Jouw ascetische, asexuele, nihilistisch boeddhistische levensstijl spreekt ons erg aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij bent ook een viespeuk.
quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Prolapse het volgende:
[..]
Jouw ascetische, asexuele, nihilistisch boeddhistische levensstijl spreekt ons erg aan.
Ja maar daar heb je geen invloed op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar jullie krijgen alles voor elkaar als je mooi bent en puppy ogen opzet.
Ja, en als je dat nou niet nodig hebt qua salaris. Genoeg behoefte aan vrijwilligers in de zorg bijvoorbeeld, dat is heel dankbaar werk hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk, dan kan je net zo goed gaan werken
Meer geldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, en als je dat nou niet nodig hebt qua salaris. Genoeg behoefte aan vrijwilligers in de zorg bijvoorbeeld, dat is heel dankbaar werk hoor.
Ik zou best graag vrijwilligerswerk gaan doen. Maar ja, die harem moet betaald worden...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, en als je dat nou niet nodig hebt qua salaris. Genoeg behoefte aan vrijwilligers in de zorg bijvoorbeeld, dat is heel dankbaar werk hoor.
Pamela Anderson. Wat een smaak heeft ze.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je geen invloed op.
[ afbeelding ]
Ga je ban eens uitzitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Prolapse het volgende:
[..]
Wacht maar als je straks een paar jaar luiers moet verschonen.
Dan moet je leuk werk zoekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef moomoo het volgende:
Alsof je zonder baan niets te doen kan hebben. Dan moet je gewoon een paar hobby's zoeken. En zelfs als je dan helemaal niks te doen hebt, dan zou ik me nog liever vervelen dan dat ik maar kutwerk zou gaan doen om de tijd te doden.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef moomoo het volgende:
Alsof je zonder baan niets te doen kan hebben. Dan moet je gewoon een paar hobby's zoeken. En zelfs als je dan helemaal niks te doen hebt, dan zou ik me nog liever vervelen dan dat ik maar kutwerk zou gaan doen om de tijd te doden.
Aseksueel.quote:
Ja ik ook wel, maar ik heb het geld hard nodig en verder geen tijdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou best graag vrijwilligerswerk gaan doen. Maar ja, die harem moet betaald worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |