wat?quote:
een wok gerecht met kip en groentequote:
Klaar met etenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat?
je bent klaar en gaat eten of je bent klaar met eten
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:07 schreef pgrferrari het volgende:
Geniaal topic
Je mooiste eftelingfotos
ja en en aan de protiesquote:
dan moet je dat toch niet bij de chinees eten waar wij dat halenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
een wok gerecht met kip en groente![]()
chop suey
ja goffur het lijkt wel weer winterquote:
ik vind de reacties een beetje flauw..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:07 schreef pgrferrari het volgende:
Geniaal topic
Je mooiste eftelingfotos
TS is een kloon, het topic zal niet serieus bedoeld zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind de reacties een beetje flauw..
GC is niet ONZ
mijn foto wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
GC is niet ONZ
dan nog...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TS is een kloon, het topic zal niet serieus bedoeld zijn
ik vind het een raar GC topicquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
GC is niet ONZ
wie bepaalt datquote:
Ik..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik..je bent zelf een kloonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik..oohwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en nu
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
nu..quote:
n wie bepaalt dan of dat de goede beslissing isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nu..
nu wachten we af..
of iemand met enige autoriteit een goede beslissing neemt
ik zag net een schnitzel en moest aan je denkenquote:
trevquote:
Heb je hem ook voor mij gehaald?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag net een schnitzel en moest aan je denken
Hey GFquote:
hier zijn de plassen water bevrorenquote:
Ik dus..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
n wie bepaalt dan of dat de goede beslissing is
Bis Later Barretjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:33 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat boodschappen doen!
tot later!
ik zag hem online, met deze kou kom ik mijn bed niet uitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je hem ook voor mij gehaald?
[..]
Hey GF
elfstedentochtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier zijn de plassen water bevroren
Zo koud is het helemaal niet, hoog uit een beetje frisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag hem online, met deze kou kom ik mijn bed niet uit
[..]
elfstedentocht
laters barretjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:33 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat boodschappen doen!
tot later!
ik VIND het wel koudquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo koud is het helemaal niet, hoog uit een beetje fris
als het fris zijn de plassen niet bevrorenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo koud is het helemaal niet, hoog uit een beetje fris
Stel je niet zo aanquote:
Boehoequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het fris zijn de plassen niet bevroren
is geen kwestie van aanstellen maar van vinden niet iedereen woont in trevland en beleeft alles hetzelfdequote:
Ik zeg ook niet dat je met -10 naar buiten moet maar een beetje vent trekt zich van dit weer niet veel aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
is geen kwestie van aanstellen maar van vinden niet iedereen woont in trevland en beleeft alles hetzelfde
dat bepaal jij niet hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je met -10 naar buiten moet maar een beetje vent trekt zich van dit weer niet veel aan
quote:
de afwas?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten op... nu weer dat ritueel waarvan ik wou dat het af was.
een beetje vent doucht met ijswaterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een warme douche![]()
![]()
geilquote:
dus een afwasmachine aanschaffenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten op... nu weer dat ritueel waarvan ik wou dat het af was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |