Met Tadic erbij heb je een volledige Servische vleugel. Tadic en Sulejmani, dat kan echt een flinke tandem zijn en heb je ook wat meer zekerheid van goede ballen en eens een goede voorzet. Snelheid en goede dribbelaars. Dat is met Boerrigter, Ebe en Ozbi jammer genoeg wel anders.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tadic is mij een te irritant ventje daarbij is het begrip "duurder" nog zacht uitgedrukt en ben je als Servier natuurlijk wel wat sneller International.
Tadic en Sulejmani met sighthorson in de spits, zie ik wel zitten.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Met Tadic erbij heb je een volledige Servische vleugel. Tadic en Sulejmani, dat kan echt een flinke tandem zijn en heb je ook wat meer zekerheid van goede ballen en eens een goede voorzet. Snelheid en goede dribbelaars. Dat is met Boerrigter, Ebe en Ozbi jammer genoeg wel anders.
Sighthorson is een gok. Tadic ook. En we hebben Boerrigter al gehaald en hebben Ebe en Aras ook al.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tadic en Sulejmani met sighthorson in de spits, zie ik wel zitten.
Ebe en Aras zijn er nog niet klaar voor.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sighthorson is een gok. Tadic ook. En we hebben Boerrigter al gehaald en hebben Ebe en Aras ook al.
5 spelers voor 3 posities. Maar we zien welquote:Op maandag 30 mei 2011 01:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En Boerrigter komt net uit de JL, dat is ook nog maar even afwachten..
Als de boer toch wil gaan rouleren is dat wel nodig jaquote:Op maandag 30 mei 2011 01:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
5 spelers voor 3 posities. Maar we zien welIk wil gewoon de beste.
Klopt, soms wel, soms niet. Die pass die Aras gaf op de Zeeuw tegen Timbers ofzo. Damn..quote:Op maandag 30 mei 2011 01:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als de boer toch wil gaan rouleren is dat wel nodig ja. Maar goed, Ebe en Aras zijn wel oké hoor, maar nog niet op Ajax niveau om het zo te zeggen.
Ja kom op, dat was puur toevalquote:Op maandag 30 mei 2011 01:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, soms wel, soms niet. Die pass die Aras gaf op de Zeeuw tegen Timbers ofzo. Damn...
Was geen toeval. Maar ze zijn nog te wisselvallig.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja kom op, dat was puur toeval. Ebe speelde de 2e helft tegen NEC was het geloof ik ook goed, maar daar heb je niks aan
Dat sowieso, en Ebe z'n schot moet ook nog veel beter.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was geen toeval. Maar ze zijn nog te wisselvallig.
Binnen 3 jaar zijn ze Ajax voorbij.quote:Op maandag 30 mei 2011 06:55 schreef IDisposable het volgende:
Het zit mij toch niet lekker dat Barca op gelijke hoogte met Ajax is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |