Zie je wel, ik dacht al dat die sn die ik in de TT zie staan op mijn mobiel, het begin van snert isquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
I knowIk was helemaal natgesneeuwd
![]()
En nu ga ik erwtensoep maken
Das heul nie lief van jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet, want ik eet 't allemaal op
Telefoon met groter scherm kopen martquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie je wel, ik dacht al dat die sn die ik in de TT zie staan op mijn mobiel, het begin van snert is.
quote:De 360° Tour staat op nummer 6 op de lijst van concerten met de grootste omzet. In deze berekening zijn enkel de eerste 44 concerten (de eerste twee legs) meegeteld. De omzet van deze 44 concerten komt uit op $311,637,730. Alle 44 concerten waren uitverkocht.
Ik ben ook niet liefquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das heul nie lief van jou
[..]
Telefoon met groter scherm kopen mart
Jammer danquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:01 schreef kanovinnie het volgende:
Post ik per abuis in de verkeerde SC
Schiet lekker op zegquote:
Ach ja. Zo gaat 't leven.quote:
Ik heb je ondertitel niet gelezenquote:
Hoiquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn eerste post in de koffie slowchat. Ik lust geen koffie, mag ik hier dan wel posten?
He, wat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb je ondertitel niet gelezen
Uiteraardquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn eerste post in de koffie slowchat. Ik lust geen koffie, mag ik hier dan wel posten?
Het zelfde hoor, koud en sneeuwquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het sneeuwt en het is vet koud hierHoe is het hier?
quote:
Nou, welkom dan in de koffie en thee scquote:
Thee of chocolade melk mag ook zeker!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |