Nah ik moet zeggen dat mijn collega's totaal niet autistisch zijn, maar juist erg sociaal zijn. Behalve 1, maar dat is een ginger plus het is toch maar een stagiair en binnen een half jaar opgehoepeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo gaat dat dus wel op een van de ict afdelingen van de Belastingdienst
Oh god.. er staat mij dus heel wat te wachten.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef Dqod het volgende:
Ik wou dat ik zelf weer een kind was
Geen verplichtingen, geen verantwoordelijkheid, geen seks, maar ook niet weten wat je mist.. Wat een tijden
Eh.. wat?quote:
SSSSSSSSSTquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef BobbyB het volgende:
dat is een ginger plus het is toch maar een stagiair en binnen een half jaar opgehoepeld.
Helaas kon ik het niet winnen van m'n x chromosoompjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef Salatrel het volgende:
had je maar man moeten worden.. die groeien geestelijk niet verder dan 12
Bij mijn vorige werkgever had ook zo'n moppie een kind gekregen, maar die praatte er amper over terwijl het merendeel toch vrouw was op de afdeling. Als in ik was de enige manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Salatrel het volgende:
kersverse moeders die parttime gaan werken zijn de ergste
alleen maar praten over 'de kleine' en klagen dat ze niet op de hoogte zijn van alle ontwikkelen omdat ze maar 24 uur per weer werken
De stroming van Nietzsche komt met jou nihilisme goed tot uiting!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh god.. er staat mij dus heel wat te wachten.
Ik ga echt niet meepraten over kinderen of iemand een prettig weekend wensen op woensdag hoor.
Het is beter dat ze werken dan dat ze alleen maar thuis zitten met de beeb hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Salatrel het volgende:
alleen maar praten over 'de kleine' en klagen dat ze niet op de hoogte zijn van alle ontwikkelen omdat ze maar 24 uur per weer werken
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/12/even-voorstellen/
'Ik ben Gradus.'
Nietzsche is een viespeuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Prolapse het volgende:
[..]
De stroming van Nietzsche komt met jou nihilisme goed tot uiting!
Als troostprijs mocht je een beetje mannelijkheid houden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helaas kon ik het niet winnen van m'n x chromosoompjes
Ik vind ongeschoren ook nooit een probleem.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Mozy het volgende:
Echt ik ga zo hard bossen de komende maanden.
Freud ook u_uquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nietzsche is een viespeuk.
Have a happy period.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Dqod het volgende:
Daarvan moet ik nu maandelijks een zware straf ondergaan
Vandaar mijn baard.. Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als troostprijs mocht je een beetje mannelijkheid houden?![]()
![]()
Je voelt me man.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Prolapse het volgende:
[..]
Ik vind ongeschoren ook nooit een probleem.
Wat is er nou weer mis met 24 uurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Salatrel het volgende:
Of hubbie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is beter dat ze werken dan dat ze alleen maar thuis zitten met de beeb hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |