Ik heb wel het speelschema 2010-2011 weggehaald als jullie het niet erg vinden.quote:
Ja daar heb jij wel een neusje voorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb wel het speelschema 2010-2011 weggehaald als jullie het niet erg vinden.
Past niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:14 schreef Paul-89 het volgende:
@Happel
TT : Waar Vlaar zich verbindt en Jon Dahl vertrekt.
Nu Gini en Leroy nog?quote:
Misschien wordt het dan tijd om te kijken met welk materiaal we het volgend seizoen moeten doen? Verwacht sowieso geen inkomende transfers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:22 schreef Paul-89 het volgende:
We hoeven de komende weken dus niets meer te verwachten wat betreft transfers/contractverlengingen.
Met welk geld?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:25 schreef Hamilcar het volgende:
Fer/Wijnaldum eruit, Schone/Vormer erbij? Win-win.
Komt Dost niet meer dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef Gert het volgende:
Ik hoop eigenlijk ook nog wel op een spits.
Gefinancierd door Pimmie en consorten.
Binnen de VVF ligt men ook met elkaar overhoop, denk dat we dus kunnen fluiten naar dat geld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef Gert het volgende:
Ik hoop eigenlijk ook nog wel op een spits.
Gefinancierd door Pimmie en consorten.
Hoe kom je daar bij ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnen de VVF ligt men ook met elkaar overhoop, denk dat we dus kunnen fluiten naar dat geld.
Staat onder andere in de open brief. Voorzitter, Hennie Huigen, van Supporters steunen Feyenoord is opgestapt. Hij is, zoals je weet, een van de investeerders uit VvF. Meerdere anonieme investeerders hebben zich achter hem geschaard nadat hij is opgestapt.quote:
Zou ik niet vanuit gaan. Vind het ook een behoorlijk risicovolle investering.quote:
Ah ok, heb ik volgens mij even gemist of overheen gelezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Staat onder andere in de open brief. Voorzitter, Hennie Huigen, van Supporters steunen Feyenoord is opgestapt. Hij is, zoals je weet, een van de investeerders uit VvF. Meerdere anonieme investeerders hebben zich achter hem geschaard na dat voorval.
Gaat ook nog tot in details bekend gemaakt worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ah ok, heb ik volgens mij even gemist of overheen gelezen.
Ach, het positieve is dat die 17 (of 20) miljoen al zijn omgezet in aandelen. Het enige wat er nu eigenlijk moet gebeuren is nog een grondigere schoonmaak zodat je echt opnieuw kan beginnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:50 schreef Paul-89 het volgende:
Dachten we dat de VVF ons echt uit de zooi zou helpen krijgen we dit gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |