Vroeger vond ik dat echt ondingen.quote:
HAHAHA KANTOORLAAFquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef secondewijzer het volgende:
Stage maakt mij depressief. Ik zie door de week amper nog mensen buiten m'n collega's om
Haha.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef secondewijzer het volgende:
Stage maakt mij depressief. Ik zie door de week amper nog mensen buiten m'n collega's om
Da's beter jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Liever zo'n blauwe met witte trampoline.
Apekooiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's beter ja
Of zo'n grote
[ afbeelding ]
Maar zelf was ik meer van de ringen
Iemand van de basisschool pleurde van grote hoogte uit de ringen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's beter ja
Of zo'n grote
[ afbeelding ]
Dat kind met die geel/groene/ kotskleurige truiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's beter ja
Of zo'n grote
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ja echt.
Had al baan aangeboden gekregen, maar dit trek ik echt niet hoor
Gezellig samen hoppen. Kan wel. Zie Heer Bommel en de Hopsa's.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeetje die dingen heb ik lang niet meer gezien.. Laat staan gebruik van gemaakt
Inderdaad. De enige contacten die ik heb sinds ik werk zijn jullie. Collega's spreek ik ook liever niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Erg he, een ict-er die behoefte heeft aan sociale contacten.
NEEquote:
Niet naar kijken.. Probeer het te negerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kind met die geel/groene/ kotskleurige trui
Eh?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Prolapse het volgende:
[..]
Gezellig samen hoppen. Kan wel. Zie Heer Bommel en de Hopsa's.
Baas en 1 collega die alleen op maandag+dinsdag er is zijn wel chill, andere collega is een autist.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. De enige contacten die ik heb sinds ik werk zijn jullie. Collega's spreek ik ook liever niet eigenlijk.
Ja, zo ben ik ook vervreemd van vrienden, familie, geliefden etc.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Baas en 1 collega die alleen op maandag+dinsdag er is zijn wel chill, andere collega is een autist.
Maar 's avonds kan ik ook amper socializen, bijna alle vrienden zitten op kamers
Zo gaat dat dus wel op een van de ict afdelingen van de Belastingdienstquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef BobbyB het volgende:
Collega's spreek ik ook liever niet eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |