"En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd, [en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft. Hier is wijsheid: wie verstand heeft berekene het getal van het beest, want het is een getal van een mens en zijn getal is zes honderd zes en zestig."
Openbaring 13:16-18 Bijbel
In 1974, begon een vreemd nieuw merkteken op producten te verschijnen. Tot op vandaag is vrijwel elk product gemerkt met de bekende UPC streepjescod. En er zijn 3 cijfers op elke UPC streepjescode aangebracht.
Wat zijn de drie verborgen cijfers?
U raadde het! 666!
[img width=300 height=186]http://img97.imageshack.us/img97/6252/voorbeelbarcode1.jpg[/img]Uploaded with
ImageShack.us[img width=200 height=144]http://img543.imageshack.us/img543/3876/666bar2t1.jpg[/img]Uploaded with
ImageShack.usIets anders mysterieus is verschenen. In de laatste paar jaren zijn sommige UPC streepjescodes verschenen met vierkantjes onder de streepjescode. Naast de vierkantjes staan twee letters, de letter -F en de Letter H ! Volgens onderzoekers staan ze voor forehead (voorhoofd) en hand (hand). En de koper moet het vereiste merkteken in zijn of haar voorhoofd of rechterhand hebben voordat men kan kopen!
U zegt, het zal nooit gebeuren! SOMMIGE ZIJN INMIDDELS UITGEBRACHT
[img width=752 height=244]http://img25.imageshack.us/img25/1544/handi.png[/img]Uploaded with
ImageShack.usStandardization News, February, 1991, schreef over enige ongelooflijke ontwikkelingen. De Europese Gemeenschap heeft besloten om een identificatie merkteken te gaan aanwenden. Pagina 30 van het verslag laat zien, ". . . MEN KAN EEN PRODUCT NIET VERHANDELEN OF VERKOPEN TENZIJ HET IS VOORZIEN VAN HET EC MERKTEKEN."Openbaring 13:17 leest bijna identiek, "En dat niemand kan kopen of verkopen,dan wie het merkteken . . ."
Billy Graham, in zijn boek , Storm Warning, (p.66) geeft deze waarschuwing, "Er hangt iets onheilspellends in de lucht en ik ben geïntrigeerd door zowel de VERSCHRIKKING EN HOOP op wat er in het vooruitzicht ligt."
Vriend, loop de opname niet mis ! Openbaring 9:6 beschrijft de verschrikking, "En in die dagen zullen de mensen de dood zoeken, maar hem geenszins vinden, en zij zullen begeren te sterven, maar de dood vlucht van hen weg."
In de bijbel neemt de duivel steeds een andere gedaante aan...dat is precies ons probleem: je herkent deze gestalte niet zomaar (hij is sluw)
Vriend, als u nog niet gered bent, wacht dan geen minuut langer !
Weiger 666
VRIEND, U KUNT OP DIT MOMENT GERED WORDEN !
Het is simpel om gered te worden.
Bidt gewoon dit eenvoudige gebed, en meen het met heel uw hart. Here Jezus, ik weet dat ik een zondaar ben, en tenzij U mij redt ben ik voor eeuwig verloren. Ik dank U dat U voor mij gestorven bent op Gogoltha. Ik kom nu tot U, naar mijn beste weten, en vraag U mij te redden. Ik ontvang U nu als mijn Redder. In de naam van Jezus Christus, Amen