quote:

Hoeba hoeba hoeba hop, hop, hopquote:

Verder alles goed?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoeba hoeba hoeba hop, hop, hop

Waar het hart van vol is...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zag net een busje langsrijden van het bedrijf 'Silowacht'..drie keer raden wat ik las

Suikersnoetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zag net een busje langsrijden van het bedrijf 'Silowacht'..drie keer raden wat ik las

.
. 

Jaaaaaa, wel een beetje heel erg happyquote:

Waarom hebben wij hier als enige regen, en geen sneeuwquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef wel.o.k het volgende:
het sneeuwt
het zou warmer worden vanaf vandaag

Oh verliefd dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaaa, wel een beetje heel erg happy

Ookquote:

quote:

doeidoeiquote:

Ik heb geen regen EN geen sneeuwquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waarom hebben wij hier als enige regen, en geen sneeuw

Geluksvogel!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen regen EN geen sneeuw

Jaaaaaaaaaaaa, daarom ben ik ook zo happy!quote:

Whaoh! Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen regen EN geen sneeuw

.
 . .
 .

Dat dus ^.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb NOG geen regen EN geen sneeuw

Je houdt die rotzooi maar fijn bij je. Of je blaast het naar dat tienermoedersparadijs aan de andere kant van die grote plas water voor je deurquote:
 .
 .

quote:

watquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Je houdt die rotzooi maar fijn bij je. Of je blaast het naar dat tienermoedersparadijs aan de andere kant van die grote plas water voor je deur.

Ja, inderdaadquote:

Volgens Buienradar kom jij er wel goed vanaf... pas rond 18:00 uur of zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Je houdt die rotzooi maar fijn bij je. Of je blaast het naar dat tienermoedersparadijs aan de andere kant van die grote plas water voor je deur.
 .
.

quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef friemelaar het volgende:
BIW
Zet de skies maar vast klaar
Hier sneeuwt het ook weer behoorlijk

Huh waar gaat het over?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sneeuw waait altijd over gaten heen hé

Maar hier is dus ook geen zonnetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom wil iedereen sneeuw?
Van mij mag dit zonnetje blijven

Balenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar hier is dus ook geen zonnetje

NOUHOUHOUquote:

Oke en oh valt meequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Over sneeuw en dat Deurne een gat is

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk

quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef Panda72 het volgende:
Oh jee, oh jee waar is toch mijn OB.
Oh kijk toch eens hij zit nog in mijnHoe oud wil je je grap hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hai
 Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie

quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef Panda72 het volgende:
Oh jee, oh jee waar is toch mijn OB.
Oh kijk toch eens hij zit nog in mijnTMISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |