Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
En de familie in Christchurch heeft het wederom overleefd...
Die kun je er zelf uitpoetsen door een editquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:47 schreef Barretje80 het volgende:
zeg.. kunnen die smerige kibbelingen niet uit de OP
kibbelingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:47 schreef Barretje80 het volgende:
zeg.. kunnen die smerige kibbelingen niet uit de OP
edit *done*
ik kende het dikkertje dap liedje niet uit m'n hoofd..quote:
"Even tlap zitten, sellig he?"quote:
niet om kwart voro 10 's morgensquote:
Ow... waar ging het over dan?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
"Even tlap zitten, sellig he?"
kwart over 7quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik kende het dikkertje dap liedje niet uit m'n hoofd..
hoe vroeg zat ie ook al weer op de trap ??
Kwart over 7... dacht ik...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Half zevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
top!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
En de familie in Christchurch heeft het wederom overleefd...
al was het 7 uur, kibbelingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niet om kwart voro 10 's morgens
we zijn niet allemaal zoals de collega van Panda
's morgens vroeg om kwart over zeven...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet ik het of het een cco cfo wat dan ook wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... waar ging het over dan?
Ik vind het altijd wel gezellig met de Chief Officers
(Wij hebben hier alleen een CCO ,CFO en COO... dus geen CEO)
Thijsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook dan wil ik best kibbelingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
's morgens vroeg om kwart over zeven...
[..]
quote:
[..]
What ?quote:
Ah, een verkapt sollicitatie gesprekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet ik het of het een cco cfo wat dan ook was
de general manager
weer een andere titel
hier zit ze wel echt in een hoge toren ..
maar .. was een soort van interview.. maar das best gek.. en dan is het : " heb je nog wat te vragen"
"ehm nee.. ik werk hier al 2 jaar.. ik weet alles wel"
Meneer taart: Thijs, als je dat doet, ben je stout, en als je stout bent moet je op de ..?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het goede van beide OPties gecombineerd.
Geweldig die kids, miniDuck heeft ook al zulke strekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart: Thijs, als je dat doet, ben je stout, en als je stout bent moet je op de ..?
Thijs: TLAP! Papa nu deur opemake?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart: Thijs, als je dat doet, ben je stout, en als je stout bent moet je op de ..?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het goede van beide opties gecombineerd.
in de wc zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Dat wordt een andere straf bedenken dus.
Hoewaaaa!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag ik em eens lenen??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aan wie vroeg je datquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ah nieuw topic..en ik maar vragen wrom ik niet kon reageren
en ..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
is maar goed dat je het rustig aan doet vandaagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
oke laat maar serieus genomen worden is ook moeilijk hier
aaah gossie tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
* Barretje80 heeft NET een boterhammetje pindakaas op..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:00 schreef PeZu het volgende:
ooh de vishandel is open, wie gaat er mee kibbeling halen?
bezorg je ook?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:00 schreef PeZu het volgende:
ooh de vishandel is open, wie gaat er mee kibbeling halen?
nee, er staat wie gaat er mee voor een speciale redenquote:
ik blijf wel thuisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, er staat wie gaat er mee voor een speciale reden
en je bel danquote:
kom we gaan twister spelen, naaktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:06 schreef pgrferrari het volgende:
Ik verveel me, wie komt gezellig doen?
linkervoet op roodquote:
rechter hand op geel.quote:
nee was zijn dat voor nieuwerwetse dingenquote:
Daar kun je spinnenwebben kopen, volgens mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee was zijn dat voor nieuwerwetse dingen
koel nu nog een spin en in de zomer geen muggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kun je spinnenwebben kopen, volgens mij.
linkerbil op groenquote:
Welnee. Ik neem jou graag serieusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
ik dacht laat ik hem maar niet maken dat gebeurt vanzelf wel, het mochte even maar voilaquote:
ja de zon schijnt dan wel maar het verraderlijk guurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:32 schreef Californium het volgende:
Met koffie achter de laptop en dadelijk even in de kou naar de winkel
Kouliforniumquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:32 schreef Californium het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koulifornium.
Ik vond het vanochtend op de fiets lekker buiten.
Eenmaal binnen moest ik alleen even ontdooien.
whehehehquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[TK] ZetaFluXX
iemand interesse?![]()
alleen als die ook afwastquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[TK] ZetaFluXX
iemand interesse?![]()
ja ik kon het ook niet bevatten, eerst denk je hmmm.. en dan lees je de specs wat hij aankan WTF?quote:
plugin voor nodigquote:
nou kan ik iets erg fouts zeggen. En dat ga ik lekker niet doen!quote:
uhm nee maar er wordt wel meer zonder toestemming gedaan en gemaakt hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik kon het ook niet bevatten, eerst denk je hmmm.. en dan lees je de specs wat hij aankan WTF?alsof MS of Sony dat toestaat
[..]
plugin voor nodig![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou kan ik iets erg fouts zeggen. En dat ga ik lekker niet doen!
Je Googlet het ook eerst voordat je bezig gaat met uber haupt kopen van het dingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm nee maar er wordt wel meer zonder toestemming gedaan en gemaakt hoor![]()
maar deze was wel erg obivious
nee hoor zulke zaken hoef ik niet te googlenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je Googlet het ook eerst voordat je bezig gaat met uber haupt kopen van het ding
have funquote:
SAP is dan ook met Klic-N-Kut Studio Element gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
echt hehquote:
Heerlijk! Mijn brood is op maar te lui om het te halenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:51 schreef summer2bird het volgende:
Goedemorgen Fok!kers...
Het zonnetje schijnt!
Morgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:51 schreef summer2bird het volgende:
Goedemorgen Fok!kers...
Het zonnetje schijnt!
Is inderdaad irritant, als je er eenmaal aan gewend bent is het te doen.quote:
Caliquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:32 schreef Californium het volgende:
Ik zou zeggen: stap op je fiets en dan geniet je gelijk van het geweldige zonnetje terwijl je ook boodschappen doetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heerlijk! Mijn brood is op maar te lui om het te halen
ik gebruik het 1 keer per maand.. te weinig om er aan gewend te rakenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:53 schreef Solique het volgende:
Is inderdaad irritant, als je er eenmaal aan gewend bent is het te doen.
ik hoef alleen brood en een pizza en wat simpele nootjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: stap op je fiets en dan geniet je gelijk van het geweldige zonnetje terwijl je ook boodschappen doet
Vast niet erger dan Navisionquote:
Naar welke super ga jij danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik hoef alleen brood en een pizza en wat simpele nootjes.
Krijg ik altijd van die blikken van "is dat alles?" irritant.
huur een boekhouder inquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:54 schreef friemelaar het volgende:
administratie
![]()
Wie dat heeft uitgevonden kan ook de hoogste boom krijgen
MPGquote:
Yep, prei, mosterdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:55 schreef Californium het volgende:
[..]
MPG![]()
![]()
is er klaar voor om naar de winkel te gaan! Moet ik nog voor iemand iets meenemen? Moet je het wel komen ophalen
Dan zal het best k*t blijven inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik gebruik het 1 keer per maand.. te weinig om er aan gewend te raken
Neem maar wat lekkers mee. Nijmegen moest ik heen, toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:55 schreef Californium het volgende:
[..]
MPG![]()
![]()
is er klaar voor om naar de winkel te gaan! Moet ik nog voor iemand iets meenemen? Moet je het wel komen ophalen
peter panquote:
Nou het zal me verbeelding wel zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar doen ze heulemaal niet zo.
Brood , kan het bezorgd worden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:55 schreef Californium het volgende:
[..]
MPG![]()
![]()
quote:
Beterschapquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kusjes hebben dan toch geholpen![]()
Alleen lig ik nu ziek op bed
je bent gewoon luiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
Enige waar ik bang voor ben is dat ik lichtelijk Agorafobie aan het ontwikkelen ben
Kort samengevat meer uit huis gaan![]()
Nijnquote:
quote:
mwaohquote:
Haha denk het ook jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kusjes hebben dan toch geholpen![]()
Alleen lig ik nu ziek op bed
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha denk het ook ja
Oei () dat is niet goed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MET koffie??quote:
Je moet ook geen frikandel met tandpasta eten das niet lekkurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
In de ochtend!
Beetje vies met tandpastasmaak.
Eigenlijk kan je niks eten of drinken als je net je tanden gepoetst hebt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je moet ook geen frikandel met tandpasta eten das niet lekkur
Ja ik vind het ook niks maar er zijn mensen die dat lekker vinden.quote:
tic tacsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je niks eten of drinken als je net je tanden gepoetst hebt.
Ja maar de laatste tijd snack ik niet meer zo veel hoor. Plaatjes plakken doe ik welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:05 schreef PeZu het volgende:
panda is meer een snackbeertje ipv een bamboebeertje
Kauwgumquote:
plaatjes plakken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar de laatste tijd snack ik niet meer zo veel hoor. Plaatjes plakken doe ik wel
Is dat je ontbijt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
speciaal voor Snackbeer
[ afbeelding ]
wat een faal er zit geen pindapoep op die pikantoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
speciaal voor Snackbeer
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een faal er zit geen pindapoep op die pikanto
Frietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
speciaal voor Snackbeer
[ afbeelding ]
het patat vuige nep belgquote:
Ja plaatjes van snacks plakken ipv snacks te snaaienquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
speciaal voor Snackbeer
[ afbeelding ]
Die heb ik als ringtonequote:
Dank je wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
speciaal voor Snackbeer
[ afbeelding ]
Inderdaad het is PATATquote:
smaakt wel een stuk minderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja plaatjes van snacks plakken ipv snacks te snaaien
Samen frietjes etenquote:
Bah evergreen daar zitten van die vieze krenten in.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:13 schreef Solique het volgende:
Al die snackzooi die voorbij komt.
Ik eet maar een Evergreen.
Ja maar wel beter voor de lijnquote:
kloptquote:
Sorryquote:
Helaas tussenuur voorbijquote:
succes met de les!quote:
maak je nu een snackje voor mequote:
Huuuuuu... notulenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:27 schreef Barretje80 het volgende:
ohhh.. het is weer een haat dag
notulen uit-typen![]()
die poesquote:
Ja, duh. Wie andersquote:
ja maar kijk lieve ome geert dan guitig lachenquote:
maar de poes is ook gedeeltelijk zwartquote:
Ome geert is niet lievquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar kijk lieve ome geert dan guitig lachen
zo'n grijns heeft die ook als die mensen eruit gooitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar kijk lieve ome geert dan guitig lachen
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar de poes is ook gedeeltelijk zwart
jawelquote:
aah en hoeveel mensen precies heeft geert dan al persoonlijk dit land uitgewerkt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo'n grijns heeft die ook als die mensen eruit gooit
laten we wel wezen. Als hij beleid gaat maken wordt het stukken strenger en niet cool als je bijv. uit somalie gevlucht bent.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah en hoeveel mensen precies heeft geert dan al persoonlijk dit land uitgewerkt?
Nee, het is een huillie. Een grote bek over vrijheid van meningsuiting maar zodra Geertje zelf onderwerp van spot is gaat hij nog net niet huilend naar z'n moeder en dan is het allemaal schandalig en opruiend.quote:
Dat wil ik wel maar als ik het opstuur is het al koudquote:
amen en ik stop weer met de politieke discussiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, het is een huillie. Een grote bek over vrijheid van meningsuiting maar zodra Geertje zelf onderwerp van spot is gaat hij nog net niet huilend naar z'n moeder en dan is het allemaal schandalig en opruiend.
meten met 2 maten heet dat ..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, het is een huillie. Een grote bek over vrijheid van meningsuiting maar zodra Geertje zelf onderwerp van spot is gaat hij nog net niet huilend naar z'n moeder en dan is het allemaal schandalig en opruiend.
weet je wat ook niet cool is? een stel somaliers die je nachtrust verstoren omdat ze elke avond met zijn 15en als malle qat kauwen en schreeuwen in het appartement onder jequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
laten we wel wezen. Als hij beleid gaat maken wordt het stukken strenger en niet cool als je bijv. uit somalie gevlucht bent.
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
weet je wat ook niet cool is?? een stel tokkies die midden in de nacht muziek gaan draaienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat ook niet cool is? een stel somaliers die je nachtrust verstoren omdat ze elke avond met zijn 15en als malle qat kauwen en schreeuwen in het appartement onder je![]()
niks mis met wat strenger zijn of mogen jouw huisgasten ook misbruik maken van je gastvrijheid?
dar heb ik het toch gaar niet over manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
nee maar dan moet je consequent zijn en daar ontbreekt het aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat ook niet cool is? een stel somaliers die je nachtrust verstoren omdat ze elke avond met zijn 15en als malle qat kauwen en schreeuwen in het appartement onder je![]()
niks mis met wat strenger zijn of mogen jouw huisgasten ook misbruik maken van je gastvrijheid?
Inderdaad uitschot waar het ook vandaan komt moet hard worden aangepakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet je wat ook niet cool is?? een stel tokkies die midden in de nacht muziek gaan draaien
mensen zijn niet tof.. onafhankelijk waar ze vandaan komen ..
klopt mensen zijn allemaal egoïstische corrupte beesten die alles verpesten, allemaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet je wat ook niet cool is?? een stel tokkies die midden in de nacht muziek gaan draaien
Dat maakt Geert nog niet lief.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dar heb ik het toch gaar niet over man_!
kijk het plaatje dan, das is toch super cute
en waar precies zeg ik dan je niet consequent moet zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar dan moet je consequent zijn en daar ontbreekt het aan.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat maakt Geert nog niet lief.
En zijn onderdanen zijn nog veel debieler.
PVV: 'Weg met Schotse Hooglanders'
Precies. Bekijk mensen als individu, onafhankelijk van hun afkomstquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja hoor: "Eén euro voor Friemel, eentje voor mij, weer één euro voor Friemel, en eentje voor mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
weet je wel wat die mongolen rekenen
er zijn ook die reken iets minderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor: "Eén euro voor Friemel, eentje voor mij, weer één euro voor Friemel, en eentje voor mij"
Whahahahaha die mensen zijn echt gek. Dan moeten de franse poedels, duitse herders, de afrikaanse olifanten, de bengaalse tijgers etc ook het land uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat maakt Geert nog niet lief.
En zijn onderdanen zijn nog veel debieler.
PVV: 'Weg met Schotse Hooglanders'
dat sowieso maar dat is niet heel praktisch als je een grootschalig beleid wilt voerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Bekijk mensen als individu, onafhankelijk van hun afkomst.
Te beginnen met die wollige berberaapjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Whahahahaha die mensen zijn echt gek. Dan moeten de franse poedels, duitse herders, de afrikaanse olifanten, de bengaalse tijgers etc ook het land uit.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat sowieso maar dat is niet heel praktisch als je een grootschalig beleid wilt voeren
Liebchenquote:
ik doel op het immigratie beleid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Beleid: een raddraaier moet streng gestraft worden. Met een passende straf, die ook als zodanig ervaren wordt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor: "Eén euro voor Friemel, eentje voor mij, weer één euro voor Friemel, en eentje voor mij"
quote:
dan heb je een verkeerde boekhouderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
je kent ze !
[..]
maar dan nog ...............
Als de boekhouder meer kost dan de belastingdienst![]()
Liebchen!quote:
goed ik lig lekker in mijn warme bedje met mijn nwe laptop te chillenquote:
Ja, hier een stuk positiever dan gisterenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!Ja goed, lekker rustig dagje
Met jou?
Wat heerlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed ik lig lekker in mijn warme bedje met mijn nwe laptop te chillen![]()
ik hoef de deur niet meer uit vandaag![]()
en daar?
Fijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hier een stuk positiever dan gisteren.
Geen maandag meer. En een betere start van de dag, wel college gemist door verslaapactie, maar nu fanatiek aan de studie wel. Ow, en straks nog een rondje bedrijvenmarkt doen, denk ik.
En nog wel meer, maar das niet voor hier.
Hai Toekjequote:
goed plan, zo even lekker een tukkie doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijkIk kom erbij liggen, ik wil ook dutten
![]()
Hier alles goed alleen moeDankzij jou heb ik over zeer vreemde dingen gedroomd vannacht
Mag ik weten wat je gedroomd hebt dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijkIk kom erbij liggen, ik wil ook dutten
![]()
Hier alles goed alleen moeDankzij jou heb ik over zeer vreemde dingen gedroomd vannacht
[..]
Fijn![]()
Pmen mag
[..]
Hai Toekje![]()
Joah
Met jou dan lieverd?
met mij gaat het langzaam weer beterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai Toekie![]()
Joah
Met jou dan lieverd?
Ik doe in gedachten met je meequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed plan, zo even lekker een tukkie doen![]()
wat dan![]()
ooh ik dacht iets met ouders en anaal dus dat valt dan weer meequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe in gedachten met je mee![]()
![]()
Ik droomde over vis en iets wat stonk en Meatloaf![]()
![]()
Fijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
met mij gaat het langzaam weer beter
Vakantie gangerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik ben erventjes, ik ga zo weer weg
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik dacht iets met ouders en anaal dus dat valt dan weer mee
Goedemorgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Bijna snerttijd jaquote:
Friemelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vakantie ganger![]()
Beter weer vandaag ?
vakantieman, gezellig héquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe in gedachten met je mee![]()
![]()
Ik droomde over vis en iets wat stonk en Meatloaf![]()
![]()
naamgenootquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
ok je hebt nu absoluut geen zin in chocoladequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee nee nee, stop geen ideeen in m'n hoofd
Al droomde ik wel dat ik seks ging hebben met Meatloaf in een lift
![]()
![]()
![]()
Hoiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GoedemorgenGa je wat leuks doen?
Peterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee nee nee, stop geen ideeen in m'n hoofd
Al droomde ik wel dat ik seks ging hebben met Meatloaf in een lift
![]()
![]()
![]()
weer eens wat anders dan een appeltaartquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh![]()
MI![]()
![]()
![]()
![]()
Seks met Meatloaf![]()
![]()
....
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan een appeltaart
[ afbeelding ]
Hoi Meissie, op zich wel goedquote:
Zoals het een braaf huisvader betaamtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
We gaan even de stad in..
Ik hobbel er braaf achteraan
Godzijdank een plaatje zonder roomsausquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan een appeltaart
[ afbeelding ]
mja wat voor saus is het dan, het ziet er een beetje onbestendig uitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Godzijdank een plaatje zonder roomsaus![]()
OMGquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]! Je moet die dromen van jou echt opschrijven en de filmrechten verkopen
. Dan loop je zo binnen
...
Jawel, comfort foodquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
naamgenoot![]()
[..]
ok je hebt nu absoluut geen zin in chocolade
Succesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Meissie, op zich wel goed![]()
Ben bezig met n'm administratie afronden voor 2010![]()
Nu moet ik eerst nog ff wat doodsbedreigingen versturen aan al diegene die hun factuurtjes niet betaald hebben![]()
En dan alvast diegene die dat dit jaar van plan zijn op andere gedachten zien te brengen door de nieuwe manier van werken uit te leggen [ afbeelding ]
En dán nog ffde BTW invullen
Veel plezierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
We gaan even de stad in..
Ik hobbel er braaf achteraan
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
huisdierquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles is PeZu zijn schuld, hij had dat in mijn hoofd gestoptquote:
Ik heb een grijs plaatjequote:
trust me, you do not want to knowquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een grijs plaatjeWat voor plaatje is het?
Jawel, want jij maakt mooie huisjes voor je huisdierenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van Muck, mijn huisdier wil je niet zijn
Goatsequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
met zeggen dat je geen zin hebt in choclade trachtte ik natuurlijk het tegenovergestelde te bereiken hehquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles is PeZu zijn schuld, hij had dat in mijn hoofd gestopt![]()
Keequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
trust me, you do not want to know
ik kan wel een beetje timmerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, want jij maakt mooie huisjes voor je huisdieren
ik ben voor minder gebannedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is je geluktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
met zeggen dat je geen zin hebt in choclade trachtte ik natuurlijk het tegenovergestelde te bereiken heh
Nicequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan wel een beetje timmeren![]()
die hele carport heb ik zelf gebouwd
wat moet er gemaakt worden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NiceWanneer kom je bij mij timmeren?
Niet echt nog..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Veel plezierVoel je je al wel beter?
Zeg, moet die goatse nou weerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef Toekito het volgende:
snap dankzij Muck de verwarring ik linkte naar: -
rot eens op manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef Toekito het volgende:
snap dankzij Muck de verwarring ik linkte naar:
ik heb ECHT dat plaatje niet gepost man.............gewoon groente met roomsausquote:
Zowel dat plaatje als die link is een goatsequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb ECHT dat plaatje niet gepost man.............gewoon groente met roomsaus
dan mag je die homo's van die site aanklagen. Heb het Muck laten zien ik zie echt een bord vol voedsel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Zowel dat plaatje als die link is een goatse.
direct linken zal wel afgevangen worden door de server...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Zowel dat plaatje als die link is een goatse.
mja ik zag liever die goatse danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Even ter verdediging van mijn stommeling...
In CUL hebben ze ook een tijdje last gehad van deze site, als je linkt naar een plaatje, maakt hij er een goatse van
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Even ter verdediging van mijn stommeling...
In CUL hebben ze ook een tijdje last gehad van deze site, als je linkt naar een plaatje, maakt hij er een goatse van
wat ik al dacht dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
direct linken zal wel afgevangen worden door de server...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |