quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben wel even weg
Veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zet zo Jackie Brown op na koffiepauze.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Doe mij er ook eens eentjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:21 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat kon mijn warme Chocomel wel gebruiken.
Ging het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gaat nu de magnetron is, dus tot zo!
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan drink ik hem wel voor je op... koud laten worden is ook zo zonde.
Bel zequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga even bellen met Marijketot over een uur of 2
Byequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Why so long?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat het kanquote:
Omdat het gratis is via skypequote:
dat doen we ook skypen = bellen over tha interwebz..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voor zo lang zou ik toch eerder gaan skypen of zo
Waarom heb ik jou eigenlijk niet op skypequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het gratis is via skype![]()
Dat zou jij mij nog altijd eens uitleggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het gratis is via skype![]()
Dat weet ik maar omdat jij zei bellen, dan denk ik aan foon en niet skypequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat doen we ook skypen = bellen over tha interwebz..
zeg haar dat ik een kadootje voor haar en Muck heb morgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat weet ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou eigenlijk niet op skype
En het is zo simpelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou jij mij nog altijd eens uitleggen...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
zeg haar dat ik een kadootje voor haar en Muck heb morgen![]()
ik zit hier in mijn lekker stoel met een toetje en TBYD op TV, hemel bestaat!quote:
Ja, nou, ja, dan moet je het me maar eens leren dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat weet ik niet
[..]
En het is zo simpel
en toen zag ik ineens updates en een MZ in het topicquote:
Gentleeeeeequote:
Begin eerst maar eens met downloaden, installeren en een account aan makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, ja, dan moet je het me maar eens leren dus.
Das toch maar 1 regel intypenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Begin eerst maar eens met downloaden, installeren en een account aan maken
1 | apt-get install skype |
die is ook hier gewoon te bezoeken hoor, daar hoef je niet voor te vliegenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel hoor, alleen die rotgriep
Euh ik ben niet echt in to linuxquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Das toch maar 1 regel intypen![]()
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |