Ik ben het moe met die mensen die de hele tijd wat op te merken hebben over de topics van anderen, en dan ook nog een moderator notabene, niet kwaad bedoeld, maar ik zou zeggen, geef het goede voorbeeld!quote:
TS begint!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:55 schreef timaz het volgende:
[..]
Ik ben het moe met die mensen die de hele tijd wat op te merken hebben over de topics van anderen, en dan ook nog een moderator notabene, niet kwaad bedoeld, maar ik zou zeggen, geef het goede voorbeeld!
Plaats eerst maar eens een foto van je zusjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:58 schreef timaz het volgende:
Even voor pgrferrari:
En voor de anderen, ik heb (nog) geen foto´s van de efteling voor jullie, ik ga er binnenkort heen en dan zal ik ook foto´s schieten en het in dit topic plaatsen.
Daarom vraag ik het juist!
Kijk, dat noem ik nou nog eens positief!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Kudo's voor de eerste die zijn python post
Echt waar, serieus!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:59 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Plaats eerst maar eens een foto van je zusje
Bedankt voor de eerste fotouploader!quote:
je spreekt je TT tegenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:01 schreef timaz het volgende:
[..]
Bedankt voor de eerste fotouploader!
Als de rest nou eens volgt met mooie foto´s, het hoef maar iets van google te zijn, als we maar kijkgenot hebben!
Alsjeblieft jongen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:01 schreef timaz het volgende:
[..]
Als de rest nou eens volgt met mooie foto´s, het hoef maar iets van google te zijn, als we maar kijkgenot hebben!
Zeg me dat dit niet serieus isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:01 schreef timaz het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |