Omdat het gratis is via skypequote:
dat doen we ook skypen = bellen over tha interwebz..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voor zo lang zou ik toch eerder gaan skypen of zo
Waarom heb ik jou eigenlijk niet op skypequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het gratis is via skype![]()
Dat zou jij mij nog altijd eens uitleggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het gratis is via skype![]()
Dat weet ik maar omdat jij zei bellen, dan denk ik aan foon en niet skypequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat doen we ook skypen = bellen over tha interwebz..
zeg haar dat ik een kadootje voor haar en Muck heb morgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga even bellen met Marijketot over een uur of 2
Omdat weet ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou eigenlijk niet op skype
En het is zo simpelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou jij mij nog altijd eens uitleggen...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
zeg haar dat ik een kadootje voor haar en Muck heb morgen![]()
ik zit hier in mijn lekker stoel met een toetje en TBYD op TV, hemel bestaat!quote:
Ja, nou, ja, dan moet je het me maar eens leren dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat weet ik niet
[..]
En het is zo simpel
en toen zag ik ineens updates en een MZ in het topicquote:
Gentleeeeeequote:
Begin eerst maar eens met downloaden, installeren en een account aan makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, ja, dan moet je het me maar eens leren dus.
Das toch maar 1 regel intypenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Begin eerst maar eens met downloaden, installeren en een account aan maken
1 | apt-get install skype |
die is ook hier gewoon te bezoeken hoor, daar hoef je niet voor te vliegenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel hoor, alleen die rotgriep
Euh ik ben niet echt in to linuxquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Das toch maar 1 regel intypen![]()
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |