ze doet stoer :$ ynuhh is wel echt weggejaagd thoughquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie Allure weggejaagd, want ik zie d'r wel maar ze is er niet!
Vind ik niet leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ze doet stoer :$ ynuhh is wel echt weggejaagd though
vanwege bepaalde mensen, ze had me gepm't eind januari dat ze een tijdje wegbleef en ze is niet teruggekomenquote:
watquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef Maisnon het volgende:
Die twee straaljagerpiloten uit Libië die weigerden op hun eigen mensen te schieten en naar Malta vlogen om daar asiel aan te vragen![]()
Doe danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Er moet een manier zijn om kkveel geld te verdienen aan al die shit in noord afrika.
vlaggen verkopen icm aanstekers en benzine ofzo
Heerlijk, mensen die commercieel denken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Er moet een manier zijn om kkveel geld te verdienen aan al die shit in noord afrika.
vlaggen verkopen icm aanstekers en benzine ofzo
Je bent Nederlander of je bent het niet he.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heerlijk, mensen die commercieel denken.
Ik zag je topic, ik vond 'm leuk.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef kieferhasaband het volgende:
Sinds ik weer met veel normale mensen communiceer, snap ik jullie niet zo goed meer. (hihi, dat rijmt)
Jammer. Ik ga altijd snel naar de bel, met m'n as over de plas, als users echt eng gaan doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
vanwege bepaalde mensen, ze had me gepm't eind januari dat ze een tijdje wegbleef en ze is niet teruggekomen
Maanvis had dus dezelfde grap 4 dagen terug gemaaktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zag je topic, ik vond 'm leuk.
Heb je wel gedrukt op de ik vind leuk knop?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zag je topic, ik vond 'm leuk.
deze ict-manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Lol. Alsof jij buiten FOK om communiceert
Ja, zag het. Maar die had zich er gemakkelijk vanaf gemaakt met meneer A, B en C. Juist het model Ron van jou deed het 'm.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maanvis had dus dezelfde grap 4 dagen terug gemaakt![]()
Nee, wel de "volg topic".quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb je wel gedrukt op de ik vind leuk knop?
die beat is kk lkkr ik probeer 'm na te maken op FLquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:32 schreef Chai het volgende:
Ik heb nieuwe broeken. Pics voor girls onlyHard geworden bij het idee van de rechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol deze man wordt hard van plaatjes xDquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hard geworden bij het idee van de rechter.
whwahwahwahwah XDXDquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lol deze man wordt hard van plaatjes xD
XD FOUTJUHquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lol deze man wordt hard van plaatjes xD
Ik ben gevraagd om YourFutureProducers te joinenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
die beat is kk lkkr ik probeer 'm na te maken op FL
Ik ride ook solo. Kreeg laatst nog een verzoek van ene Flairinho. Nooit van gehoord, zal het ook niet maken denkikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd om YourFutureProducers te joinenmaar ik rol liever solo
Flairinho. Die is toch in elkaar gehoekt door meisjes bij de plaatstelijke VMBO toen hij daar chicks probeerde te hosselen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ride ook solo. Kreeg laatst nog een verzoek van ene Flairinho. Nooit van gehoord, zal het ook niet maken denkik
Ze hadden Batistuta moeten vragen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:12 schreef LudoSanders het volgende:
Deze meneer, hoofdtrainer.
[ afbeelding ]
Deze club, middenmoterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:12 schreef LudoSanders het volgende:
Deze meneer, hoofdtrainer.
[ afbeelding ]
Een minder jaartje. Komend seizoen jonge!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deze club, middenmoter
[ afbeelding ]
Volgend seizoen speelt Balotelli bij AC Milan en is Badboys United helemaal onverslaanbaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een minder jaartje. Komend seizoen jonge!
Haha, dat kan toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgend seizoen speelt Balotelli bij AC Milan en is Badboys United helemaal onverslaanbaar. Boateng, Zlatan, Robinho, Cassano en Balotelli in één team
![]()
Oh, wat oliedom van mij dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha, dat kan toch helemaal niet.
Ook Italië gaat massaal de straat op binnen enkele dagen om Berlusconi weg te krijgen. Dan heeft Milan geen suikeroom meer. gr grquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Aankomende maandag Milan - Napoli![]()
. Cavani 6 doelpunten
.
ZONDE VAN DE INKT OP JE DONORCODICIL!!!!111!!:Dquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:32 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn ingewanden begeven het, stuk voor stuk.
HAHA ALS IK DIE ZOU HEBBEN WEL!!111!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
ZONDE VAN DE INKT OP JE DONORCODICIL!!!!111!!:D;D
![]()
Wie? Haha, praat niet man.quote:
ik dacht een slash hahahahahahquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
Die "" moet een tekstwolk voorstellen overigens.
Slash met Ecuadóóóóór.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik dacht een slash hahahahahah
Het vet zal hem dun langs het geraamte lopen als de vibratie rijp wordt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:47 schreef Prolapse het volgende:
Ik zie ludo, ik denk aan pruisisch blauw
[ afbeelding ]
Terpen Tijn had daar ook een explosieve band mee.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het vet zal hem dun langs het geraamte lopen als de vibratie rijp wordt.
Heb je die niet? Dus die buikpijn van jou is gewoon karma.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHA ALS IK DIE ZOU HEBBEN WEL!!111!![]()
![]()
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je die niet? Dus die buikpijn van jou is gewoon karma.
Heb je mijn poppetje ze straf laten geven?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:50 schreef Chai het volgende:
Ik had dus 2 tienerzusjes als sims alleen die mogen nog niet uitgaan blijkbaar. Kwam de politie er ineens aan om ze terug naar huis te brengen.![]()
Nu zijn ze verdrietig.
Ik heb een drieling.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:50 schreef Chai het volgende:
Ik had dus 2 tienerzusjes als sims alleen die mogen nog niet uitgaan blijkbaar. Kwam de politie er ineens aan om ze terug naar huis te brengen.![]()
Nu zijn ze verdrietig.
quote:
Jose Canseco bitchquote:
Dat noemen ze aardappelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zijn dat vooraan dan? Mega-maden met kruiden?
Het zijn pommes culinair, maar gewoon aardappelen dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die zien er er niet echt uit als aardappelen.
kun je nagaan hoe ongezond dat van mij wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is al heel ongezond voor mijn doen, maar 't kon wel.
quote:
Kun je nagaan hoe gezond dat voor mij dan was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is al heel ongezond voor mijn doen, maar 't kon wel.
Eet je altijd zoveel kaas.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het zijn pommes culinair, maar gewoon aardappelen dus.
Maar dan ingesneden met kaas der in.
Beter dan slavinken.quote:
Wats er mis met slavinkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan slavinken.
* Ril.
Slavinken-trauma.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wats er mis met slavinken
Sowieso, vlees
Maar ik had karbonade
pics.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
Chai ik heb twee mooie herplaatsers gevonden en ik heb gemaild en ik heb er serieus een goed gevoel bij WANNA SEE THEM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |