ze doet stoer :$ ynuhh is wel echt weggejaagd thoughquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie Allure weggejaagd, want ik zie d'r wel maar ze is er niet!
Vind ik niet leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ze doet stoer :$ ynuhh is wel echt weggejaagd though
vanwege bepaalde mensen, ze had me gepm't eind januari dat ze een tijdje wegbleef en ze is niet teruggekomenquote:
watquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef Maisnon het volgende:
Die twee straaljagerpiloten uit Libië die weigerden op hun eigen mensen te schieten en naar Malta vlogen om daar asiel aan te vragen![]()
Doe danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Er moet een manier zijn om kkveel geld te verdienen aan al die shit in noord afrika.
vlaggen verkopen icm aanstekers en benzine ofzo
Heerlijk, mensen die commercieel denken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Er moet een manier zijn om kkveel geld te verdienen aan al die shit in noord afrika.
vlaggen verkopen icm aanstekers en benzine ofzo
Je bent Nederlander of je bent het niet he.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heerlijk, mensen die commercieel denken.
Ik zag je topic, ik vond 'm leuk.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef kieferhasaband het volgende:
Sinds ik weer met veel normale mensen communiceer, snap ik jullie niet zo goed meer. (hihi, dat rijmt)
Jammer. Ik ga altijd snel naar de bel, met m'n as over de plas, als users echt eng gaan doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
vanwege bepaalde mensen, ze had me gepm't eind januari dat ze een tijdje wegbleef en ze is niet teruggekomen
Maanvis had dus dezelfde grap 4 dagen terug gemaaktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zag je topic, ik vond 'm leuk.
Heb je wel gedrukt op de ik vind leuk knop?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zag je topic, ik vond 'm leuk.
deze ict-manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Lol. Alsof jij buiten FOK om communiceert
Ja, zag het. Maar die had zich er gemakkelijk vanaf gemaakt met meneer A, B en C. Juist het model Ron van jou deed het 'm.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maanvis had dus dezelfde grap 4 dagen terug gemaakt![]()
Nee, wel de "volg topic".quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb je wel gedrukt op de ik vind leuk knop?
die beat is kk lkkr ik probeer 'm na te maken op FLquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:32 schreef Chai het volgende:
Ik heb nieuwe broeken. Pics voor girls onlyHard geworden bij het idee van de rechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol deze man wordt hard van plaatjes xDquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hard geworden bij het idee van de rechter.
whwahwahwahwah XDXDquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lol deze man wordt hard van plaatjes xD
XD FOUTJUHquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lol deze man wordt hard van plaatjes xD
Ik ben gevraagd om YourFutureProducers te joinenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
die beat is kk lkkr ik probeer 'm na te maken op FL
Ik ride ook solo. Kreeg laatst nog een verzoek van ene Flairinho. Nooit van gehoord, zal het ook niet maken denkikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd om YourFutureProducers te joinenmaar ik rol liever solo
Flairinho. Die is toch in elkaar gehoekt door meisjes bij de plaatstelijke VMBO toen hij daar chicks probeerde te hosselen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ride ook solo. Kreeg laatst nog een verzoek van ene Flairinho. Nooit van gehoord, zal het ook niet maken denkik
Ze hadden Batistuta moeten vragen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:12 schreef LudoSanders het volgende:
Deze meneer, hoofdtrainer.
[ afbeelding ]
Deze club, middenmoterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:12 schreef LudoSanders het volgende:
Deze meneer, hoofdtrainer.
[ afbeelding ]
Een minder jaartje. Komend seizoen jonge!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deze club, middenmoter
[ afbeelding ]
Volgend seizoen speelt Balotelli bij AC Milan en is Badboys United helemaal onverslaanbaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een minder jaartje. Komend seizoen jonge!
Haha, dat kan toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgend seizoen speelt Balotelli bij AC Milan en is Badboys United helemaal onverslaanbaar. Boateng, Zlatan, Robinho, Cassano en Balotelli in één team
![]()
Oh, wat oliedom van mij dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha, dat kan toch helemaal niet.
Ook Italië gaat massaal de straat op binnen enkele dagen om Berlusconi weg te krijgen. Dan heeft Milan geen suikeroom meer. gr grquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Aankomende maandag Milan - Napoli![]()
. Cavani 6 doelpunten
.
ZONDE VAN DE INKT OP JE DONORCODICIL!!!!111!!:Dquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:32 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn ingewanden begeven het, stuk voor stuk.
HAHA ALS IK DIE ZOU HEBBEN WEL!!111!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
ZONDE VAN DE INKT OP JE DONORCODICIL!!!!111!!:D;D
![]()
Wie? Haha, praat niet man.quote:
ik dacht een slash hahahahahahquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
Die "" moet een tekstwolk voorstellen overigens.
Slash met Ecuadóóóóór.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik dacht een slash hahahahahah
Het vet zal hem dun langs het geraamte lopen als de vibratie rijp wordt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:47 schreef Prolapse het volgende:
Ik zie ludo, ik denk aan pruisisch blauw
[ afbeelding ]
Terpen Tijn had daar ook een explosieve band mee.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het vet zal hem dun langs het geraamte lopen als de vibratie rijp wordt.
Heb je die niet? Dus die buikpijn van jou is gewoon karma.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHA ALS IK DIE ZOU HEBBEN WEL!!111!![]()
![]()
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je die niet? Dus die buikpijn van jou is gewoon karma.
Heb je mijn poppetje ze straf laten geven?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:50 schreef Chai het volgende:
Ik had dus 2 tienerzusjes als sims alleen die mogen nog niet uitgaan blijkbaar. Kwam de politie er ineens aan om ze terug naar huis te brengen.![]()
Nu zijn ze verdrietig.
Ik heb een drieling.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:50 schreef Chai het volgende:
Ik had dus 2 tienerzusjes als sims alleen die mogen nog niet uitgaan blijkbaar. Kwam de politie er ineens aan om ze terug naar huis te brengen.![]()
Nu zijn ze verdrietig.
quote:
Jose Canseco bitchquote:
Dat noemen ze aardappelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zijn dat vooraan dan? Mega-maden met kruiden?
Het zijn pommes culinair, maar gewoon aardappelen dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die zien er er niet echt uit als aardappelen.
kun je nagaan hoe ongezond dat van mij wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is al heel ongezond voor mijn doen, maar 't kon wel.
quote:
Kun je nagaan hoe gezond dat voor mij dan was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is al heel ongezond voor mijn doen, maar 't kon wel.
Eet je altijd zoveel kaas.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het zijn pommes culinair, maar gewoon aardappelen dus.
Maar dan ingesneden met kaas der in.
Beter dan slavinken.quote:
Wats er mis met slavinkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan slavinken.
* Ril.
Slavinken-trauma.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wats er mis met slavinken
Sowieso, vlees
Maar ik had karbonade
pics.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
Chai ik heb twee mooie herplaatsers gevonden en ik heb gemaild en ik heb er serieus een goed gevoel bij WANNA SEE THEM
Ik ben wel een kaas freak jaquote:
Verkracht door Kees en Huubke?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slavinken-trauma.
Vind dat echt niet lekker
Dat op die vis is toch mozzarella?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben wel een kaas freak ja.
Maar dit was niet veel kaas, eigenlijk alleen wat je ziet want derin zat knoflook![]()
.
awwwquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slavinken-trauma.
Vind dat echt niet lekker
Dat wassie zeker.. Bonnie mocht t botje afkluivenquote:
Wie zijn Kees en Huubke?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Verkracht door Kees en Huubke?
Dat vroeg ik me dus ook afquote:
Zo meteen stikt ze dr inquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:
Dat wassie zeker.. Bonnie mocht t botje afkluiven![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dude, Kees Kankerkachel en zijn buurman Huubke 'Negendarter' met de Snor
Oh.. nou... hoor je dat?quote:
Oh..........quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dude, Kees Kankerkachel en zijn buurman Huubke 'Negendarter' met de Snor
Nee, volgens mij was ze er boos opquote:
gewitwel, van probleemwijken Eindhoven!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh.. nou... hoor je dat?
Ik heb geen ervaring met katten, dus het zal welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Katten vreten zon botje gewoon op hoor
Nee, dat mag ze niet u_uquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Katten vreten zon botje gewoon op hoor
Nee, ik las het wel u_uquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh.. nou... hoor je dat?
Dat honden nou zo dom zijn om daar in te stikken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met katten, dus het zal wel
Ik ken die goeie ouwe kees kankerkachel wel jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
gewitwel, van probleemwijken Eindhoven!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
gewitwel, van probleemwijken Eindhoven!
Ik heb ook geen ervaring met honden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Dat honden nou zo dom zijn om daar in te stikken.
Karbobotjes durf ik nog wel te geven.. Maar mooi niet dat ze ooit een kippenbotje zou krijgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Dat honden nou zo dom zijn om daar in te stikken.
Probeer het es met je caffia'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring met honden.
Die eten geen botjes.quote:
Je weet maar nooitquote:
Ik zou het ook kunnen proberen bij mijn paard. Eerst elke keer vlees verstopt in een broodje geven totdat ze het lekker vindt en dat een botje geven.quote:
Paarden dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring met honden.
Oh ik smijt alle soorten botjes gewoon naar buiten voor de kat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Karbobotjes durf ik nog wel te geven.. Maar mooi niet dat ze ooit een kippenbotje zou krijgen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou het ook kunnen proberen bij mijn paard. Eerst elke keer vlees verstopt in een broodje geven totdat ze het lekker vindt en dat een botje geven.
Straks eet ie/zij jou nog op u_uquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou het ook kunnen proberen bij mijn paard. Eerst elke keer vlees verstopt in een broodje geven totdat ze het lekker vindt en dat een botje geven.
Splintert eh.. Iezj nie goetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Paarden dan.
[..]
Oh ik smijt alle soorten botjes gewoon naar buiten voor de kat.
Nou en.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Straks eet ie/zij jou nog op u_u
[..]
Splintert eh.. Iezj nie goet
Ze lust wel Jenever, koffie en sultana's.quote:
Je bent zelf........quote:
quote:
Koffiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze lust wel Jenever, koffie en sultana's.
Botjes kunnen dr vast ook bij, het is een grote vuilnisbak(ken ras)
Van een klasgenoot hoorde ik dat er iemand op haar stal de paarden kruidnootjes aan het voeren was.quote:
Machetequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef secondewijzer het volgende:
[ afbeelding ]
Bad Ass Motherfucker.
Ja dat kan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Straks eet ie/zij jou nog op u_u
[..]
Splintert eh.. Iezj nie goet
quote:Jongens,
Ik moet het kwijt, maar kan moeilijk typen, hoop dat jullie begrijpen.
Gister heeft een paard mijn duim gepakt en liet niet meer los.
De helft is weg en heb alleen nog bot... |(
Ziekenhuis kon niet hechten, was niks meer om te hechten...
coordinatie duim kwijt, beweegt vanzelf, doet heel erg pijn...
morgen terug ziekenhuis, verband eraf, ben heel erg bang...
als alles is geheeld kan over een jaar misschien chirurg wat doen...
ook was ik helemaal overstuur, me duim was er gewoon af!
ben top geholpen en ze zijn direct met me naar het ziekenhuis geraced...
Ik baal! Pijn, misvormd en kan misschien nooit meer schrijven of moeilijk...
Heb het paard ook geen ongelovelijke knoert kunnen geven, want me duim! Ik was in paniek!
WTF hoe verzint iemand het ook om aan z'n paard te gevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van een klasgenoot hoorde ik dat er iemand op haar stal de paarden kruidnootjes aan het voeren was.
"Ja dat vonden ze zo lekker."
Ben je achterlijk ofzo?
Me duim.quote:
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGG *.*quote:
Jenever vind jij normaler dan kruidnootjes?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
WTF hoe verzint iemand het ook om aan z'n paard te geven
Sowieso zonde
Me Bonnie.quote:
Jenever is vies.. Dus dat geef je geweaun sowieso al nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jenever vind jij normaler dan kruidnootjes?
Bruin bier schijnt wel goed te zijn voor de vacht toch.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jenever vind jij normaler dan kruidnootjes?
Me eauge die naar beauve gaan u_uquote:
Ja, maar ze vond het lekker en het was op medicinale basisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jenever is vies.. Dus dat geef je geweaun sowieso al niet
Ja!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Bruin bier schijnt wel goed te zijn voor de vacht toch.
Dat zou wel wat voor m'n vader zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ze vond het lekker en het was op medicinale basis
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/12/even-voorstellen/quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef Maisnon het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/02/een-beetje-afstandelijk/
Ik vind het wel zielig voor hem (de echte dan)
ZE KEAUME NIE AAN MUH HERFSTBOKJUHSquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja!
Sommige paarden schijnen het ook lekker te vinden.
Ik vind het een griezel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef Maisnon het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/02/een-beetje-afstandelijk/
Ik vind het wel zielig voor hem (de echte dan)
Eauwnee?quote:
Inderdaad. Maar laatst was er een steamsale en kostte 2 maar een tientje. Kon em niet laten liggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:38 schreef secondewijzer het volgende:
1 was toentertijd vetter dan 2.
2 voegde niet zo heel veel toe qua gameplay imo.
NEEquote:
Oké.quote:
quote:
4ebe en ik hebben daar copyrights opquote:
quote:
quote:De fonetiek of fonetica is het onderdeel van de taalkunde dat zich bezig houdt met de bestudering van de fysiologische, fysische en perceptieve aspecten van spraak. Ze is een zusterdiscipline van de fonologie, die zich primair richt op de vorming en functie van spraakklanken in het taalsysteem.
Eaux zeauxquote:
De zaak met copyrights en stichting brein en het overige circus, gewoon in de handel brengen he!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
4ebe en ik hebben daar copyrights op
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef Prolapse het volgende:
[..]
De zaak met copyrights en stichting brein en het overige circus, gewoon in de handel brengen he!
Dit zijn de vrouwen, hier is hun springplank.
Jeetje die dingen heb ik lang niet meer gezien.. Laat staan gebruik van gemaaktquote:
Vroeger vond ik dat echt ondingen.quote:
HAHAHA KANTOORLAAFquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef secondewijzer het volgende:
Stage maakt mij depressief. Ik zie door de week amper nog mensen buiten m'n collega's om
Haha.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef secondewijzer het volgende:
Stage maakt mij depressief. Ik zie door de week amper nog mensen buiten m'n collega's om
Da's beter jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Liever zo'n blauwe met witte trampoline.
Apekooiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's beter ja
Of zo'n grote
[ afbeelding ]
Maar zelf was ik meer van de ringen
Iemand van de basisschool pleurde van grote hoogte uit de ringen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's beter ja
Of zo'n grote
[ afbeelding ]
Dat kind met die geel/groene/ kotskleurige truiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's beter ja
Of zo'n grote
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ja echt.
Had al baan aangeboden gekregen, maar dit trek ik echt niet hoor
Gezellig samen hoppen. Kan wel. Zie Heer Bommel en de Hopsa's.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeetje die dingen heb ik lang niet meer gezien.. Laat staan gebruik van gemaakt
Inderdaad. De enige contacten die ik heb sinds ik werk zijn jullie. Collega's spreek ik ook liever niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Erg he, een ict-er die behoefte heeft aan sociale contacten.
NEEquote:
Niet naar kijken.. Probeer het te negerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kind met die geel/groene/ kotskleurige trui
Eh?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Prolapse het volgende:
[..]
Gezellig samen hoppen. Kan wel. Zie Heer Bommel en de Hopsa's.
Baas en 1 collega die alleen op maandag+dinsdag er is zijn wel chill, andere collega is een autist.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. De enige contacten die ik heb sinds ik werk zijn jullie. Collega's spreek ik ook liever niet eigenlijk.
Ja, zo ben ik ook vervreemd van vrienden, familie, geliefden etc.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Baas en 1 collega die alleen op maandag+dinsdag er is zijn wel chill, andere collega is een autist.
Maar 's avonds kan ik ook amper socializen, bijna alle vrienden zitten op kamers
Zo gaat dat dus wel op een van de ict afdelingen van de Belastingdienstquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef BobbyB het volgende:
Collega's spreek ik ook liever niet eigenlijk.
Nah ik moet zeggen dat mijn collega's totaal niet autistisch zijn, maar juist erg sociaal zijn. Behalve 1, maar dat is een ginger plus het is toch maar een stagiair en binnen een half jaar opgehoepeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo gaat dat dus wel op een van de ict afdelingen van de Belastingdienst
Oh god.. er staat mij dus heel wat te wachten.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef Dqod het volgende:
Ik wou dat ik zelf weer een kind was
Geen verplichtingen, geen verantwoordelijkheid, geen seks, maar ook niet weten wat je mist.. Wat een tijden
Eh.. wat?quote:
SSSSSSSSSTquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef BobbyB het volgende:
dat is een ginger plus het is toch maar een stagiair en binnen een half jaar opgehoepeld.
Helaas kon ik het niet winnen van m'n x chromosoompjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef Salatrel het volgende:
had je maar man moeten worden.. die groeien geestelijk niet verder dan 12
Bij mijn vorige werkgever had ook zo'n moppie een kind gekregen, maar die praatte er amper over terwijl het merendeel toch vrouw was op de afdeling. Als in ik was de enige manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Salatrel het volgende:
kersverse moeders die parttime gaan werken zijn de ergste
alleen maar praten over 'de kleine' en klagen dat ze niet op de hoogte zijn van alle ontwikkelen omdat ze maar 24 uur per weer werken
De stroming van Nietzsche komt met jou nihilisme goed tot uiting!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh god.. er staat mij dus heel wat te wachten.
Ik ga echt niet meepraten over kinderen of iemand een prettig weekend wensen op woensdag hoor.
Het is beter dat ze werken dan dat ze alleen maar thuis zitten met de beeb hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Salatrel het volgende:
alleen maar praten over 'de kleine' en klagen dat ze niet op de hoogte zijn van alle ontwikkelen omdat ze maar 24 uur per weer werken
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/12/even-voorstellen/
'Ik ben Gradus.'
Nietzsche is een viespeuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Prolapse het volgende:
[..]
De stroming van Nietzsche komt met jou nihilisme goed tot uiting!
Als troostprijs mocht je een beetje mannelijkheid houden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helaas kon ik het niet winnen van m'n x chromosoompjes
Ik vind ongeschoren ook nooit een probleem.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Mozy het volgende:
Echt ik ga zo hard bossen de komende maanden.
Freud ook u_uquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nietzsche is een viespeuk.
Have a happy period.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Dqod het volgende:
Daarvan moet ik nu maandelijks een zware straf ondergaan
Vandaar mijn baard.. Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als troostprijs mocht je een beetje mannelijkheid houden?![]()
![]()
Je voelt me man.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Prolapse het volgende:
[..]
Ik vind ongeschoren ook nooit een probleem.
Wat is er nou weer mis met 24 uurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Salatrel het volgende:
Of hubbie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is beter dat ze werken dan dat ze alleen maar thuis zitten met de beeb hoor.
Hoe geur jij nu beneden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nietzsche is een viespeuk.
Alles. Gewoon fulltime werken of niet. Ik hou niet van dat halve werk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met 24 uurDat ga ik later ook doen. Heerlijk toch als je die mogelijkheid hebt, er bestaat nog wel wat meer in het leven dan alleen werken.
En jij bent ook een viespeuk.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alles. Gewoon fulltime werken of niet. Ik hou niet van dat halve werk.
Jij hebt makkelijk praten met je zaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alles. Gewoon fulltime werken of niet. Ik hou niet van dat halve werk.
Dat kan k echt nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik ook vervreemd van vrienden, familie, geliefden etc.Gelukkig heb ik FOK.
quote:
Wij dragen dat zaad ons hele leven bij ons. Jullie negen maanden een baby en moet je horen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten met je zaad.
Nee. En wij dragen wel ons hele leven lang eieren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij dragen dat zaad ons hele leven bij ons. Jullie negen maanden een baby en moet je horen.
Ik zie niets.quote:
Genoeg mensen die daarmee wegkomenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef moomoo het volgende:
ik zou ook parttime werken als ik dan geen geldproblemen kreeg. Hell, ik zou helemaal niet werken als ik daarmee weg kon komen.
Met die dooie kat op d'r kop.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef Mozy het volgende:
ik vond net een video van mijn ex
veel plezier gr gr
Nou nee.. ik zou het wel prettig vinden om te werken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef moomoo het volgende:
ik zou ook parttime werken als ik dan geen geldproblemen kreeg. Hell, ik zou helemaal niet werken als ik daarmee weg kon komen.
Het lijkt ideaal at first, maar na 2 maanden ben je het inderdaad zat hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Genoeg mensen die daarmee wegkomenMaar helemaal niet werken lijkt me niks.
Maar jullie krijgen alles voor elkaar als je mooi bent en puppy ogen opzet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. En wij dragen wel ons hele leven lang eieren.
Nouja het kan natuurlijk wel, als je in plaats daarvan een andere dagvullende activiteit hebt, iets van vrijwilligerswerk ofzo. Dat zou ik best doen, als mijn financiële positie echt heeelll goed wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het lijkt ideaal at first, maar na 2 maanden ben je het inderdaad zat hoor
De hele zomervakantie niets doen (dus ook niet op vakantie ofzo) vind ik al kut.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het lijkt ideaal at first, maar na 2 maanden ben je het inderdaad zat hoor
Psycho man is back.quote:
Ja een week is lekker. ff geen verplichtingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
De hele zomervakantie niets doen (dus ook niet op vakantie ofzo) vind ik al kut.
Ik doe wel deze hele week niets
Vrijwilligerswerk, dan kan je net zo goed gaan werkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja het kan natuurlijk wel, als je in plaats daarvan een andere dagvullende activiteit hebt, iets van vrijwilligerswerk ofzo. Dat zou ik best doen, als mijn financiële positie echt heeelll goed was
Ja okee, ik ging ook meer vanuit helemaal niet werken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja het kan natuurlijk wel, als je in plaats daarvan een andere dagvullende activiteit hebt, iets van vrijwilligerswerk ofzo. Dat zou ik best doen, als mijn financiële positie echt heeelll goed was
Jouw ascetische, asexuele, nihilistisch boeddhistische levensstijl spreekt ons erg aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij bent ook een viespeuk.
quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Prolapse het volgende:
[..]
Jouw ascetische, asexuele, nihilistisch boeddhistische levensstijl spreekt ons erg aan.
Ja maar daar heb je geen invloed op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar jullie krijgen alles voor elkaar als je mooi bent en puppy ogen opzet.
Ja, en als je dat nou niet nodig hebt qua salaris. Genoeg behoefte aan vrijwilligers in de zorg bijvoorbeeld, dat is heel dankbaar werk hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk, dan kan je net zo goed gaan werken
Meer geldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, en als je dat nou niet nodig hebt qua salaris. Genoeg behoefte aan vrijwilligers in de zorg bijvoorbeeld, dat is heel dankbaar werk hoor.
Ik zou best graag vrijwilligerswerk gaan doen. Maar ja, die harem moet betaald worden...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, en als je dat nou niet nodig hebt qua salaris. Genoeg behoefte aan vrijwilligers in de zorg bijvoorbeeld, dat is heel dankbaar werk hoor.
Pamela Anderson. Wat een smaak heeft ze.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je geen invloed op.
[ afbeelding ]
Ga je ban eens uitzitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Prolapse het volgende:
[..]
Wacht maar als je straks een paar jaar luiers moet verschonen.
Dan moet je leuk werk zoekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef moomoo het volgende:
Alsof je zonder baan niets te doen kan hebben. Dan moet je gewoon een paar hobby's zoeken. En zelfs als je dan helemaal niks te doen hebt, dan zou ik me nog liever vervelen dan dat ik maar kutwerk zou gaan doen om de tijd te doden.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef moomoo het volgende:
Alsof je zonder baan niets te doen kan hebben. Dan moet je gewoon een paar hobby's zoeken. En zelfs als je dan helemaal niks te doen hebt, dan zou ik me nog liever vervelen dan dat ik maar kutwerk zou gaan doen om de tijd te doden.
Aseksueel.quote:
Ja ik ook wel, maar ik heb het geld hard nodig en verder geen tijdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou best graag vrijwilligerswerk gaan doen. Maar ja, die harem moet betaald worden...
quote:
quote:
quote:
niet hard genoeg. en laagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:25 schreef secondewijzer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bohh geef geld
Als in lage schoenen voetenhouder u_uquote:
Ja, je moet hoge hakjes aandoenquote:
Vet aantrekkelijk.quote:
WOEST aantrekkelijk zelfs.quote:
Kktje geilquote:
Ik heb liever meisjes die Uggs dragen.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb liever meisjes die Uggs dragen.