En als de Mod zo meent te moeten beschikken over het Lot.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:05 schreef Sander het volgende:
Topics gaan automatisch dicht bij 300 posts.
uiteraardquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:42 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
En als de Mod zo meent te moeten beschikken over het Lot.
En hoe doe ik dit topic op slot?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef kanovinnie het volgende:
TS, nu je het antwoord weet kan je dit topic wel even op slot doen
quote:
doorposten tot de 300 postsquote:
Ha! De eerste prutser die komt huilen omdat wij, de toffe modjes, tof doen is er!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Topics waar alle modjes ineens samen leuk gaan doen
Dat zijn de meest kutte topics. Gefeliciteerd TS
Ha! De eerste prutsmod die komt huilen omdat ik, de toffe user, tof komt klagen over prutsmods er ben!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ha! De eerste prutser die komt huilen omdat wij, de toffe modjes, tof doen is er!
Yvonne kan ook topics sluiten .!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef timaz het volgende:
Ik snap niet dat iedereen nu opeens zo raar/grappig meent te zijn?
Aan jullie antwoorden te zien neem ik aan dat alleen mods topics kunnen sluiten?
Als dat alleen mogelijk is door een mod, sluit dit topic maar, mijn vraag is beantwoord!
Bedankt iedereen!
maar pgrferrari zegt dat je het ook zelf kunt sluiten, of is dat een grapje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Yvonne kan ook topics sluiten .!
Lekker baggerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef timaz het volgende:
[..]
en hoe? Ik stel het zeer op prijs als je het me uitlegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |