Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki + de OP doen en dan ben ik werken
ik zag het nog net op tijdquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zag het nog net op tijd
Uh nee?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef MissMSX het volgende:
Wat doen jullie trouwens veel aan heyhallodagtotziensposts
Wat moet daar steeds aan gewijzigd worden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki + de OP doen en dan ben ik werken
Lolquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat moet daar steeds aan gewijzigd worden?
Dat lijstje met vorige tpoics...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat moet daar steeds aan gewijzigd worden?
Sneeuwballengevecht krijgt dan ineens wel een heel andere betekenisquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
Zeg, GF, is dat niet wat koud, batsen in de sneeuw?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lol
Vorige topics natuurlijk
Owhquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lijstje met vorige tpoics...
Which reminds me, de pagina met verzameling van hele oude topics moet ik ook ff updaten...
Eerst niet, nu welquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh
Ik wil hier echt nooit meer een lapo
Teveel werkquote:
Okeequote:
Bijbaan erin dan maar?quote:
Uhm, jawel hoor... alleen verzaakt bijna iedereenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Okee![]()
Degene met lapo hoeft de wiki niet te doen hè
![]()
Serieus?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, jawel hoor... alleen verzaakt bijna iedereen.
Owh, maar wie doet dat dan? Vast persoon? Of maar net wie het uitkomt? of wat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Okee![]()
Degene met lapo hoeft de wiki niet te doen hè
![]()
Lamaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, maar wie doet dat dan? Vast persoon? Of maar net wie het uitkomt? of wat?
Ik snap het niet
Een paar mensen roepen wel eens dat ze er mee bezig zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap het niet
In principe degene die de lapo heeft, maar meestal is het GF, DaMart, wel.o.k of ik die het doetquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Moeten, moeten, het is meer een leuk voor later ideequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:05 schreef MissMSX het volgende:
Waarom moet dat eigenlijk allemaal worden bijgehouden?
Ga je OA eten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef Bos81 het volgende:
Over een kleine 20 minuten lekker naar de stad. Om o..a te gaan eten met een goede vriend
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Zag ik daar een Brabants konijn?
Via video-optiequote:
Ik las Slowchatquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zag net een busje langsrijden van het bedrijf 'Silowacht'..drie keer raden wat ik las
quote:
Hoeba hoeba hoeba hop, hop, hopquote:
Verder alles goed?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoeba hoeba hoeba hop, hop, hop
Waar het hart van vol is...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zag net een busje langsrijden van het bedrijf 'Silowacht'..drie keer raden wat ik las
Suikersnoetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaaaa, wel een beetje heel erg happyquote:
Waarom hebben wij hier als enige regen, en geen sneeuwquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef wel.o.k het volgende:
het sneeuwt![]()
het zou warmer worden vanaf vandaag
Oh verliefd dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaaa, wel een beetje heel erg happy
Ookquote:
quote:
doeidoeiquote:
Ik heb geen regen EN geen sneeuwquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waarom hebben wij hier als enige regen, en geen sneeuw
Geluksvogel!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen regen EN geen sneeuw
Jaaaaaaaaaaaa, daarom ben ik ook zo happy!quote:
Whaoh! Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen regen EN geen sneeuw
Dat dus ^.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb NOG geen regen EN geen sneeuw
Je houdt die rotzooi maar fijn bij je. Of je blaast het naar dat tienermoedersparadijs aan de andere kant van die grote plas water voor je deurquote:
quote:
watquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Je houdt die rotzooi maar fijn bij je. Of je blaast het naar dat tienermoedersparadijs aan de andere kant van die grote plas water voor je deur.
Ja, inderdaadquote:
Volgens Buienradar kom jij er wel goed vanaf... pas rond 18:00 uur of zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Je houdt die rotzooi maar fijn bij je. Of je blaast het naar dat tienermoedersparadijs aan de andere kant van die grote plas water voor je deur.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef friemelaar het volgende:
BIW![]()
Zet de skies maar vast klaar![]()
Hier sneeuwt het ook weer behoorlijk
Huh waar gaat het over?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sneeuw waait altijd over gaten heen hé
Maar hier is dus ook geen zonnetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom wil iedereen sneeuw?![]()
Van mij mag dit zonnetje blijven
Balenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar hier is dus ook geen zonnetje
NOUHOUHOUquote:
Oke en oh valt meequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Over sneeuw en dat Deurne een gat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef Panda72 het volgende:
Oh jee, oh jee waar is toch mijn OB.
Oh kijk toch eens hij zit nog in mijnHoe oud wil je je grap hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hai![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef Panda72 het volgende:
Oh jee, oh jee waar is toch mijn OB.
Oh kijk toch eens hij zit nog in mijnTMISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is de schuld van die ASO's van AH, die zonodig de ouders moeten opzadelen met zeurende kinderen omdat die plaatjes willen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Panda72 het volgende:
Zo na het werk nog even boodschapjes gedaan. Staan er weer van die kleine kutkindertjes kindertjes te zeiken om voetbalplaatjes. En daar had ik echt even geen zin in. Dus toen heb ik die kindertjes even lekker in elkaar gebeukt(nee hoor geintje natuurlijk).
Ik houd vind mijn neefjes en nichtjes ontzettend lief en Thijs van ST die heeft ook een hoog knuffelgehalte.Dus ik houd wel van kinderen maar koters die lopen de zeuren nee daar heb ik niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |