lovelyquote:
zet die bank ook voor de kachelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef Toekito het volgende:
ff de kachel opstoken, vries vast aan de bank
GF waarom heb ik nog geen foto's gezien van het verbouwde batshuisquote:
gaat niet, want de tv is verplaats van de keer dat jij hier was, dan zie ik niets.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zet die bank ook voor de kachel
die staan ergens in een topic van de zaterdagavondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zet die bank ook voor de kachel
[..]
GF waarom heb ik nog geen foto's gezien van het verbouwde batshuis
vraariquote:
Woehahahahaquote:Vrouwen die hun bruidsjurk te koop zetten via de verkoopsite Marktplaats lopen het risico dat ze gebeld worden door een man die 'vieze praatjes' verkoopt. Een verkoopster uit Westervoort waarschuwt in een advertentie voor de 'Trouwjurkgek'.
Volgens de Westervoortse klinkt de beller in eerste instantie aardig, 'maar als hij bijna klaar is dan begint hij met vieze praatjes', en informeert hij naar cupmaten. De politie in Arnhem bevestigt meldingen over de man. De politie vraagt andere vrouwen die hem aan de lijn hebben gehad, zich te melden.
solquote:
bosquote:
Op die fietsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest eerst vragen of hij wel de goeie aan de lijn hadhij belt NOOIT
Iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op die fiets![]()
Wonderen zijn de wereld nog niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |