wees dan godverdomme eens duidelijk man ipv mysterieus te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik zal er niet meer op ingaan verder. 'Jullie' weten het allemaal beter.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie dat niet in de open brief staan, of heb ik de verkeerde voor me.
VvF, SsF, SVF de VG, al die afkortingen, dan is een foutje snel gemaakt. Boeiend joh.quote:
Zal best dat hun meer weten dan wij, maar hoop echt dat het niet waar is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:16 schreef Happel het volgende:
Dat staat in de open brief van de FSV. Leer lezen...
En hij was voorzitter van de SsF (Supporters steunen Feyenoord)
[..]
[..]
De Varkenoord Groep. Wat bij jullie waarschijnlijk weer niet als geloofwaardig over zal komen. Geloof me nou maar, die weten veel meer wat er speelt dan wij, de normale supporter.
Je snapt hopelijk wel dat Feyenoord niet naar buiten zal brengen dat de voorzitter en secretaris van SsF opgestapt zijn, omdat ze het niet konden vinden in hetgeen Feyenoord wilde? Dat zou geen goede reclame zijn voor zowel de club als de SsF.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wees dan godverdomme eens duidelijk man ipv mysterieus te doen.
is er naast die open brief ook een min of meer neutrale bron die het ontslag van Huijgen bevestigt?
Nee natuurlijk snap ik dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel dat Feyenoord niet naar buiten zal brengen dat de voorzitter en secretaris van SsF opgestapt zijn, omdat ze het niet konden vinden in hetgeen Feyenoord wilde? Dat zou geen goede reclame zijn voor zowel de club als de SsF.
Dus nee, een neutrale bron zal niet te vinden zijn.
Ik doe niet blij. Ik ben realistisch. Misschien zou jij dat ook eens moeten zijn, voor je eigen bestwil. Je kan jezelf wel lekker gaan zitten maken met de gedachte dat er een (dure) spits komt maar die kans is gewoon heel erg klein. We zitten ook niet in de positie om met geld te gaan strooien, dus wmb is het prima dat dat naar alle waarschijnlijkheid ook niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Doe is niet zo blij joh. Tuurlijk weet ik dat Feyenoord geen geld heeft. Maar iedereen weet ook dat Pim Blokland en cs dat wel hebben. Zij zullen toch ook wel inzien dat we de competitie niet kunnen beginnen met Fernandez en Cisse als 'spitsen'. Wat ze natuurlijk eigenlijk niet zijn. Er zal nog iemand bij moeten komen voor in de basis. Een echte spits. Denk ook wel dat dat nog gaat gebeuren.
VG staat in ieder geval voor Van Geelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
VvF, SsF, SVF de VG, al die afkortingen, dan is een foutje snel gemaakt. Boeiend joh.
[..]
Zal best dat hun meer weten dan wij, maar hoop echt dat het niet waar is.
Natuurlijk moet er niet met geld gestrooid gaan worden maar het is gewoon noodzakelijk dat er een echte spits komt. Het is helemaal niet prima als die er niet komt. Want dan speel je komend seizoen voor lijfsbehoud in de eredivsie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik doe niet blij. Ik ben realistisch. Misschien zou jij dat ook eens moeten zijn, voor je eigen bestwil. Je kan jezelf wel lekker gaan zitten maken met de gedachte dat er een (dure) spits komt maar die kans is gewoon heel erg klein. We zitten ook niet in de positie om met geld te gaan strooien, dus wmb is het prima dat dat naar alle waarschijnlijkheid ook niet gaat gebeuren.
Deden we dit seizoen toch ook al zo'n beetje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er niet met geld gestrooid gaan worden maar het is gewoon noodzakelijk dat er een echte spits komt. Het is helemaal niet prima als die er niet komt. Want dan speel je komend seizoen voor lijfsbehoud in de eredivsie.
Ja, en ik heb er wel zin in om volgend seizoen de CL te winnen. Lekker makkelijk gedacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:54 schreef PIETR het volgende:
Ja, en in nog zon seizoen heb ik geen zin. Daarom moet er dus een spits bijkomen.
Betaal jij m dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er niet met geld gestrooid gaan worden maar het is gewoon noodzakelijk dat er een echte spits komt. Het is helemaal niet prima als die er niet komt. Want dan speel je komend seizoen voor lijfsbehoud in de eredivsie.
Was niet eens grappig bedoeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er wel zin in om volgend seizoen de CL te winnen. Lekker makkelijk gedacht.
Door fit te blijven?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:03 schreef Paul-89 het volgende:
Cisse gaat iedereen verbazen komend seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |