quote:
quote:
pruillipjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah toe , mag het
agnes rulesquote:
now make them drink the milkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze is lief
met dat boekje voorlezen pwetty please????
Oh dat kan ook nogquote:
Ik bij ontbijtkoek. Ben ik wel verplicht gezien mijn arbeidsverledenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat kan ook nogIk hou het bij peperkoek
papoyquote:
Okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bij ontbijtkoek. Ben ik wel verplicht gezien mijn arbeidsverleden
Denk maar niet dat ik dat met prei ga doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bij ontbijtkoek. Ben ik wel verplicht gezien mijn arbeidsverleden
Dat is zekerquote:
quote:
Okee. Nee ik kom uit het dorp van Peijnenburg en heb er ook nog als uitzendkracht bij gewerkt (ook als vakantiekracht paar jaar eerder eigenlijk)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik dat met prei ga doen
Ach ja, als het maar geld op levertquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Nee ik kom uit het dorp van Peijnenburg en heb er ook nog als uitzendkracht bij gewerkt (ook als vakantiekracht paar jaar eerder eigenlijk)
quote:
Dalijk komt Trev 'm stelenquote:
ja heel erg nu ga je doodquote:
neeheeeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik wil zien, mag ik bij jou komen kijken?
ja heel ergquote:
Now I feel kutquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe je toch wel een keer, hij zei alleen niet wanneer
er staat nochtans nuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe je toch wel een keer, hij zei alleen niet wanneer
ok, doeiquote:
Haal je hand dan ook uit je broekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Now I feel kut
Ook al weet ik dat het de waarheid is![]()
OMGquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haal je hand dan ook uit je broek
ok, dan niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whahaha die smiley
Nee niet nu al weggaan
ik ben wel even wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben wel even weg
Veel kijk plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |