Nog geen maand geleden is er door Feyenoord, samen met de VvF, onderzocht of ze Dost naar de Kuip konden halen. Die bleek niet haalbaar. Maar voor 2 miljoen moet er toch ook wel een degelijke spits te vinden zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Betaal jij m dan?Ik word er af toe echt een beetje moe van dat mensen niet willen begrijpen dat we geen geld hebben, sterker nog we zitten diep in de schulden, dus geld voor een dure spits is er al helemaal niet.
Sowieso sliep Dost in een Ajax pyjama, willen jullie hem dan nog bij Feyenoord? En wil hij dan nog wel? Puur hypothetischquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nog geen maand geleden is er door Feyenoord, samen met de VvF, onderzocht of ze Dost naar de Kuip konden halen. Die bleek niet haalbaar. Maar voor 2 miljoen moet er toch ook wel een degelijke spits te vinden zijn?
We-hebben-het-geld-niet. NIET. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nog geen maand geleden is er door Feyenoord, samen met de VvF, onderzocht of ze Dost naar de Kuip konden halen. Die bleek niet haalbaar. Maar voor 2 miljoen moet er toch ook wel een degelijke spits te vinden zijn?
In Nederland niet maar ergens in het buitenland vast wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
De vvf WEL.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
We-hebben-het-geld-niet. NIET. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
Nee maar niet om die reden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso sliep Dost in een Ajax pyjama, willen jullie hem dan nog bij Feyenoord? En wil hij dan nog wel? Puur hypothetisch.
v/d Wiel is sowieso niet echt een genie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee maar niet om die reden.
V/d Wiel liep ook rond in een Feyenoordshirt. Lekker boeiend allemaal.
Meen je dit serieus?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
Scouting eruit. Fundamenteel zit daar goed fout, al heel lang.
Dan Jacobs.
Ik snap ook niet waarom er zo lacherig gedaan wordt over zijn teen.
Omdat 70 % van de supporters het allemaal maar half meekrijgt. Het grootste gedeelte denkt gewoon dat het een aansteller is, met dank aan Mario. Maar Cisse heeft het Mario vergeven en is erop gebrand zijn hoge transfersom alsnog waar te maken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
Scouting eruit. Fundamenteel zit daar goed fout, al heel lang.
Dan Jacobs.
En Paul heeft gelijk, Cisse gaat jullie zeker verbazen. Ik snap ook niet waarom er zo lacherig gedaan wordt over zijn teen. Laatste keer dat ik voetbal keek speelde je met je voeten...
Het is een rommelaar, maar wel altijd gevaarlijk en moeilijk te verdedigen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef Caland het volgende:
Ik vind Cissé alleen geen type spits die in een 4-3-3 systeem past. Totaal niet zelfs.
En op de flanken vind ik het ook maar een oogkleppen speler.
Ik hoor niemand dat hier zeggen hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat 70 % van de supporters het allemaal maar half meekrijgt. Het grootste gedeelte denkt gewoon dat het een aansteller is, met dank aan Mario. Maar Cisse heeft het Mario vergeven en is erop gebrand zijn hoge transfersom alsnog waar te maken.
Niet als hij de enige spits is. Dan heb je juist altijd finesse nodig in je looplijnen en scoringskansen. Dat zag je bijvoorbeeld wel bij Castaignos afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is een rommelaar, maar wel altijd gevaarlijk en moeilijk te verdedigen.
Ja dit meen k serieus. Zoals ik al aangaf je werk is voetbal, je voeten en benen zijn je werk, hij doet niet aan handbal ofzoquote:
Klopt, het beste is om er nog een spits naast te zetten maar die luxe hebben we niet. Aangezien we het moeten doen met het materiaal wat we nu hebben zal hij toch in de spits moeten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet als hij de enige spits is. Dan heb je juist altijd finesse nodig in je looplijnen en scoringskansen. Dat zag je bijvoorbeeld wel bij Castaignos afgelopen seizoen.
Cissé is echt een typische 4-4-2 spits op de counter.
Nadat ik het de afgelopen maanden/jaar meerdere malen heb uitgelegd is het hier wat minder ja maar er zijn er nog genoeg die denken dat hij een aansteller is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik hoor niemand dat hier zeggen hoor.
Mja is ook niet lekker gecommuniceerd vanuit de club. Laatste bericht was dat hij medio november weer op het veld zou staan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nadat ik het de afgelopen maanden/jaar meerdere malen heb uitgelegd is het hier wat minder ja maar er zijn er nog genoeg die denken dat hij een aansteller is.
Nee na zoveel faals kunnen ze inderdaad maar beter niets meer zeggen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja is ook niet lekker gecommuniceerd vanuit de club. Laatste bericht was dat hij medio november weer op het veld zou staan.
Daarna alleen het bericht dat hij vader is geworden, verder niks nada over zijn medische status of wat er aan de hand was.
Wat ik bedoel te zeggen is dat als je niks hoort behalve dat iemand last van zn teen hebt, het op zich niet vreemd is dat mensen daar lacherig en sceptisch op reageren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee na zoveel faals kunnen ze inderdaad maar beter niets meer zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |