Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt best wel boeiendquote:
Tot later Barbabequote:
ik weet nu ook wel hoe het in elkaar steekt.. dan weet ik hoe zo'n (onbewoond) eiland theoretisch in elkaar steektquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel boeiend.
Als je dat het gehad, weet je precies hoe een boor productie-eiland in elkaar steekt, toch?
nou niet meerquote:
Zou moeten steken, dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik weet nu ook wel hoe het in elkaar steekt.. dan weet ik hoe zo'n (onbewoond) eiland theoretisch in elkaar steekt
oepsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, ik was ook nog bezigeven zien of dat goed gaat
gelukkig dus nietquote:
omdat ze dat niet zo gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef friemelaar het volgende:
FF een stomme vraag....
Waarom staan de vorige toipcnummers niet over de volle breedte van de OP, zou precies even lang kunnen worden als de zwarte balken .....
omdat je dan niet op het 10de topic elke keer uitkomt denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef friemelaar het volgende:
FF een stomme vraag....
Waarom staan de vorige toipcnummers niet over de volle breedte van de OP, zou precies even lang kunnen worden als de zwarte balken .....
Klopt, voor # 1000 ofzo ging het met 20 topics op een regel, nu 10, omdat 20 niet meer op 1 regel past...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat je dan niet op het 10de topic elke keer uitkomt denk ik
Logisch best wel jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt, voor # 1000 ofzo ging het met 20 topics op een regel, nu 10, omdat 20 niet meer op 1 regel past...
laters MPGquote:
laters friemelquote:
ik hoop niet dat de pannenkoeken bezorger op zijn muil gata met mijn pannekoeken danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Doe voorzichtig, het kan glad zijn
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
even een kipfiletje snijden![]()
ze wegen alleen een pond per stuk
kipquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
even een kipfiletje snijden![]()
ze wegen alleen een pond per stuk
wtf 3 dagen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Vuile kanker woonstichting![]()
Ga eens die liften maken danDe hele toren (16 verdiepingen) zit al 3 dagen zonder lift godverdomme.
en je kan merken data het geen supermarkt kip isquote:
ooeh echte kip, tot zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je kan merken data het geen supermarkt kip is
we hadden die gekregen van paul en die slacht ze zelf en zo
tegen de tijd dat jij hier bent is al opquote:
dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegen de tijd dat jij hier bent is al op![]()
![]()
Dan moet DaMart of ik bij elke OP met het html-toverstokje zwaaienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Logisch best wel ja![]()
Is centreren een optie ?
15 past wel, 16 zelfs ook en ook 17 lukt nog wel, alleen dan buiten de zwarte balkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt, voor # 1000 ofzo ging het met 20 topics op een regel, nu 10, omdat 20 niet meer op 1 regel past...
Zolang dat fornuis niet aan staat, heb je daar niks aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:04 schreef DaMart het volgende:
Thuis.
En de aardappelen staan al op het fornuis.
Maar het fornuis staat wel aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang dat fornuis niet aan staat, heb je daar niks aan.
dat ligt er aan wat je uitenidelijke doel isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang dat fornuis niet aan staat, heb je daar niks aan.
ligt eraan wat het isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:11 schreef Toekito het volgende:
een gerecht voor 3 personen is maar net genoeg voor een Toek
wat?quote:
een wok gerecht met kip en groentequote:
Klaar met etenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat?
je bent klaar en gaat eten of je bent klaar met eten
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:07 schreef pgrferrari het volgende:
Geniaal topic
Je mooiste eftelingfotos
ja en en aan de protiesquote:
dan moet je dat toch niet bij de chinees eten waar wij dat halenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
een wok gerecht met kip en groente![]()
chop suey
ja goffur het lijkt wel weer winterquote:
ik vind de reacties een beetje flauw..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:07 schreef pgrferrari het volgende:
Geniaal topic
Je mooiste eftelingfotos
TS is een kloon, het topic zal niet serieus bedoeld zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind de reacties een beetje flauw..
GC is niet ONZ
mijn foto wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
GC is niet ONZ
dan nog...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TS is een kloon, het topic zal niet serieus bedoeld zijn
ik vind het een raar GC topicquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
GC is niet ONZ
wie bepaalt datquote:
Ik..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik..je bent zelf een kloonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik..oohwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en nu
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
nu..quote:
n wie bepaalt dan of dat de goede beslissing isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nu..
nu wachten we af..
of iemand met enige autoriteit een goede beslissing neemt
ik zag net een schnitzel en moest aan je denkenquote:
trevquote:
Heb je hem ook voor mij gehaald?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag net een schnitzel en moest aan je denken
Hey GFquote:
hier zijn de plassen water bevrorenquote:
Ik dus..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
n wie bepaalt dan of dat de goede beslissing is
Bis Later Barretjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:33 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat boodschappen doen!
tot later!
ik zag hem online, met deze kou kom ik mijn bed niet uitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je hem ook voor mij gehaald?
[..]
Hey GF
elfstedentochtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier zijn de plassen water bevroren
Zo koud is het helemaal niet, hoog uit een beetje frisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag hem online, met deze kou kom ik mijn bed niet uit
[..]
elfstedentocht
laters barretjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:33 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat boodschappen doen!
tot later!
ik VIND het wel koudquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo koud is het helemaal niet, hoog uit een beetje fris
als het fris zijn de plassen niet bevrorenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo koud is het helemaal niet, hoog uit een beetje fris
Stel je niet zo aanquote:
Boehoequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het fris zijn de plassen niet bevroren
is geen kwestie van aanstellen maar van vinden niet iedereen woont in trevland en beleeft alles hetzelfdequote:
Ik zeg ook niet dat je met -10 naar buiten moet maar een beetje vent trekt zich van dit weer niet veel aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
is geen kwestie van aanstellen maar van vinden niet iedereen woont in trevland en beleeft alles hetzelfde
dat bepaal jij niet hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je met -10 naar buiten moet maar een beetje vent trekt zich van dit weer niet veel aan
quote:
de afwas?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten op... nu weer dat ritueel waarvan ik wou dat het af was.
een beetje vent doucht met ijswaterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een warme douche![]()
![]()
geilquote:
dus een afwasmachine aanschaffenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten op... nu weer dat ritueel waarvan ik wou dat het af was.
of een Muckquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus een afwasmachine aanschaffen
een afwasmachine kost en zeurt minderquote:
goed ideequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik die van jou niet een keertje lenen? Gaan wij ondertussen wel naar de Chinees of zo.
Ik pasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
goed ideenemen we MPG, MZ, ST, LL en Symp ook mee naar de chinees
Nee ik heb echt een kutdag gehad, en ik weet wel dat jullie daar niets aan kunnen doen maar als ik hier dan kom en vervolgens lijkt het net alsof ik in een soort ONZ terecht ben gekomen is dat niet zo leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:04 schreef PeZu het volgende:
hallo fluffy![]()
kan je nu alweer een beetje lachen enzo want anders word ik bang van je hoor
Ik hou niet van chineesquote:
mja we doen het niet om jouw te pesten hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik heb echt een kutdag gehad, en ik weet wel dat jullie daar niets aan kunnen doen maar als ik hier dan kom en vervolgens lijkt het net alsof ik in een soort ONZ terecht ben gekomen is dat niet zo leuk
[..]
Ik hou niet van chinees
Weet ik welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja we doen het niet om jouw te pesten hoor
Tabasco?quote:
weet ikquote:
oh ik google het menu even vooraf en kom er wel uit dan gok ikquote:
http://www.restauranttabasco.nl/quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh ik google het menu even vooraf en kom er wel uit dan gok ik
soort van knuffelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik nu een knuffel en heel hard janken en dan is het vast weer goed
heldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.restauranttabasco.nl/
quote:
lovelyquote:
zet die bank ook voor de kachelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef Toekito het volgende:
ff de kachel opstoken, vries vast aan de bank
GF waarom heb ik nog geen foto's gezien van het verbouwde batshuisquote:
gaat niet, want de tv is verplaats van de keer dat jij hier was, dan zie ik niets.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zet die bank ook voor de kachel
die staan ergens in een topic van de zaterdagavondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zet die bank ook voor de kachel
[..]
GF waarom heb ik nog geen foto's gezien van het verbouwde batshuis
vraariquote:
Woehahahahaquote:Vrouwen die hun bruidsjurk te koop zetten via de verkoopsite Marktplaats lopen het risico dat ze gebeld worden door een man die 'vieze praatjes' verkoopt. Een verkoopster uit Westervoort waarschuwt in een advertentie voor de 'Trouwjurkgek'.
Volgens de Westervoortse klinkt de beller in eerste instantie aardig, 'maar als hij bijna klaar is dan begint hij met vieze praatjes', en informeert hij naar cupmaten. De politie in Arnhem bevestigt meldingen over de man. De politie vraagt andere vrouwen die hem aan de lijn hebben gehad, zich te melden.
solquote:
bosquote:
Op die fietsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest eerst vragen of hij wel de goeie aan de lijn hadhij belt NOOIT
Iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op die fiets![]()
Wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ziet er nogal ziek uitquote:
quote:
quote:
pruillipjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah toe , mag het
agnes rulesquote:
now make them drink the milkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze is lief
met dat boekje voorlezen pwetty please????
Oh dat kan ook nogquote:
Ik bij ontbijtkoek. Ben ik wel verplicht gezien mijn arbeidsverledenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat kan ook nogIk hou het bij peperkoek
papoyquote:
Okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bij ontbijtkoek. Ben ik wel verplicht gezien mijn arbeidsverleden
Denk maar niet dat ik dat met prei ga doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bij ontbijtkoek. Ben ik wel verplicht gezien mijn arbeidsverleden
Dat is zekerquote:
quote:
Okee. Nee ik kom uit het dorp van Peijnenburg en heb er ook nog als uitzendkracht bij gewerkt (ook als vakantiekracht paar jaar eerder eigenlijk)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik dat met prei ga doen
Ach ja, als het maar geld op levertquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Nee ik kom uit het dorp van Peijnenburg en heb er ook nog als uitzendkracht bij gewerkt (ook als vakantiekracht paar jaar eerder eigenlijk)
quote:
Dalijk komt Trev 'm stelenquote:
ja heel erg nu ga je doodquote:
neeheeeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik wil zien, mag ik bij jou komen kijken?
ja heel ergquote:
Now I feel kutquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe je toch wel een keer, hij zei alleen niet wanneer
er staat nochtans nuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe je toch wel een keer, hij zei alleen niet wanneer
ok, doeiquote:
Haal je hand dan ook uit je broekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Now I feel kut
Ook al weet ik dat het de waarheid is![]()
OMGquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haal je hand dan ook uit je broek
ok, dan niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whahaha die smiley
Nee niet nu al weggaan
ik ben wel even wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben wel even weg
Veel kijk plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben wel even weg
Veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zet zo Jackie Brown op na koffiepauze.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Doe mij er ook eens eentjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:21 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat kon mijn warme Chocomel wel gebruiken.
Ging het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gaat nu de magnetron is, dus tot zo!
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan drink ik hem wel voor je op... koud laten worden is ook zo zonde.
Bel zequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga even bellen met Marijketot over een uur of 2
Byequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Why so long?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat het kanquote:
Omdat het gratis is via skypequote:
dat doen we ook skypen = bellen over tha interwebz..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voor zo lang zou ik toch eerder gaan skypen of zo
Waarom heb ik jou eigenlijk niet op skypequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het gratis is via skype![]()
Dat zou jij mij nog altijd eens uitleggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het gratis is via skype![]()
Dat weet ik maar omdat jij zei bellen, dan denk ik aan foon en niet skypequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat doen we ook skypen = bellen over tha interwebz..
zeg haar dat ik een kadootje voor haar en Muck heb morgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat weet ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou eigenlijk niet op skype
En het is zo simpelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou jij mij nog altijd eens uitleggen...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
zeg haar dat ik een kadootje voor haar en Muck heb morgen![]()
ik zit hier in mijn lekker stoel met een toetje en TBYD op TV, hemel bestaat!quote:
Ja, nou, ja, dan moet je het me maar eens leren dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat weet ik niet
[..]
En het is zo simpel
en toen zag ik ineens updates en een MZ in het topicquote:
Gentleeeeeequote:
Begin eerst maar eens met downloaden, installeren en een account aan makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, ja, dan moet je het me maar eens leren dus.
Das toch maar 1 regel intypenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Begin eerst maar eens met downloaden, installeren en een account aan maken
1 | apt-get install skype |
die is ook hier gewoon te bezoeken hoor, daar hoef je niet voor te vliegenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel hoor, alleen die rotgriep
Euh ik ben niet echt in to linuxquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Das toch maar 1 regel intypen![]()
[ code verwijderd ]
Hey GFquote:
Hey Flesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, twee bruine bollen met gebakken champignons
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
trevquote:
flesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Schnitzelsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wanneer ga je schnitzels voor me bakken?
flickschnitzels?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Buitengewoon smakeloos verhaal wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is wel lulligquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Aangehouden op Google StreetView
http://maps.google.nl/map(...)um=1&ved=0CCAQ8gEwAA
ik lees steeds fickquote:
lekker!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]morgen ga ik schnitzels voor Toek bakken?
Nou voorlopig nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik vind jullie wel een leuk stel denk ikquote:
Dat mot er ook staanquote:
Flashquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeoeoeoeooeoeoeooeoeoeeeeed!quote:
weet ik veel...quote:
Not too bad thanksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goeoeoeoeooeoeoeooeoeoeeeeed!
Daar dan?
sterker nog, ik heb het een keer gedaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef DaMart het volgende:
Sym, heb jij toevallig wel eens gehoord van 'Jongleren met cactussen'?.
Zeker heel pijnlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb het een keer gedaan
best wel, dat was ook een belangrijke les: als zo'n ding valt lekker laten vallenquote:
Hoe ziet een normale werkdag voor jou er eigenlijk uit?quote:
Dus jij als ervaringsdeskundige, kunt er iets over zeggen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb het een keer gedaan
Dat doe ik wel met meer dingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
best wel, dat was ook een belangrijke les: als zo'n ding valt lekker laten vallen
Vandaag was niet 'normaal' omdat de kinderen half-term (vakantie) hebben. Dus dan werk ik van 7am tot 7pm en soms tot laterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe ziet een normale werkdag voor jou er eigenlijk uit?
Ik ga eens even kijken, ik heb al wel een ideequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij als ervaringsdeskundige, kunt er iets over zeggen?.
En wat doe je dan, als werk? Ik bedoel, wat doe je, op zo'n dag met kids?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag was niet 'normaal' omdat de kinderen half-term (vakantie) hebben. Dus dan werk ik van 7am tot 7pm en soms tot later
Later Bosquote:
Tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga eens even kijken, ik heb al wel een idee
stuartquote:
lees ze bosquote:
Well, onbijt in de ochtend (woohoo) en vandaag zijn we naar een museum geweest (http://www.horniman.ac.uk/)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En wat doe je dan, als werk? Ik bedoel, wat doe je, op zo'n dag met kids?
Sorry voor mijn nieuwsgierigheid
Ahh, dat lijkt me nou echt een toffe jobquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Well, onbijt in de ochtend (woohoo) en vandaag zijn we naar een museum geweest (http://www.horniman.ac.uk/)
Daar hadden we ook lunch, in de middag kwamen er 2 vriendjes spelen. heb ik een apple crumble gemaakt en daarna dinner, kinderen in bad en dan is de dag wel zo'n beetje om
nou denk maar eens even heel goed over na en kom maar terug als je het denkt te wetenquote:
Dubieuze smiley voor jouquote:
Dat is het niet altijd hoor. Soms voel je je net een soort kok/chauffeur die alle rotklusjes moet doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, dat lijkt me nou echt een toffe job
quote:
Nanny Stu!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Well, onbijt in de ochtend (woohoo) en vandaag zijn we naar een museum geweest (http://www.horniman.ac.uk/)
Daar hadden we ook lunch, in de middag kwamen er 2 vriendjes spelen. heb ik een apple crumble gemaakt en daarna dinner, kinderen in bad en dan is de dag wel zo'n beetje om
Maar ik weet het nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou denk maar eens even heel goed over na en kom maar terug als je het denkt te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |