen in de RvC. Vanuit daar dient er toezicht gehouden te worden op de werkzaamheden van de directie. Nu zitten er inderdaad alleen maar mensen die elkaar de hand boven het hoofd houden. Dat valt best wel te regelen allemaal. Moet er wel wat gebeuren nu.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:57 schreef voice-over het volgende:
[..]
Begin je weer? Moet ik weer over de FSV beginnen?
Kunnen we niet een deal sluiten dat jij lekker in het PSV topic gaat janken over de gemeente Eindhoven en dat ik hier lekker over belangrijke zaken berichten plaats? Jij blij, ik blij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:57 schreef voice-over het volgende:
[..]
Begin je weer? Moet ik weer over de FSV beginnen?
Dan mag echt zijn teen eraf gehakt worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:21 schreef Stokstaart het volgende:
Vlaar deed het enige dat juist was![]()
Maar geen spits is wel vrij kansloos. Dikke kans natuurlijk dat Cissé weer teenkanker krijgt halverwege het seizoen of eerder.
Ik ook, hij kon niet weten dat hij met 'tenen' geboren zou worden.quote:
En hij kon niet weten dat de medische staff, Mario Been en het Rotterdams ziekenhuis zulke falers waren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ook, hij kon niet weten dat hij met 'tenen' geboren zou worden.
Ik verwacht helemaal niks meer van die jongen. Maar ja, dat dacht ik 2 jaar geleden ook van Vlaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:48 schreef Stokstaart het volgende:
Arme Cissé
Nouja hopen dat hij nu eindelijk weer kan gaan voetballen. Heeft allemaal veel te lang geduurd.
quote:‘Wie is die Varkenoordgroep dan wel niet joh’ #1
Gepubliceerd op 07 juni 2011 - 20:00
Sinds de FSV in samenhang met alle supportersgeledingen de gesprekken heeft gestaakt zoemt er een vraag over internet. ‘Wie is die Varkenoordgroep dan wel niet joh’, en ‘wie denken ze wel niet dat ze zijn om voor mij te praten‘, zijn gehoorde termen op diverse websites. Om enig licht te laten schijnen op deze groep supporters is een tweeluik opgesteld dat we vandaag achter elkaar publiceren. Niet omdat we ons zelf zo belangrijk vinden, maar omdat supporters -terecht- antwoorden willen. Wie is de Varkenoordgroep en waarom praten ze namens jou als supporter?
De samenstelling van een supportersvertegenwoordiging
Feyenoord is altijd al een zooitje ongeregeld geweest, iedereen is eigenwijs en iedereen heeft een eigen mening. Een mening waar mensen dan ook meestal aan vast blijven houden. Nee met deze beschrijving bedoelen we niet de mensen in het Maasgebouw maar de supporters. “Het Legioen” van Feyenoord is een enorme groep mensen, waar u als lezer, ook onder valt. Maar het Feyenoord Legioen is eigenlijk ook klein, want honderden kleine groepjes die allemaal hun eigen ding doen dat botst wel eens. Bij Feyenoord is geen ruimte voor een Capo, of een of andere malloot met een megafoon die bepaald wat de rest van de tribune wel of niet moet doen. Per definitie zal dat nooit werken “want wie is hij dan wel niet met zijn grote muil”, sommige supporters hebben wel meer aanzien dan de rest. Dit is niet omdat ze bijzonder zijn qua postuur of qua lengte-strafblad maar omdat ze veel tijd steken in Feyenoord, veel meer dan alle anderen.
Deze mensen zitten in elke groep onder de supporters. Elk vak in het stadion heeft een mafkees die behoort tot de kleine groep mensen die bijvoorbeeld jaarlijks de ALV van de FSV bezoekt. Deze mensen kennen ook net wat meer mensen, niet omdat ze dat willen maar omdat dat zo gegroeid is. Hun passie en enthousiasme voor Feyenoord brengt ze bij elkaar, en dat trekt weer ander volk aan. Spelers, trainers, supporters, journalisten, sponsoren en investeerders… In de media suggereert men weleens dat dit “de harde kern” is, afhankelijk van de definitie die je hanteert mag je het zo misschien wel betitelen. Deze groep bestaat uit jong en oud, gek en gezond, groot en klein en wat zorgt dat ze met elkaar verbonden zijn is de buitensporige liefde voor Feyenoord. Dat deze groep uit een bonte verzameling supporters bestaat is moge duidelijk zijn. Er zijn bestuursleden van de FSV , bestuursleden van het Legioen, een registeraccountant en een advocaat met een S.C.F-tatoeage, supporters met een FIIIR-tatoeage die een eigen zaak hebben, ‘de oude mannen’ met loopstokken, fanatieke supporters met topfuncties, pet en sjaals, FR12 Crew, Lunatic News redactie, leden en sfeer supporters van de FRL en het TIFO Team. Natuurlijk zijn er ook supporters bij van de hakbrigade en het ruigere sloopwerk. Feyenoord hamert hier graag op, probeert de gehele groep over één kam te scheren en in hoekjes te zetten, maar dat was vroeger. Nu vormen deze 75 supporters met elkaar 1 BLOK. Wij zijn en blijven supporters die maar 1 ding willlen: Trots zijn op Feyenoord, wij vragen inzet op het veld en af een toe een prijs niets meer en niet minder.
In 2010 is er aan deze groep de naam Varkenoordgroep gegeven. Nadat een aantal supporters een aantal keer overleg heeft gehad op Varkenoord met investeerders en de directie van Feyenoord. Deze groep supporters maakt zich zorgen over Feyenoord. En dan niet alleen over de sportieve resultaten, maar vooral over de toekomst van de club. Onze club! Juist doordat er van alle voorgaande bloedgroepen uit Het Legioen een supporter meepraat komen alle meningen ten aanzien van bepaalde zaken naar boven. Hierdoor kan de Varkenoordgroep goed inschatten wat de gevolgen kunnen zijn van beslissingen of meningen die de groep naar buiten brengt.
Als laatste willen we benadrukken dat “wij” als Varkenoordgroep niet heilig zijn, en wellicht schaar jij je als lezer nu helemaal niet achter deze groep omdat je jezelf niet kan identificeren met ons. Wij geloven in elk geval dat we gezamenlijk wél het allergrootste gedeelte van Het Legioen vertegenwoordigen die actief met Feyenoord bezig is. Maar mocht je, je hier nog altijd niet in kunnen vinden. Aan het begin van volgend seizoen zal de Feyenoord Supportersvereniging een forumavond houden. De Varkenoordgroep is geen geheim genootschap in mystiek gehuld, een ieder die zich geroepen voelt mag en kan die avond komen om met zijn of haar mening de Varkenoordgroep verder te complementeren.
quote:Wie is die Varkenoordgroep dan wel niet joh #2
Na deel 1 over de samenstelling van de groep, nu deel 2 over de resultaten van het overleg tussen Supporters en club en de voorstellen van de Varkenoordoverleggen: Vandaag ontvingen de leden van de Feyenoord Supportersvereniging wederom het magazine Hand in Hand. In het juni nummer (reeds gedrukt en schoongesneden voordat de FSV maandag j.l. het vertrouwen opzegt in de huidige Directie en Raad van Commissarissen van Feyenoord) een duidelijk en helder verhaal over de Varkenoordgroep en het clubbelang.
Wie het verhaal rustig en aandachtig leest kan niets anders concluderen dan dat de Varkenoordgroep een constructieve en positieve bijdrage heeft geleverd aan de organisatie en structuur van Feyenoord. Zo is de actie Supporters Steunen Feyenoord en de komst! van Martin van Geel aan de Varkenoordgroep te danken.
Doe maar niks. Het zal waarschijnlijk weer eenzelfde imbeciele strekking hebben, als je voorgaande posts over de VG-groep.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef voice-over het volgende:
Wat zal ik eens zeggen over die Varkenoordgroep?
Dus jij neemt die een-celligen serieus?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe maar niks. Het zal waarschijnlijk weer eenzelfde imbeciele strekking hebben, als je voorgaande posts over de VG-groep.
Vind je het heel erg dat ik niet geloof dat je in 1970 in San Siro was ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dus jij neemt die een-celligen serieus?
goh, verrassend he?quote:
Op fok voel ik mij nog steeds 12.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik niet geloof dat je in 1970 in San Siro was ?
Nee, ik neem jou niet zo serieus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dus jij neemt die een-celligen serieus?
En we hebben 2 spitsenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
goh, verrassend he?We hebben geen geld! Hoe vaak moet dat nou nog gezegd worden? De Smolovs en Larsens van deze wereld zit denk ik niemand van ons op te wachten..
Jammer dat die Kermit vorig jaar is teruggegaan naar Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En we hebben 2 spitsen
Al zou ik er nog graag eentje bij zien uit de jeugd. Hadden ze beter die Schet nog ff kunnen houden.
Heb je hem wel eens zien spelen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jammer dat die Kermit vorig jaar is teruggegaan naar Zuid-Afrika.
Nee, we nemen jouw serieus met je zogenaamde inside informatie over de VG. Wel interessant doen maar met nul komma nul feitelijkheden op de proppen komen.quote:
Mooie statistieken wel dit seizoen.quote:
Je neemt me duidelijk niet serieus, nee. Zit ik echt niet mee. Maar lees even terug, staan wat interessante feitjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee, we nemen jouw serieus met je zogenaamde inside informatie over de VG. Wel interessant doen maar met nul komma nul feitelijkheden op de proppen komen.
Wat dat betreft staat hij gelijk met Tomasson.quote:
Was opzich best een geinig spelertje hoor, maar serieus nog kleiner dan een dwerg. En Feyenoord had hem gehaald voor de spits-positiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooie statistieken wel dit seizoen.
[..]
Je neemt me duidelijk niet serieus, nee. Zit ik echt niet mee. Maar lees even terug, staan wat interessante feitjes.
Was wel een van de 50 meest veelbelovende talenten van de wereld een paar jaar terug. Weinig van terecht gekomen. Had volgens mij ook meer interesse voor het nachtleven van Rotterdam. Daar hebben er meer last van gehad in het verleden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Was opzich best een geinig spelertje hoor, maar serieus nog kleiner dan een dwerg. En Feyenoord had hem gehaald voor de spits-positie
Doe is niet zo blij joh. Tuurlijk weet ik dat Feyenoord geen geld heeft. Maar iedereen weet ook dat Pim Blokland en cs dat wel hebben. Zij zullen toch ook wel inzien dat we de competitie niet kunnen beginnen met Fernandez en Cisse als 'spitsen'. Wat ze natuurlijk eigenlijk niet zijn. Er zal nog iemand bij moeten komen voor in de basis. Een echte spits. Denk ook wel dat dat nog gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
goh, verrassend he?We hebben geen geld! Hoe vaak moet dat nou nog gezegd worden? De Smolovs en Larsens van deze wereld zit denk ik niemand van ons op te wachten..
Ja en ook welk nachtleven:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Was wel een van de 50 meest veelbelovende talenten van de wereld een paar jaar terug. Weinig van terecht gekomen. Had volgens mij ook meer interesse voor het nachtleven van Rotterdam. Daar hebben er meer last van gehad in het verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Vam Geel klonk anders tamelijk stellig. Hopelijk is dat een move om de prijs te drukken van spitsen die Feyenoord op het oog heeft. Want gaan roepen dat de Vrienden wel even een paar miljoen zullen gaan ophoesten helpt daar niet bij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Doe is niet zo blij joh. Tuurlijk weet ik dat Feyenoord geen geld heeft. Maar iedereen weet ook dat Pim Blokland en cs dat wel hebben. Zij zullen toch ook wel inzien dat we de competitie niet kunnen beginnen met Fernandez en Cisse als 'spitsen'. Wat ze natuurlijk eigenlijk niet zijn. Er zal nog iemand bij moeten komen voor in de basis. Een echte spits. Denk ook wel dat dat nog gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en ook welk nachtleven:Haten op deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skihut
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Zo'n pauper als jij zal zich er ongetwijfeld thuisvoelenquote:
Ik denk dat Feyenoord het niet erg zou vinden als ze Wijnaldum of Fer voor een mooi bedrag kunnen verkopen. Zo komt er weer wat ruimte vrij in het salarisbudget, en dan zullen de VvF echt wel bereid zijn om Feyenoord aan een goede spits te helpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Vam Geel klonk anders tamelijk stellig. Hopelijk is dat een move om de prijs te drukken van spitsen die Feyenoord op het oog heeft. Want gaan roepen dat de Vrienden wel even een paar miljoen zullen gaan ophoesten helpt daar niet bij.
Wat wil je als de investeerders niet allemaal op een lijn zitten op dit moment.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
VvF zou Dost toch extern gaan financieren. Hoop woorden weinig daden so far....
De eisen zijn heel simpel. Het moet anders. Ze willen veranderingen, verantwoordelijken voor gevoerde beleid eruit. Slappe hap in de RvC, eruit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:32 schreef Toekito het volgende:
Maar Happel wanneer komen er actuele eisen op tafel? Want dat van Bruins, De Cler, Gini en De Kromme lijkt me achterhaald.
De bedoeling van de VG lijkt goed nu de uitwerking nog!
Waar komt dat verhaal van die Dost dan vandaan? V Geel wist dat er nooit geld zou zijn voor Dost dus er zal gesproken/gekeken zijn om die jongen extern te financieren.quote:
Als de de VvF een spits willen halen dan kunnen ze dat ook. Denk dat ze rustig afwachten hoe de situaties rondom Wijnaldum en Fer gaan verlopen, en mocht het nodig zijn, uiteindelijk heus wel bereid zijn (om wederom) de portemonnee te trekken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef Paul-89 het volgende:
Tussen willen en kunnen zit wel een flink verschil.
Feijenoord is geen top meer, hè. Club in de marge, met dito directie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:54 schreef Gert het volgende:
Gewoon niéts op het NOS sportnieuws in Nieuwsuur hè. Niet dat Vlaar bijgetekend heeft. Niets over het afscheid van Tomasson.
Maar wél o.a het nieuws dat die centenbak Jol bij Fulham getekend heeft, da's natuurlijk véél interessanter.
Ware het niet dat het één grote puinzooi binnen de VVF is op het moment, waarom denk je dat de houding van Van Geel tov een nieuwe spits opeens zo anders is? In de winterstop is er inderdaad nog een officieel bod gedaan, dat zie ik nu niet gebeuren. Sterker nog, een flinke groep investeerders heeft zich alweer teruggetrokken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als de de VvF een spits willen halen dan kunnen ze dat ook. Denk dat ze rustig afwachten hoe de situaties rondom Wijnaldum en Fer gaan verlopen, en mocht het nodig zijn, uiteindelijk heus wel bereid zijn (om wederom) de portemonnee te trekken.
We hebben nu geen echte spits in de selectie. Een aanspeelpunt, een doelpuntenmaker. Zo kun je de competitie niet beginnen. En dat snappen de VvF ook.
Ook niet in eerdere edities? Zou wel kansloos zijn. Staan trouwens wel wat filmpjes op nos.nl ..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:54 schreef Gert het volgende:
Gewoon niéts op het NOS sportnieuws in Nieuwsuur hè. Niet dat Vlaar bijgetekend heeft. Niets over het afscheid van Tomasson.
Maar wél o.a het nieuws dat die centenbak Jol bij Fulham getekend heeft, da's natuurlijk véél interessanter.
Hoe kun jij dat weten? Ken jij die investeerders persoonlijk dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ware het niet dat het één grote puinzooi binnen de VVF is op het moment, waarom denk je dat de houding van Van Geel tov een nieuwe spits opeens zo anders is? In de winterstop is er inderdaad nog een officieel bod gedaan, dat zie ik nu niet gebeuren. Sterker nog, een flinke groep investeerders heeft zich alweer teruggetrokken.
Henny Huigen is sowieso al opgestapt, dat is gewoon bekend. Die schijnt ook een aantal investeerders hebben meegenomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ook niet in eerdere edities? Zou wel kansloos zijn. Staan trouwens wel wat filmpjes op nos.nl ..
[..]
Hoe kun jij dat weten? Ken jij die investeerders persoonlijk dan?
En wie of wat is je bron van de bewering dat hij een aantal investeerders heeft meegenomen uit het overleg / VvF?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Henny Huigen is sowieso al opgestapt, dat is gewoon bekend. Die schijnt ook een aantal investeerders hebben meegenomen.
Bron?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Henny Huigen is sowieso al opgestapt, dat is gewoon bekend. Die schijnt ook een aantal investeerders hebben meegenomen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En wie of wat is je bron van de bewering dat hij een aantal investeerders heeft meegenomen uit het overleg / VvF?
De Varkenoord Groep. Wat bij jullie waarschijnlijk weer niet als geloofwaardig over zal komen. Geloof me nou maar, die weten veel meer wat er speelt dan wij, de normale supporter.quote:
Jezus christusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:14 schreef PIETR het volgende:
Huigen is toch de voorzitter van de VvF? Hoe kom je erbij dat hij is opgestapt?
Zit jij ook in die faalcommissie van zogenaamd belangrijke heren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:16 schreef Happel het volgende:
Dat staat in de open brief van de FSV. Leer lezen...
En hij was voorzitter van de SsF (Supporters steunen Feyenoord)
[..]
[..]
De Varkenoord Groep. Wat bij jullie waarschijnlijk weer niet als geloofwaardig over zal komen. Geloof me nou maar, die weten veel meer wat er speelt dan wij, de normale supporter.
Dat bedoel ik. Ik zal er niet meer op ingaan verder. 'Jullie' weten het allemaal beter.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit jij ook in die faalcommissie van zogenaamd belangrijke heren?
Ik zie dat niet in de open brief staan, of heb ik de verkeerde voor me.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:16 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
wees dan godverdomme eens duidelijk man ipv mysterieus te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik zal er niet meer op ingaan verder. 'Jullie' weten het allemaal beter.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie dat niet in de open brief staan, of heb ik de verkeerde voor me.
VvF, SsF, SVF de VG, al die afkortingen, dan is een foutje snel gemaakt. Boeiend joh.quote:
Zal best dat hun meer weten dan wij, maar hoop echt dat het niet waar is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:16 schreef Happel het volgende:
En hij was voorzitter van de SsF (Supporters steunen Feyenoord)
[..]
[..]
De Varkenoord Groep. Wat bij jullie waarschijnlijk weer niet als geloofwaardig over zal komen. Geloof me nou maar, die weten veel meer wat er speelt dan wij, de normale supporter.
Je snapt hopelijk wel dat Feyenoord niet naar buiten zal brengen dat de voorzitter en secretaris van SsF opgestapt zijn, omdat ze het niet konden vinden in hetgeen Feyenoord wilde? Dat zou geen goede reclame zijn voor zowel de club als de SsF.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wees dan godverdomme eens duidelijk man ipv mysterieus te doen.
is er naast die open brief ook een min of meer neutrale bron die het ontslag van Huijgen bevestigt?
Nee natuurlijk snap ik dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel dat Feyenoord niet naar buiten zal brengen dat de voorzitter en secretaris van SsF opgestapt zijn, omdat ze het niet konden vinden in hetgeen Feyenoord wilde? Dat zou geen goede reclame zijn voor zowel de club als de SsF.
Dus nee, een neutrale bron zal niet te vinden zijn.
Ik doe niet blij. Ik ben realistisch. Misschien zou jij dat ook eens moeten zijn, voor je eigen bestwil. Je kan jezelf wel lekker gaan zitten maken met de gedachte dat er een (dure) spits komt maar die kans is gewoon heel erg klein. We zitten ook niet in de positie om met geld te gaan strooien, dus wmb is het prima dat dat naar alle waarschijnlijkheid ook niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Doe is niet zo blij joh. Tuurlijk weet ik dat Feyenoord geen geld heeft. Maar iedereen weet ook dat Pim Blokland en cs dat wel hebben. Zij zullen toch ook wel inzien dat we de competitie niet kunnen beginnen met Fernandez en Cisse als 'spitsen'. Wat ze natuurlijk eigenlijk niet zijn. Er zal nog iemand bij moeten komen voor in de basis. Een echte spits. Denk ook wel dat dat nog gaat gebeuren.
VG staat in ieder geval voor Van Geelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
VvF, SsF, SVF de VG, al die afkortingen, dan is een foutje snel gemaakt. Boeiend joh.
[..]
Zal best dat hun meer weten dan wij, maar hoop echt dat het niet waar is.
Natuurlijk moet er niet met geld gestrooid gaan worden maar het is gewoon noodzakelijk dat er een echte spits komt. Het is helemaal niet prima als die er niet komt. Want dan speel je komend seizoen voor lijfsbehoud in de eredivsie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik doe niet blij. Ik ben realistisch. Misschien zou jij dat ook eens moeten zijn, voor je eigen bestwil. Je kan jezelf wel lekker gaan zitten maken met de gedachte dat er een (dure) spits komt maar die kans is gewoon heel erg klein. We zitten ook niet in de positie om met geld te gaan strooien, dus wmb is het prima dat dat naar alle waarschijnlijkheid ook niet gaat gebeuren.
Deden we dit seizoen toch ook al zo'n beetje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er niet met geld gestrooid gaan worden maar het is gewoon noodzakelijk dat er een echte spits komt. Het is helemaal niet prima als die er niet komt. Want dan speel je komend seizoen voor lijfsbehoud in de eredivsie.
Ja, en ik heb er wel zin in om volgend seizoen de CL te winnen. Lekker makkelijk gedacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:54 schreef PIETR het volgende:
Ja, en in nog zon seizoen heb ik geen zin. Daarom moet er dus een spits bijkomen.
Betaal jij m dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er niet met geld gestrooid gaan worden maar het is gewoon noodzakelijk dat er een echte spits komt. Het is helemaal niet prima als die er niet komt. Want dan speel je komend seizoen voor lijfsbehoud in de eredivsie.
Was niet eens grappig bedoeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er wel zin in om volgend seizoen de CL te winnen. Lekker makkelijk gedacht.
Door fit te blijven?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:03 schreef Paul-89 het volgende:
Cisse gaat iedereen verbazen komend seizoen.
Nog geen maand geleden is er door Feyenoord, samen met de VvF, onderzocht of ze Dost naar de Kuip konden halen. Die bleek niet haalbaar. Maar voor 2 miljoen moet er toch ook wel een degelijke spits te vinden zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Betaal jij m dan?Ik word er af toe echt een beetje moe van dat mensen niet willen begrijpen dat we geen geld hebben, sterker nog we zitten diep in de schulden, dus geld voor een dure spits is er al helemaal niet.
Sowieso sliep Dost in een Ajax pyjama, willen jullie hem dan nog bij Feyenoord? En wil hij dan nog wel? Puur hypothetischquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nog geen maand geleden is er door Feyenoord, samen met de VvF, onderzocht of ze Dost naar de Kuip konden halen. Die bleek niet haalbaar. Maar voor 2 miljoen moet er toch ook wel een degelijke spits te vinden zijn?
We-hebben-het-geld-niet. NIET. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nog geen maand geleden is er door Feyenoord, samen met de VvF, onderzocht of ze Dost naar de Kuip konden halen. Die bleek niet haalbaar. Maar voor 2 miljoen moet er toch ook wel een degelijke spits te vinden zijn?
In Nederland niet maar ergens in het buitenland vast wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
De vvf WEL.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
We-hebben-het-geld-niet. NIET. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
Nee maar niet om die reden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso sliep Dost in een Ajax pyjama, willen jullie hem dan nog bij Feyenoord? En wil hij dan nog wel? Puur hypothetisch.
v/d Wiel is sowieso niet echt een genie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee maar niet om die reden.
V/d Wiel liep ook rond in een Feyenoordshirt. Lekker boeiend allemaal.
Meen je dit serieus?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
Scouting eruit. Fundamenteel zit daar goed fout, al heel lang.
Dan Jacobs.
Ik snap ook niet waarom er zo lacherig gedaan wordt over zijn teen.
Omdat 70 % van de supporters het allemaal maar half meekrijgt. Het grootste gedeelte denkt gewoon dat het een aansteller is, met dank aan Mario. Maar Cisse heeft het Mario vergeven en is erop gebrand zijn hoge transfersom alsnog waar te maken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
Scouting eruit. Fundamenteel zit daar goed fout, al heel lang.
Dan Jacobs.
En Paul heeft gelijk, Cisse gaat jullie zeker verbazen. Ik snap ook niet waarom er zo lacherig gedaan wordt over zijn teen. Laatste keer dat ik voetbal keek speelde je met je voeten...
Het is een rommelaar, maar wel altijd gevaarlijk en moeilijk te verdedigen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef Caland het volgende:
Ik vind Cissé alleen geen type spits die in een 4-3-3 systeem past. Totaal niet zelfs.
En op de flanken vind ik het ook maar een oogkleppen speler.
Ik hoor niemand dat hier zeggen hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat 70 % van de supporters het allemaal maar half meekrijgt. Het grootste gedeelte denkt gewoon dat het een aansteller is, met dank aan Mario. Maar Cisse heeft het Mario vergeven en is erop gebrand zijn hoge transfersom alsnog waar te maken.
Niet als hij de enige spits is. Dan heb je juist altijd finesse nodig in je looplijnen en scoringskansen. Dat zag je bijvoorbeeld wel bij Castaignos afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is een rommelaar, maar wel altijd gevaarlijk en moeilijk te verdedigen.
Ja dit meen k serieus. Zoals ik al aangaf je werk is voetbal, je voeten en benen zijn je werk, hij doet niet aan handbal ofzoquote:
Klopt, het beste is om er nog een spits naast te zetten maar die luxe hebben we niet. Aangezien we het moeten doen met het materiaal wat we nu hebben zal hij toch in de spits moeten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet als hij de enige spits is. Dan heb je juist altijd finesse nodig in je looplijnen en scoringskansen. Dat zag je bijvoorbeeld wel bij Castaignos afgelopen seizoen.
Cissé is echt een typische 4-4-2 spits op de counter.
Nadat ik het de afgelopen maanden/jaar meerdere malen heb uitgelegd is het hier wat minder ja maar er zijn er nog genoeg die denken dat hij een aansteller is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik hoor niemand dat hier zeggen hoor.
Mja is ook niet lekker gecommuniceerd vanuit de club. Laatste bericht was dat hij medio november weer op het veld zou staan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nadat ik het de afgelopen maanden/jaar meerdere malen heb uitgelegd is het hier wat minder ja maar er zijn er nog genoeg die denken dat hij een aansteller is.
Nee na zoveel faals kunnen ze inderdaad maar beter niets meer zeggen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja is ook niet lekker gecommuniceerd vanuit de club. Laatste bericht was dat hij medio november weer op het veld zou staan.
Daarna alleen het bericht dat hij vader is geworden, verder niks nada over zijn medische status of wat er aan de hand was.
Wat ik bedoel te zeggen is dat als je niks hoort behalve dat iemand last van zn teen hebt, het op zich niet vreemd is dat mensen daar lacherig en sceptisch op reageren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee na zoveel faals kunnen ze inderdaad maar beter niets meer zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |