quote:
Hoeba hoeba hoeba hop, hop, hopquote:
Verder alles goed?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoeba hoeba hoeba hop, hop, hop
Waar het hart van vol is...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zag net een busje langsrijden van het bedrijf 'Silowacht'..drie keer raden wat ik las
Suikersnoetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zag net een busje langsrijden van het bedrijf 'Silowacht'..drie keer raden wat ik las
Jaaaaaa, wel een beetje heel erg happyquote:
Waarom hebben wij hier als enige regen, en geen sneeuwquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef wel.o.k het volgende:
het sneeuwt![]()
het zou warmer worden vanaf vandaag
Oh verliefd dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaaa, wel een beetje heel erg happy
Ookquote:
quote:
doeidoeiquote:
Ik heb geen regen EN geen sneeuwquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waarom hebben wij hier als enige regen, en geen sneeuw
Geluksvogel!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen regen EN geen sneeuw
Jaaaaaaaaaaaa, daarom ben ik ook zo happy!quote:
Whaoh! Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen regen EN geen sneeuw
Dat dus ^.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb NOG geen regen EN geen sneeuw
Je houdt die rotzooi maar fijn bij je. Of je blaast het naar dat tienermoedersparadijs aan de andere kant van die grote plas water voor je deurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |