Droge lippen? Geen kindjes maken? Da's balenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke:
Ik krijg zware medicatie voor 8 maanden.
Ze moeten mijn bloed goed bijhouden.
En bijwerkingen zoals droge huid en lippen.
En ik mag geen kindjes maken
waar is dat allemaal voor??quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke:
Ik krijg zware medicatie voor 8 maanden.
Ze moeten mijn bloed goed bijhouden.
En bijwerkingen zoals droge huid en lippen.
En ik mag geen kindjes maken
Niet als je nog wat ziek bentquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt best mee... toen ik 10 minuten geleden thuiskwam was het 15,6 graden in huis. Lekker dus.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. die eten om 5 uurdan schuif ik niet om 8 uur nog wat naar binnen
en ik vind BK lekkerder![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar heb het nog steeds erg koud
Staat erbijquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor bijwerkingen kun je verwachten?
Als je het niet te vaak eet blijft het ook lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. die eten om 5 uurdan schuif ik niet om 8 uur nog wat naar binnen
en ik vind BK lekkerder![]()
Wel met dubbele anticonceptiequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Droge lippen? Geen kindjes maken? Da's balen
Double Dutchquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel met dubbele anticonceptie
Ik bedoel meer, omdat ze je bloed moeten bijhouden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Staat erbij
En nog wel meer dat kan optreden.
Ze hebben al bloed geprikt en ze bellen vrijdag of ik mag beginnen met de medicatie.
ik neem alleen een burger en een milkshake.. de frietjes van de BK zijn niet zo lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je het niet te vaak eet blijft het ook lekker
Dan maak je ook geen kindjes he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van de bbq smaakquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik neem alleen een burger en een milkshake.. de frietjes van de BK zijn niet zo lekker
maar er zit geen Mac onderweg
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik neem alleen een burger en een milkshake.. de frietjes van de BK zijn niet zo lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maak je ook geen kindjes he?
maar... mag je geen kindjes maken of uberhaupt geen poging tot doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Dus das ook niet zo veelquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja, erg jammerquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee
Maar je snapt het wel
Jammer hè?
het is genoegquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar... mag je geen kindjes maken of uberhaupt geen poging tot doen?Double dutch zoals Nijntje zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen idee wat daar mee bedoelt wordquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Double dutch zoals Nijntje zei
Organen moeten ze opletten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, omdat ze je bloed moeten bijhouden?
Pil en condoomquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen idee wat daar mee bedoelt word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |