Hey GFquote:
Hey Flesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, twee bruine bollen met gebakken champignons
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
trevquote:
flesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Schnitzelsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wanneer ga je schnitzels voor me bakken?
flickschnitzels?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Buitengewoon smakeloos verhaal wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is wel lulligquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Aangehouden op Google StreetView
http://maps.google.nl/map(...)um=1&ved=0CCAQ8gEwAA
ik lees steeds fickquote:
lekker!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]morgen ga ik schnitzels voor Toek bakken?
Nou voorlopig nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik vind jullie wel een leuk stel denk ikquote:
Dat mot er ook staanquote:
Flashquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeoeoeoeooeoeoeooeoeoeeeeed!quote:
weet ik veel...quote:
Not too bad thanksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goeoeoeoeooeoeoeooeoeoeeeeed!
Daar dan?
sterker nog, ik heb het een keer gedaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef DaMart het volgende:
Sym, heb jij toevallig wel eens gehoord van 'Jongleren met cactussen'?.
Zeker heel pijnlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb het een keer gedaan
best wel, dat was ook een belangrijke les: als zo'n ding valt lekker laten vallenquote:
Hoe ziet een normale werkdag voor jou er eigenlijk uit?quote:
Dus jij als ervaringsdeskundige, kunt er iets over zeggen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb het een keer gedaan
Dat doe ik wel met meer dingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
best wel, dat was ook een belangrijke les: als zo'n ding valt lekker laten vallen
Vandaag was niet 'normaal' omdat de kinderen half-term (vakantie) hebben. Dus dan werk ik van 7am tot 7pm en soms tot laterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe ziet een normale werkdag voor jou er eigenlijk uit?
Ik ga eens even kijken, ik heb al wel een ideequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij als ervaringsdeskundige, kunt er iets over zeggen?.
En wat doe je dan, als werk? Ik bedoel, wat doe je, op zo'n dag met kids?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag was niet 'normaal' omdat de kinderen half-term (vakantie) hebben. Dus dan werk ik van 7am tot 7pm en soms tot later
Later Bosquote:
Tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga eens even kijken, ik heb al wel een idee
stuartquote:
lees ze bosquote:
Well, onbijt in de ochtend (woohoo) en vandaag zijn we naar een museum geweest (http://www.horniman.ac.uk/)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En wat doe je dan, als werk? Ik bedoel, wat doe je, op zo'n dag met kids?
Sorry voor mijn nieuwsgierigheid
Ahh, dat lijkt me nou echt een toffe jobquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Well, onbijt in de ochtend (woohoo) en vandaag zijn we naar een museum geweest (http://www.horniman.ac.uk/)
Daar hadden we ook lunch, in de middag kwamen er 2 vriendjes spelen. heb ik een apple crumble gemaakt en daarna dinner, kinderen in bad en dan is de dag wel zo'n beetje om
nou denk maar eens even heel goed over na en kom maar terug als je het denkt te wetenquote:
Dubieuze smiley voor jouquote:
Dat is het niet altijd hoor. Soms voel je je net een soort kok/chauffeur die alle rotklusjes moet doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, dat lijkt me nou echt een toffe job
quote:
Nanny Stu!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Well, onbijt in de ochtend (woohoo) en vandaag zijn we naar een museum geweest (http://www.horniman.ac.uk/)
Daar hadden we ook lunch, in de middag kwamen er 2 vriendjes spelen. heb ik een apple crumble gemaakt en daarna dinner, kinderen in bad en dan is de dag wel zo'n beetje om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |