Ik ben het moe met die mensen die de hele tijd wat op te merken hebben over de topics van anderen, en dan ook nog een moderator notabene, niet kwaad bedoeld, maar ik zou zeggen, geef het goede voorbeeld!quote:
TS begint!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:55 schreef timaz het volgende:
[..]
Ik ben het moe met die mensen die de hele tijd wat op te merken hebben over de topics van anderen, en dan ook nog een moderator notabene, niet kwaad bedoeld, maar ik zou zeggen, geef het goede voorbeeld!
Plaats eerst maar eens een foto van je zusjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:58 schreef timaz het volgende:
Even voor pgrferrari:
En voor de anderen, ik heb (nog) geen foto´s van de efteling voor jullie, ik ga er binnenkort heen en dan zal ik ook foto´s schieten en het in dit topic plaatsen.
Daarom vraag ik het juist!
Kijk, dat noem ik nou nog eens positief!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Kudo's voor de eerste die zijn python post
Echt waar, serieus!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:59 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Plaats eerst maar eens een foto van je zusje
Bedankt voor de eerste fotouploader!quote:
je spreekt je TT tegenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:01 schreef timaz het volgende:
[..]
Bedankt voor de eerste fotouploader!
Als de rest nou eens volgt met mooie foto´s, het hoef maar iets van google te zijn, als we maar kijkgenot hebben!
Alsjeblieft jongen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:01 schreef timaz het volgende:
[..]
Als de rest nou eens volgt met mooie foto´s, het hoef maar iets van google te zijn, als we maar kijkgenot hebben!
Zeg me dat dit niet serieus isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:01 schreef timaz het volgende:
[..]
Het lijkt wel op een anus, jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om te zien of dit nou de vóór of de áchterkant van Samson is
Bedankt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
één troll voor je topic
Hij heeft nog zaadvragende ogen en een pijpsmoeltje ook![]()
Wel leuk/spannend dat je met deze foto komt, waar is deze genomen, een gesloten/verlaten pretpark of een pretpark buiten het hoogseizoen?quote:
Ik geloof het niet, want daar hadden ze niet van die moderne attracties toch? alleen maar dingen om met de hand te bedienen of speeltuinen enz.quote:
Van een website over verlaten pretparken, erg interessant.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:13 schreef timaz het volgende:
[..]
Wel leuk/spannend dat je met deze foto komt, waar is deze genomen, een gesloten/verlaten pretpark of een pretpark buiten het hoogseizoen?
Dat is wel in Dadipark inderdaad, good picture.quote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef timaz het volgende:
[..]
Dat is wel in Dadipark inderdaad, good picture.
Er komen de toch wel de nodige rillingen bij me op als ik deze foto zie, toch vreemd dat het park er zo bij ligt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |