Ik ben wel een kaas freak jaquote:
Verkracht door Kees en Huubke?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slavinken-trauma.
Vind dat echt niet lekker
Dat op die vis is toch mozzarella?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben wel een kaas freak ja.
Maar dit was niet veel kaas, eigenlijk alleen wat je ziet want derin zat knoflook![]()
.
awwwquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slavinken-trauma.
Vind dat echt niet lekker
Dat wassie zeker.. Bonnie mocht t botje afkluivenquote:
Wie zijn Kees en Huubke?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Verkracht door Kees en Huubke?
Dat vroeg ik me dus ook afquote:
Zo meteen stikt ze dr inquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:
Dat wassie zeker.. Bonnie mocht t botje afkluiven![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dude, Kees Kankerkachel en zijn buurman Huubke 'Negendarter' met de Snor
Oh.. nou... hoor je dat?quote:
Oh..........quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dude, Kees Kankerkachel en zijn buurman Huubke 'Negendarter' met de Snor
Nee, volgens mij was ze er boos opquote:
gewitwel, van probleemwijken Eindhoven!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh.. nou... hoor je dat?
Ik heb geen ervaring met katten, dus het zal welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Katten vreten zon botje gewoon op hoor
Nee, dat mag ze niet u_uquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Katten vreten zon botje gewoon op hoor
Nee, ik las het wel u_uquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh.. nou... hoor je dat?
Dat honden nou zo dom zijn om daar in te stikken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met katten, dus het zal wel
Ik ken die goeie ouwe kees kankerkachel wel jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
gewitwel, van probleemwijken Eindhoven!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
gewitwel, van probleemwijken Eindhoven!
Ik heb ook geen ervaring met honden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Dat honden nou zo dom zijn om daar in te stikken.
Karbobotjes durf ik nog wel te geven.. Maar mooi niet dat ze ooit een kippenbotje zou krijgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Dat honden nou zo dom zijn om daar in te stikken.
Probeer het es met je caffia'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring met honden.
Die eten geen botjes.quote:
Je weet maar nooitquote:
Ik zou het ook kunnen proberen bij mijn paard. Eerst elke keer vlees verstopt in een broodje geven totdat ze het lekker vindt en dat een botje geven.quote:
Paarden dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring met honden.
Oh ik smijt alle soorten botjes gewoon naar buiten voor de kat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Karbobotjes durf ik nog wel te geven.. Maar mooi niet dat ze ooit een kippenbotje zou krijgen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou het ook kunnen proberen bij mijn paard. Eerst elke keer vlees verstopt in een broodje geven totdat ze het lekker vindt en dat een botje geven.
Straks eet ie/zij jou nog op u_uquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou het ook kunnen proberen bij mijn paard. Eerst elke keer vlees verstopt in een broodje geven totdat ze het lekker vindt en dat een botje geven.
Splintert eh.. Iezj nie goetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Paarden dan.
[..]
Oh ik smijt alle soorten botjes gewoon naar buiten voor de kat.
Nou en.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Straks eet ie/zij jou nog op u_u
[..]
Splintert eh.. Iezj nie goet
Ze lust wel Jenever, koffie en sultana's.quote:
Je bent zelf........quote:
quote:
Koffiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze lust wel Jenever, koffie en sultana's.
Botjes kunnen dr vast ook bij, het is een grote vuilnisbak(ken ras)
Van een klasgenoot hoorde ik dat er iemand op haar stal de paarden kruidnootjes aan het voeren was.quote:
Machetequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef secondewijzer het volgende:
[ afbeelding ]
Bad Ass Motherfucker.
Ja dat kan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Straks eet ie/zij jou nog op u_u
[..]
Splintert eh.. Iezj nie goet
quote:Jongens,
Ik moet het kwijt, maar kan moeilijk typen, hoop dat jullie begrijpen.
Gister heeft een paard mijn duim gepakt en liet niet meer los.
De helft is weg en heb alleen nog bot... |(
Ziekenhuis kon niet hechten, was niks meer om te hechten...
coordinatie duim kwijt, beweegt vanzelf, doet heel erg pijn...
morgen terug ziekenhuis, verband eraf, ben heel erg bang...
als alles is geheeld kan over een jaar misschien chirurg wat doen...
ook was ik helemaal overstuur, me duim was er gewoon af!
ben top geholpen en ze zijn direct met me naar het ziekenhuis geraced...
Ik baal! Pijn, misvormd en kan misschien nooit meer schrijven of moeilijk...
Heb het paard ook geen ongelovelijke knoert kunnen geven, want me duim! Ik was in paniek!
WTF hoe verzint iemand het ook om aan z'n paard te gevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van een klasgenoot hoorde ik dat er iemand op haar stal de paarden kruidnootjes aan het voeren was.
"Ja dat vonden ze zo lekker."
Ben je achterlijk ofzo?
Me duim.quote:
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGG *.*quote:
Jenever vind jij normaler dan kruidnootjes?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
WTF hoe verzint iemand het ook om aan z'n paard te geven
Sowieso zonde
Me Bonnie.quote:
Jenever is vies.. Dus dat geef je geweaun sowieso al nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jenever vind jij normaler dan kruidnootjes?
Bruin bier schijnt wel goed te zijn voor de vacht toch.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jenever vind jij normaler dan kruidnootjes?
Me eauge die naar beauve gaan u_uquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |