Met Tadic erbij heb je een volledige Servische vleugel. Tadic en Sulejmani, dat kan echt een flinke tandem zijn en heb je ook wat meer zekerheid van goede ballen en eens een goede voorzet. Snelheid en goede dribbelaars. Dat is met Boerrigter, Ebe en Ozbi jammer genoeg wel anders.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tadic is mij een te irritant ventje daarbij is het begrip "duurder" nog zacht uitgedrukt en ben je als Servier natuurlijk wel wat sneller International.
Tadic en Sulejmani met sighthorson in de spits, zie ik wel zitten.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Met Tadic erbij heb je een volledige Servische vleugel. Tadic en Sulejmani, dat kan echt een flinke tandem zijn en heb je ook wat meer zekerheid van goede ballen en eens een goede voorzet. Snelheid en goede dribbelaars. Dat is met Boerrigter, Ebe en Ozbi jammer genoeg wel anders.
Sighthorson is een gok. Tadic ook. En we hebben Boerrigter al gehaald en hebben Ebe en Aras ook al.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tadic en Sulejmani met sighthorson in de spits, zie ik wel zitten.
Ebe en Aras zijn er nog niet klaar voor.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sighthorson is een gok. Tadic ook. En we hebben Boerrigter al gehaald en hebben Ebe en Aras ook al.
5 spelers voor 3 posities. Maar we zien welquote:Op maandag 30 mei 2011 01:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En Boerrigter komt net uit de JL, dat is ook nog maar even afwachten..
Als de boer toch wil gaan rouleren is dat wel nodig jaquote:Op maandag 30 mei 2011 01:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
5 spelers voor 3 posities. Maar we zien welIk wil gewoon de beste.
Klopt, soms wel, soms niet. Die pass die Aras gaf op de Zeeuw tegen Timbers ofzo. Damn..quote:Op maandag 30 mei 2011 01:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als de boer toch wil gaan rouleren is dat wel nodig ja. Maar goed, Ebe en Aras zijn wel oké hoor, maar nog niet op Ajax niveau om het zo te zeggen.
Ja kom op, dat was puur toevalquote:Op maandag 30 mei 2011 01:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, soms wel, soms niet. Die pass die Aras gaf op de Zeeuw tegen Timbers ofzo. Damn...
Was geen toeval. Maar ze zijn nog te wisselvallig.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja kom op, dat was puur toeval. Ebe speelde de 2e helft tegen NEC was het geloof ik ook goed, maar daar heb je niks aan
Dat sowieso, en Ebe z'n schot moet ook nog veel beter.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was geen toeval. Maar ze zijn nog te wisselvallig.
Binnen 3 jaar zijn ze Ajax voorbij.quote:Op maandag 30 mei 2011 06:55 schreef IDisposable het volgende:
Het zit mij toch niet lekker dat Barca op gelijke hoogte met Ajax is gekomen.
Als je dan moet kiezen tussen Barca of Man U dan maar Barca en de kans is inderdaad groot dat ze Ajax voorbijgaan de komende jarenquote:Op maandag 30 mei 2011 06:55 schreef IDisposable het volgende:
Het zit mij toch niet lekker dat Barca op gelijke hoogte met Ajax is gekomen.
ManUquote:Op maandag 30 mei 2011 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dan moet kiezen tussen Barca of Man U dan maar Barca en de kans is inderdaad groot dat ze Ajax voorbijgaan de komende jaren
quote:
Duh. We moeten gewoon lekker voetballen en als we overwinteren is dat mooiquote:Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfs bij ManU is de kans op 4 CL's natuurlijk groter dan die van Ajax op 5, in de nabije toekomst tenminste.
Natuurlijk maar ook wel realistisch blijven, het niveau is nog ver van de Europese top verwijderdquote:Op maandag 30 mei 2011 16:20 schreef j95 het volgende:
[..]
Duh. We moeten gewoon lekker voetballen en als we overwinteren is dat mooi
Als we weer kampioen worden vind ik het bestquote:Op maandag 30 mei 2011 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar ook wel realistisch blijven, het niveau is nog ver van de Europese top verwijderd
Liever Man U dan Barcaquote:Op maandag 30 mei 2011 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dan moet kiezen tussen Barca of Man U dan maar Barca en de kans is inderdaad groot dat ze Ajax voorbijgaan de komende jaren
Ik moet me inhouden om geen nieuwe 'Waarom ik het geen leuk voetbal' discussie te startenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Liever Man U dan Barca. Kut Spanjaarden.
Jij bent sowieso een lulquote:Op maandag 30 mei 2011 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden om geen een nieuwe 'Waarom ik het geen leuk voetbal' discussie te starten
Als De Boer de aanval nog wat onder hoede neemt, en hopelijk Kluivert ofzo erbij betrekt, zijn we sowieso in Nederland al niet meer te stoppen. Je zag tegen twente dat we al veel beter pressie kunnen spelen en zelf ook makkelijk onder de druk uit kunnen komen zonder de lange bal te hanteren. Dat betekent veel balbezit en veel kansen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar ook wel realistisch blijven, het niveau is nog ver van de Europese top verwijderd
Want met negatief zijn weken voor de nieuw competitie schiet je wel wat op?. Of dacht je werkelijk dat mensen dachten dat Ajax de CL wel even gaat winnen, ik mag hopen dat zelfs jij daar doorheen ziet.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Oh god, we zijn opeens weer onoverwinnelijk hoor, omdat we met waardeloos voetbal toevallig kampioen zijn geworden.
Echt, de realiteit is hier niet zo populair geloof ik.
Heb je het voetbal in de laatste wedstrijd wel gezien ?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Oh god, we zijn opeens weer onoverwinnelijk hoor, omdat we met waardeloos voetbal toevallig kampioen zijn geworden.
Als je het zo stoort waarom kom je hier dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, ik was vergeten dat dit topic alleen voor de droevige depressieve mensen was, en optimisme en positiviteit zo snel mogelijk de grond in geboord dient te worden.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Dat was dan ook gelijk de enige goede wedstrijd dit jaarquote:Op maandag 30 mei 2011 17:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
Heb je het voetbal in de laatste wedstrijd wel gezien ?![]()
Dat was echt heel erg goed in de opbouw en op het middenveld. Die automatismen zitten echt goed, enkel de aanval nog
Klopt, hopen dus dat De Boer niet verslapt en tevreden zal zijn met dit spel, maar blijft verbeterenquote:Op maandag 30 mei 2011 18:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat was dan ook gelijk de enige goede wedstrijd dit jaar
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Je vindt dus precies wat ik vindquote:Op maandag 30 mei 2011 18:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten dat dit topic alleen voor de droevige depressieve mensen was, en optimisme en positiviteit zo snel mogelijk de grond in geboord dient te worden.
Overigens overdrijven sommige mensen wel een beetje ja, niet te stoppen is redelijk overdreven en Ajax heeft wel de beste kansen volgend jaar, maar dat betekend niet dat we die titel maar even op gaan halen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:19 schreef msnk het volgende:
Je beseft hopelijk alleen wel dat veel (de meeste?) Ajacieden een beetje overdrijven? Natuurlijk zie ik ons geen CL winnen dit jaar, maar ik zie het absoluut rooskleurig, heel erg positief in. Dus als er een klap komt zal ik die nog tien keer harder aanvoelen maar ik heb er gewoon ontzettend veel vertrouwen in.
Ja, 6 jaar lang positief zijn heeft niet geholpen maar nu voelt 't toch anders
verwoordt.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Goed verwoordt MSNK
. Eckte Nieuwe-Nederlander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |