Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki + de OP doen en dan ben ik werken
ik zag het nog net op tijdquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zag het nog net op tijd
Uh nee?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef MissMSX het volgende:
Wat doen jullie trouwens veel aan heyhallodagtotziensposts
Wat moet daar steeds aan gewijzigd worden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki + de OP doen en dan ben ik werken
Lolquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat moet daar steeds aan gewijzigd worden?
Dat lijstje met vorige tpoics...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat moet daar steeds aan gewijzigd worden?
Sneeuwballengevecht krijgt dan ineens wel een heel andere betekenisquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
Zeg, GF, is dat niet wat koud, batsen in de sneeuw?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lol
Vorige topics natuurlijk
Owhquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lijstje met vorige tpoics...
Which reminds me, de pagina met verzameling van hele oude topics moet ik ook ff updaten...
Eerst niet, nu welquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh
Ik wil hier echt nooit meer een lapo
Teveel werkquote:
Okeequote:
Bijbaan erin dan maar?quote:
Uhm, jawel hoor... alleen verzaakt bijna iedereenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Okee![]()
Degene met lapo hoeft de wiki niet te doen hè
![]()
Serieus?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, jawel hoor... alleen verzaakt bijna iedereen.
Owh, maar wie doet dat dan? Vast persoon? Of maar net wie het uitkomt? of wat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Okee![]()
Degene met lapo hoeft de wiki niet te doen hè
![]()
Lamaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, maar wie doet dat dan? Vast persoon? Of maar net wie het uitkomt? of wat?
Ik snap het niet
Een paar mensen roepen wel eens dat ze er mee bezig zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap het niet
In principe degene die de lapo heeft, maar meestal is het GF, DaMart, wel.o.k of ik die het doetquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Moeten, moeten, het is meer een leuk voor later ideequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:05 schreef MissMSX het volgende:
Waarom moet dat eigenlijk allemaal worden bijgehouden?
Ga je OA eten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef Bos81 het volgende:
Over een kleine 20 minuten lekker naar de stad. Om o..a te gaan eten met een goede vriend
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Zag ik daar een Brabants konijn?
Via video-optiequote:
Ik las Slowchatquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zag net een busje langsrijden van het bedrijf 'Silowacht'..drie keer raden wat ik las
quote:
Hoeba hoeba hoeba hop, hop, hopquote:
Verder alles goed?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoeba hoeba hoeba hop, hop, hop
Waar het hart van vol is...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zag net een busje langsrijden van het bedrijf 'Silowacht'..drie keer raden wat ik las
Suikersnoetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaaaa, wel een beetje heel erg happyquote:
Waarom hebben wij hier als enige regen, en geen sneeuwquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef wel.o.k het volgende:
het sneeuwt![]()
het zou warmer worden vanaf vandaag
Oh verliefd dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaaa, wel een beetje heel erg happy
Ookquote:
quote:
doeidoeiquote:
Ik heb geen regen EN geen sneeuwquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waarom hebben wij hier als enige regen, en geen sneeuw
Geluksvogel!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen regen EN geen sneeuw
Jaaaaaaaaaaaa, daarom ben ik ook zo happy!quote:
Whaoh! Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen regen EN geen sneeuw
Dat dus ^.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb NOG geen regen EN geen sneeuw
Je houdt die rotzooi maar fijn bij je. Of je blaast het naar dat tienermoedersparadijs aan de andere kant van die grote plas water voor je deurquote:
quote:
watquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Je houdt die rotzooi maar fijn bij je. Of je blaast het naar dat tienermoedersparadijs aan de andere kant van die grote plas water voor je deur.
Ja, inderdaadquote:
Volgens Buienradar kom jij er wel goed vanaf... pas rond 18:00 uur of zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Je houdt die rotzooi maar fijn bij je. Of je blaast het naar dat tienermoedersparadijs aan de andere kant van die grote plas water voor je deur.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef friemelaar het volgende:
BIW![]()
Zet de skies maar vast klaar![]()
Hier sneeuwt het ook weer behoorlijk
Huh waar gaat het over?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sneeuw waait altijd over gaten heen hé
Maar hier is dus ook geen zonnetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom wil iedereen sneeuw?![]()
Van mij mag dit zonnetje blijven
Balenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar hier is dus ook geen zonnetje
NOUHOUHOUquote:
Oke en oh valt meequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Over sneeuw en dat Deurne een gat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef Panda72 het volgende:
Oh jee, oh jee waar is toch mijn OB.
Oh kijk toch eens hij zit nog in mijnHoe oud wil je je grap hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hai![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef Panda72 het volgende:
Oh jee, oh jee waar is toch mijn OB.
Oh kijk toch eens hij zit nog in mijnTMISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is de schuld van die ASO's van AH, die zonodig de ouders moeten opzadelen met zeurende kinderen omdat die plaatjes willen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Panda72 het volgende:
Zo na het werk nog even boodschapjes gedaan. Staan er weer van die kleine kutkindertjes kindertjes te zeiken om voetbalplaatjes. En daar had ik echt even geen zin in. Dus toen heb ik die kindertjes even lekker in elkaar gebeukt(nee hoor geintje natuurlijk).
Ik houd vind mijn neefjes en nichtjes ontzettend lief en Thijs van ST die heeft ook een hoog knuffelgehalte.Dus ik houd wel van kinderen maar koters die lopen de zeuren nee daar heb ik niks mee.
Ja is oud maar ik ben dan ook oud he. Laat Rocknijntje haar rollator zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe oud wil je je grap hebben
En hai![]()
Pics van rollatorquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja is oud maar ik ben dan ook oud he. Laat Rocknijntje haar rollator zien
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja is oud maar ik ben dan ook oud he. Laat Rocknijntje haar rollator zien
Oh bij ons was het altijd oh jee want hij omdat het ergens anders op rijmt. Maar oh gut is eigenlijk beter jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
Het is trouwens 'och gut' omdat het dan ergens op rijmt
Ach, wij zeggen het eigenlijk nooitquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh bij ons was het altijd oh jee want hij omdat het ergens anders op rijmt. Maar oh gut is eigenlijk beter ja
Ja degene die dat heeft bedacht die moeten ze in elkaar beukenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is de schuld van die ASO's van AH, die zonodig de ouders moeten opzadelen met zeurende kinderen omdat die plaatjes willen.
Pure chantage eigenlijk, moest verboden worden.
quote:
Rezpekt voor jouw rollatorquote:
Precies, zullen wequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja degene die dat heeft bedacht die moeten ze in elkaar beuken
Hij is mooi hequote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
OK, maar eerst ga ik een gokje wagen met de haringenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Stroek'n doek'nquote:
Haringen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK, maar eerst ga ik een gokje wagen met de haringen
Hij heeft er 2quote:
Bahquote:
Wauw daar kan je zo de kermis mee op.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wauw daar kan je zo de kermis mee op.
Geef je er 2 punten voor?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wauw daar kan je zo de kermis mee op.
laters MPGquote:
Succes snoetje!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, en dan nu op naar de verhuizing!![]()
hier gelukkig nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef friemelaar het volgende:
BIW![]()
Zet de skies maar vast klaar![]()
Hier sneeuwt het ook weer behoorlijk
verhuis ze STquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik later even doen, kleine potjes hebben grote oren (of ogen in dit geval)quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier gelukkig niet![]()
ik heb trouwens me site geupdate dus kijk maar wat je van de foto's vind
O, wanner stop je daarmee danquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
Nu heb ik echt zin om te baggeren
Maar dat doe ik niet hier hoor![]()
Oh jij bent ook al zo aardigquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
O, wanner stop je daarmee dan
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jij bent ook al zo aardig
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
O, wanner stop je daarmee dan
Hela, wil je mij jaloers maken ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:22 schreef Toekito het volgende:
Ik heb nu 2 stoere chicks in de keuken. Ze sloven zich uit voor Toek vrees ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
wat bied je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hela, wil je mij jaloers maken ofzo
Maar straks doe jij de afwas voor ze natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:22 schreef Toekito het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar straks doe jij de afwas voor ze natuurlijk.
Kom je samen met Thijs en MZ in Rotterdam wonen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
Rotterdamquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kom je samen met Thijs en MZ in Rotterdam wonen?
nee daar hebben we in Rotterdam een dierentuin voor. Pleur gewoon je afwas in het oceanium en klaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar straks doe jij de afwas voor ze natuurlijk.
de vrouwen spreken daar soms wel geil.quote:
Ken ik nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
de vrouwen spreken daar soms wel geil.
jij bent sowieso pas 14 dus jou bedoelde ik al nietquote:
Ik zeg; ik ken geen vrouwen die geil sprekenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij bent sowieso pas 14 dus jou bedoelde ik al niet
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
`quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:22 schreef Toekito het volgende:
Wil er best 5 geven hoorquote:
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lovely
![]()
Lange file, of kun je dat niet zien ?
of zo, sorry begreep je verkeerd!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg; ik ken geen vrouwen die geil spreken
neem jij Mart maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
`
Wat een oneerlijke verdeling. Jij 2 chicks en ik geen. Doe eens één weg geven...
quote:
Truequote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat hebben ze gemaakt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:34 schreef Toekito het volgende:
Ik ga even eten klaar gemaakt door mijn 2 chicks
Hai mopquote:
eet smakelijk mazzelaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:34 schreef Toekito het volgende:
Ik ga even eten klaar gemaakt door mijn 2 chicks
Je gaat wok zijn bal teruggeven?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:35 schreef Symphonic het volgende:
Nog ff zwaaien hier, voordat ik de ballen ga laten rollen op weg naar de wok
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat wok zijn bal teruggeven?
Veel plezierquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bowlen en daarna wokken..
Ik ben weg, tot vanavond
Veel plezier Symquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bowlen en daarna wokken..
Ik ben weg, tot vanavond
quote:
Helemaal vooraan? Dat is niet te hopenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar maar maar je staat toch wel vooraan hé
I knowquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en het sneeuwt, en het duurt nog 26 dagen voor het lente is
Hoi Pientje![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
I knowIk was helemaal natgesneeuwd
![]()
En nu ga ik erwtensoep maken
Zie je wel, ik dacht al dat die sn die ik in de TT zie staan op mijn mobiel, het begin van snert isquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
I knowIk was helemaal natgesneeuwd
![]()
En nu ga ik erwtensoep maken
Das heul nie lief van jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet, want ik eet 't allemaal op
Telefoon met groter scherm kopen martquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie je wel, ik dacht al dat die sn die ik in de TT zie staan op mijn mobiel, het begin van snert is.
quote:De 360° Tour staat op nummer 6 op de lijst van concerten met de grootste omzet. In deze berekening zijn enkel de eerste 44 concerten (de eerste twee legs) meegeteld. De omzet van deze 44 concerten komt uit op $311,637,730. Alle 44 concerten waren uitverkocht.
Ik ben ook niet liefquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das heul nie lief van jou
[..]
Telefoon met groter scherm kopen mart
Jammer danquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:01 schreef kanovinnie het volgende:
Post ik per abuis in de verkeerde SC
Schiet lekker op zegquote:
Ach ja. Zo gaat 't leven.quote:
Ik heb je ondertitel niet gelezenquote:
Hoiquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn eerste post in de koffie slowchat. Ik lust geen koffie, mag ik hier dan wel posten?
He, wat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb je ondertitel niet gelezen
Uiteraardquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn eerste post in de koffie slowchat. Ik lust geen koffie, mag ik hier dan wel posten?
Het zelfde hoor, koud en sneeuwquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het sneeuwt en het is vet koud hierHoe is het hier?
quote:
Nou, welkom dan in de koffie en thee scquote:
Thee of chocolade melk mag ook zeker!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Zeer herken baar, was het vandaag bij mij ook, ik moest ook nog even helpen, gelukkig viel het nog mee want het was maar 20 minquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:24 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heft een hekel aan "even"
zeker als het uit de mond van m'n baas komt
Ik ben begonnen aan mijn eerste weekendquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:20 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Wat ben ik blij zodra ik weekend heb
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Thee of chocolade melk mag ook zeker!BarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja hoor, wat heb jij toch weer een gelukquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan mijn eerste weekendAlles goed verder?
[..]
Bar![]()
Hier ook nietquote:
Lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:25 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Nu even eten maken. De frituurpan staat al aan.
Hi lieverd!quote:
Die heb ik nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ook nietHoe is het gegaan in het zh?
[..]
LekkerMag ik een kroket?
quote:
Hoe is het?quote:
Dan neem ik zelf wel meequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
is een frikandel of kipfingers ook goed?
bij mij is "even" meestal een klusje van 2 dagen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeer herken baar, was het vandaag bij mij ook, ik moest ook nog even helpen, gelukkig viel het nog mee want het was maar 20 min
2 frikandellen graagquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
is een frikandel of kipfingers ook goed?
z'n gangete.. ik moet vanavond twee dingen afmaken..quote:
Bezorg je ze niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed.
[..]
Hoe laat kom je ze opeten?
Jaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed.
[..]
Hoe laat kom je ze opeten?
Valt best mee... toen ik 10 minuten geleden thuiskwam was het 15,6 graden in huis. Lekker dusquote:
Bah... Succes meisquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
z'n gangete.. ik moet vanavond twee dingen afmaken..
gelukkig staat er nog file richting schoonouders dus ik heb nog even de tijd ..
en.. vanavond BK als avond eten
Ja, dat wel, maar heb het nog steeds erg koudquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaVoel jij je al beter?
neuh.. die eten om 5 uurquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bah... Succes meisEn hebben je schoonouders niet nog wat te eten?
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke:
Ik krijg zware medicatie voor 8 maanden.
Ze moeten mijn bloed goed bijhouden.
En bijwerkingen zoals droge huid en lippen.
En ik mag geen kindjes maken
Droge lippen? Geen kindjes maken? Da's balenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke:
waar is dat allemaal voor??quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke:
Niet als je nog wat ziek bentquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt best mee... toen ik 10 minuten geleden thuiskwam was het 15,6 graden in huis. Lekker dus.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. die eten om 5 uurdan schuif ik niet om 8 uur nog wat naar binnen
en ik vind BK lekkerder![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar heb het nog steeds erg koud
Staat erbijquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor bijwerkingen kun je verwachten?
Als je het niet te vaak eet blijft het ook lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. die eten om 5 uurdan schuif ik niet om 8 uur nog wat naar binnen
en ik vind BK lekkerder![]()
Wel met dubbele anticonceptiequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Droge lippen? Geen kindjes maken? Da's balen
Double Dutchquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel met dubbele anticonceptie
Ik bedoel meer, omdat ze je bloed moeten bijhouden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Staat erbij
En nog wel meer dat kan optreden.
Ze hebben al bloed geprikt en ze bellen vrijdag of ik mag beginnen met de medicatie.
ik neem alleen een burger en een milkshake.. de frietjes van de BK zijn niet zo lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je het niet te vaak eet blijft het ook lekker
Dan maak je ook geen kindjes he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van de bbq smaakquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik neem alleen een burger en een milkshake.. de frietjes van de BK zijn niet zo lekker
maar er zit geen Mac onderweg
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik neem alleen een burger en een milkshake.. de frietjes van de BK zijn niet zo lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maak je ook geen kindjes he?
maar... mag je geen kindjes maken of uberhaupt geen poging tot doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Dus das ook niet zo veelquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja, erg jammerquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee
Maar je snapt het wel
Jammer hè?
het is genoegquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar... mag je geen kindjes maken of uberhaupt geen poging tot doen?Double dutch zoals Nijntje zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen idee wat daar mee bedoelt wordquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Double dutch zoals Nijntje zei
Organen moeten ze opletten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, omdat ze je bloed moeten bijhouden?
Pil en condoomquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen idee wat daar mee bedoelt word
Ja, welke organen? Lever? Oid?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Organen moeten ze opletten.
Kan ook misgaan.
Niet? Dat is middelbareschoolstofquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen idee wat daar mee bedoelt word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |