What ?quote:
Ah, een verkapt sollicitatie gesprekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet ik het of het een cco cfo wat dan ook was
de general manager
weer een andere titel
hier zit ze wel echt in een hoge toren ..
maar .. was een soort van interview.. maar das best gek.. en dan is het : " heb je nog wat te vragen"
"ehm nee.. ik werk hier al 2 jaar.. ik weet alles wel"
Meneer taart: Thijs, als je dat doet, ben je stout, en als je stout bent moet je op de ..?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het goede van beide OPties gecombineerd.
Geweldig die kids, miniDuck heeft ook al zulke strekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart: Thijs, als je dat doet, ben je stout, en als je stout bent moet je op de ..?
Thijs: TLAP! Papa nu deur opemake?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart: Thijs, als je dat doet, ben je stout, en als je stout bent moet je op de ..?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het goede van beide opties gecombineerd.
in de wc zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Dat wordt een andere straf bedenken dus.
Hoewaaaa!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag ik em eens lenen??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aan wie vroeg je datquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ah nieuw topic..en ik maar vragen wrom ik niet kon reageren
en ..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
is maar goed dat je het rustig aan doet vandaagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
oke laat maar serieus genomen worden is ook moeilijk hier
aaah gossie tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
* Barretje80 heeft NET een boterhammetje pindakaas op..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:00 schreef PeZu het volgende:
ooh de vishandel is open, wie gaat er mee kibbeling halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |